Zanimljivo je ponekad osvijestiti kud se sve proteže komercijalni "instrumentarij" velikih proizvođača robe široke potrošnje, a pogotovo kada se radi o nekom području na kojem je velika gužva i gdje se ne biraju sredstva, kao što je to slučaj npr. sa tržištem piva. Glavni domaći igrači, Zagrebačka pivovara (odnosno njen vlasnik, Molson Coors, najveća pivarska korporacija na svijetu) i Karlovačka pivovara (odnosno njen vlasnik, Heineken, druga najveća pivarska korporacija na svijetu) se natječu na sve moguće načine kako privuću čim više korisnika svojim bocama, limenkama i buradi i to se ne vidi samo u reklamama na TV-u, webu i kojegdje drugdje, već i u raznoraznoj "galanteriji" s kojom opskrbljuju lokale gdje se toči pivo.
Suncobrani i svijetleći natpisi su vrlo uobičajena "reklamna roba", čaše, podmetači za čaše, stoljnjaci, posljednjih godina su tu i stalci za parkiranje bicikala i još kojekakve druge sitnice se natječu za oko posjetilaca lokala ... a jedan od najprezrenijih takvih artikala su natpisi što činiti sa vratima pred ulazak, da li ih gurnuti ili povući. Priznajte da ih više uopće i ne uočavate, a pogotovo ne marku piva koja se reklamira na njima!
A ja sam pred nekoliko dana na jednom zatvorenom lokalu na tržnici Prečko uočio ova dva konkurentska natpisa, jedan do drugog, i tokom slijedećih dana i tjedana ću pokušati obratiti više pažnje na njihovu rasprostranjenost po gradu (kojeg ima više, tko im je još takmac na vratima itd) pa da vidim kakvi će biti rezultati. A vas molim da isto nabacite vaše komentare i opažanja (unaprijed hvala!)!
Za početak, obratite pažnju na drugačiji oblik poruke, Ožujsko nam poručuje "Guraj!", a Karlovačko "Gurni!"!
A za kraj posta - veseli me kad se takve tržišne priče ne završavaju na "duopolu" dvaju velikih takmaca već postoji i mnogo drugih malih, što je sa pivima baš i slučaj .... nek živi tisuću pivskih okusa!