Nemezis

Kriza identiteta i ostale gramatičke greške

....nije nam jasnoooo....
Pazi, puno toga mi nije jasno, al sa par stvari se ovih dana susrećem i stalno im se čudim.

Ljudi koji kad se obraćaju Tebi, uvijek ti se obrate sa velikim T. Ne samo što mi nije jasno zašto se to radi, što zapravo predstavlja i poručuje, već me malo i...smara.
Sad kad malo o tome mislim, i neke božićne čestitke sam dobila s "T". Mislim, Meni čestita, a ostale ko... jel.
Molim Te, prosvijetli me, Ti koji čitaš ove retke.

Iduća stvar, pretjerano korištenje uskličnika!!!
Izbjegavam završiti rečenicu uskličnikom. Osim ako to konverzacija zahtijeva. Al, eto, neki ljudi na kraju svake rečenice stave jedan, a nakon svake treće tri uskličnika! Strašno!!!
Ne znam, možda su uzbuđeni! Ili misle da ih inače ne doživljavam!!! Nekad to ide toliko daleko da ne koriste ni upitnik na kraju rečenice!!! Objasnite mi molim vas!!!

Onda, potpuni izostanak interpunkcije. Oćeš u sms poruci oćeš na fejsu kreneš pisat i pišeš i pišeš vjerovatno i ne udahneš dok ne kažeš što ti je na duši i moguće da i govoriš tako bez da zastaneš na sekundu valjda te je strah da će te netko prekinuti pa ćeš izgubiti nit ili si možda nekad prije često koristio velika slova gdje ne treba i uskličnik gdje ne treba pa je sad ovo neki rehab kao odlučio si ogoliti se sasvim i ne se ograničavati interpunkcijom nema veze ako te nitko isprve ne razumije i ako miješnjaš tri teme u jednoj rečenici okrenulo je na snijeg ali nije skroz

...i naravno...trotočje...umjesto razmaka...umjesto zareza...umjesto točke...jer je...valjda...preobična...ta jedna....mala točka...ili je...možda...stvar u tome...da misliš...sasvim...polako...i pričaš...savim...polako...a možda...na taj način...želiš postići...da osoba...nestrpljivo...iščekuje...svaku...tvoju...riječ...ne...znam... ... ... ... .. .

Palo mi je na pamet da nije do ljudi, već do tipkovnica. Moja bivša tipkovnica je bolovala od pomanjkanja spejsa. Pasumisverečeniceizgledaleovako, osim ako ih ne bih na silu trančirala, lupajući palcem lijeve ruke bezbroj puta iza svake riječi. Nakon nekog vremena sam shvatila da je život prekratak za to i investirala 40 kuna u novu. Možda je to rješenje za neke od navedenih primjera.

Ali, za sljedeće zasigurno nije.
Ljudi kojima se profil na fejsu zove Ivan Marija Horvat. Marko Silvija Trubić. Mislim, šta znači to, Ivan Marija Horvat? Jel stupanjem u brak to dvoje postalo jedna jedinka, pa su nedjeljivi fizički, psihički, mentalno, materijalno? Nikako da doskočim ovoj enigmi. Zašto bih dijelila profil sa bilo kime, i ako bih već našla neki razlog (npr. muž mi zabranjuje da imam samo svoj profil/ ja zabranjujem mužu da ima samo svoj profil) ne bi li bilo logičnije da se zovemo Marija i Ivan Horvat? Jer, žensko ime, po bontonu treba ići prvo, jer to malo "i" ipak ostavlja bar iluziju da se doživljavamo kao zasebna bića.

Još gori primjer, vrlo sličan. Mi kakimo svaki dan, mi cikimo šest do osam puta dnevno, mi nosimo samo pampers pelene, mi smo, dok smo bili trudni...mi jedemo samo kašice koje su rađene doma, mi idemo kod pedijatra sutra...eeeeej!
Od navedenih, ova mi jedina para živce. Mislim, tvoj dvogodišnjak koristi Pampers, sasvim jasno. Al ti garant ne koristiš Pampers, jer oni proizvode pelene za bebe, ali ne i za inkontinetne mame bez vlastite osobnosti. Osim, naravno, ako VI zaista nemate osam kila, u tom slučaju je vrlo moguće da oboje koristite pelene za bebe.
Možda je sasvim normalno da te kriza identiteta do te mjere pokori, al to ne znači da i dijete trebaš uvjeravati da je i dalje dio tebe, nakon 40 tjedana trudnoće i uspješnog poroda. Mislim, i pupčana vrpca se odavno osušila i otpala. Time to let go.


Onda, sterilizatori za bebe. Njuškam nešto po oglasima, i kako to već sa njuškanjem bude, završim na sasvim desetim proizvodima. I iako imam vrlo malo iskustva sa bebama, čak je i meni ovako neukoj jasno da se misli na sterilizator za bočice. Ok, nisam TAKO pametna, postalo mi je jasno tek kad sam vidjela fotografiju već navedenog sterilizatora. Za bebe. Ovaj, bočice. lol
Onaj prvi čas sam se zapitala kakva je to nova izmišljotina, zakaj bi bebu trebalo sterilizirat, meni mama niš slično nije radila, a sasvim sam ok ispala.

O gramatici neću. Bio bi dug post, osim toga, godinama ne ispravljam novinarske gafove pa sam sasvim izašla iz mota. Nije ni čudno, obzirom na sve gore navedene primjere, kojima se svakodnevno čudim.
Ako netko od vas boluje od pretjerane upotrebe uskličnika ili točaka, molim da mi objasni zašto to radi. I da se ne naljuti na ovaj post, cilj nije vrijeđati, već shvatiti :D

23.01.2015. u 12:22 | 21 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: