Nemezis

Uvijek se mogu desiti pizdarije.

Uvijek se mogu desiti mrlje.
Tako kaže reklama, i naravno, odmah nudi rješenje-prašak za robu.
Međutim, u trenutku kad se dogode mrlje najšće nemam pri ruci perilicu i prašak, a bilo bi i pomalo čudno da vozim vešmašinu u bunkeru okolo.
Zadnja mrlja mi se desila na putu u Deželu. Po špežu smo išli.
Napomenut ću da se ja inače ne umrljam skoro pa nikad, ne presvlačim se iz "mašne robe" kad kuham salsu ili kad napadam Domestosom kupaonu.
Zato se i začudim kad se dese mrlje, bit će.
S druge strane, moj muž (hah, skoro mi normalno postalo oslovljavat ga mužem :D), dakle, mome se mužu mrlje dese češće nego rjeđe. Kakve oćeš, od zemlje, od trave, od salse, od ulja, od svega što može i ponečega što, bar na prvu, ne može proizvest mrlju.
Zato se valjda i smijao skoro do infarkta kad me sasvim, od vrha glave pa do koljena zalila Pepsi cola. U autu, na putu za Deželu. I ja sam se smijala, šta ću, pogotovo kad sam se sjetila da mi se ista stvar desila, al sa kavom, kad smo zadnji put išli po špežu. U Deželu.
I tako se uvijek dese mrlje kad se ide po špežu i sad već mislim da bi bilo dobro imat rezervne hlače i kakvu majicu sa sobom za tu prigodu. Jerbo mi je vešmašina nepraktična za imat sa sobom, što smo već utvrdili.
Osim toga, ne mogu ne primjetiti da mrlje, kad se jednom dese ionako sa praškom iz te, kao i iz drugih reklama, uostalom, ne rade svoj posao baš bogzna kako.
Dakle, uvijek se mogu desiti mrlje. A jednom kad se dese, tu su neko vrijeme, oš - neš.

Dobro da nije sad išla reklama za afričku šljivu, kakav bi tek iz toga post nastao...
...al šta bi sad reklamirali tablete za potenciju, bolje je u vrijeme nedjeljnog ručka, pogotovo kad si na ručku kod svekra i svekrve. Skoro sam se udavila u žlici juhe, zbog nekontroliranog napada smijeha, koji je bio reakcija na napad smijeha koji je svekrva imala, valjda jer je prvi put vidjela reklamu za šljivu. Afričku šljivu. Da je imalo gluplje ne bi bilo smiješno.
Al ništa zato, ako se dese mrlje zbog neočekivang pljucanja pileće juhice po stolnjaku to je svakako bolje od neočekivane erekcije.
A možda i nije, ovisi kako gledaš :D

06.11.2013. u 23:20 | 2 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: