www.reliablecounter.com
Click here Bio je Božić 1981. - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Bio je Božić 1981.

20.12.2016.

Vojsku bivše Jugoslavije služio sam od početka listopada 1981. do sredine rujna 1982. po načelu 12 + 3 na koje su pravo imali oni s upisanim fakultetom. Postrojbom strjeljačkoga pješaštva u Jastrebarskome, u kojoj bijah i ja, zapovijedao je makedonski poručnik imenom Makedon Stefanovski. Te 1981. na Badnjak snijeg je zameo cijelo Jastrebarsko, da bi na Božić kiša lila kao iz kabla i naravno na vojnomu poligonu napravila bljuzgavicu po kojoj su se jedva kretali i tenkovi. I po takvomu nevremenu poručnik nas je izveo na taktičku vježbu. Pjesmu u prozi koju možete pročitati napisao sam te večeri prije gašenja svjetala.

Moj Božić u JNA

Jastrebarsko kod Zagreba.
Petak je popodne.
Pljušti iz neba i zemlje.
Idemo na taktičku vježbu.
Ja sam u napadu.
Padam i dižem se
i tako nebrojeno puta.
Nigdje mojega Šimuna Cirenca da mi pomogne.
Svršavam mokar do gole kože,
blatnjav od glave do pete
i s puškom koja ne može opaliti.
A bio je Božić
Ljeta Gospodnjega 1981.

Nedjeljko Nedić

Oznake: pjesništvo, N. Nedić

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.