mozgoBLUDstvo https://blog.dnevnik.hr/mozgobludstvo

utorak, 07.11.2006.

Kako znaš?

Kako znaš da je baš ONO vrijeme kad trebaš napraviti neku promjenu u svom životu??? Kako donijeti sudbonosnu odluku? I postoje li takve uopće?
Nekad mi se čini da moj vlastiti život prolazi pokraj mene, onako sa strane uvijek izbjegavajući dramatični ulazak na glavna vrata. Kao da sam u sjeni i svaki tren ću izaći iz nje i početi ZAISTA živjeti, disati, osjećati… ali nikako da ga uhvatim, taj prokleti trenutak…
Svoj život mogu prezentirati na dva savršeno različita načina. Jedan ultra-optimističan, super-uspješan i mega-zanimljiv… dok drugi – ne baš, a preciznije – dosadan, monoton, ne perspektivan i lijen. A moj najveći neprijatelj je to što ne mogu, ma ama baš nikako ne mogu pronaći tu prokletu zlatnu sredinu. I dok se tako bacam iz krajnosti u krajnost, sve češće i češće osjećam da gubim ravnotežu…
A možda sam jednostavno razmažena happy ending-zima, i čekam princa na bijelom konju da me spasi od svoje vlastite gluposti…

07.11.2006. u 00:07 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>