mozgoBLUDstvo https://blog.dnevnik.hr/mozgobludstvo

petak, 16.03.2007.

za flavija

Znas, u pocetku sam mislila,
Da bez tebe necu moci disati.
Sada cu sama sebi reci: “Pogrijesila si.”
Reci su, uzdahnut cu. Ali kako reci tebi?
Tvrdim sebi: “Ajde brze, sada,
Rastrgaj paucinu lazi!”
Ne zato sto si mi postao nepotreban,
Vec zato sto, nije bilo ljubavi.
I u tome sam naravno kriva ja,
Prosao je rok. Vlak je otisao.
Lagala sam, lagala, nadala se da ce nekad,
Nije bilo pravo vrijeme, pravi trenutak, ne sada.
I eto, sada ne znam sto da radim:
Imas gangrenu ljubavi.
I treba je izrezati, odstraniti.
Ne obracajuci paznju na bol.
I treba sasuti istinu u lice,
U tvoje ni krivo ni duzno lice.
I bjezati. Jos bolje bez osvrtanja.
I zauvijek. Da se ne pronadu tragovi.
Reci rijeci koje nista ne znace.
Oci u oci. Svu volju drzuci u sakama,
I znati, da je moglo biti drugacije,
I ne tako bolno, mozda.
“ostavljam, napustam, izbacujem na ulicu”
Ali moram. Ja to razumijem.
I bez tebe volim, zivim, disem…

16.03.2007. u 19:39 • 15 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>