mozgoBLUDstvo https://blog.dnevnik.hr/mozgobludstvo

ponedjeljak, 23.10.2006.

naopako

Ja – sam žena-dijete. I zato su mi se uvijek sviđali muškarci-očevi. Jaki, sigurni u sebe, brižni. Pametniji od mene. Blagorodniji. Viši.
Ako se u vezi nisam osjećala manjom česticom, onda mi je ta veza postajala dosadnom. zijev

Ali postoje žene, kod kojih je sve naopako. nut
I praveći repiće lakomislenim glumičicama, one s punim entuzijazmom ovijaju i drže u šaci svoje infantilne muškarce.
I svejedno su sretni. smijeh
Hm…

23.10.2006. u 14:10 • 1 KomentaraPrint#^

subota, 21.10.2006.

Danas se ljudi strašno boje otvoriti dušu. Reći nešto spontano. Ili kako oni to nazivaju – „bez razmišljanja“. Dopustiti nekoga blizu sebi. Pustiti nekoga u sebe. Trenutno zaroniti u tamne i duboke vode Pravoga sebe.

Takav rizik je toliko rijedak, da ga nije moguće ne primijetiti. Previše odskače od opće mase zvučnih signala, koje mi nazivamo komunikacijom.

Ranije, nailazeći na takve izljeve, postajala bi ozbiljnom i osjećala punu mjeru odgovornosti – kako to da mi se čovjek otvorio! Prije sam tješila svoj ponosom ovim tvrdnjama: znači, da sam nečim to zaslužila, znači, da sam posebna! Prije sam od takvih izvora iskrenosti uključivala svoj mikser na najjaču brzinu i mozgala-mozgala-mozgala nad tim, Što Konkretno je meni povjereno na čuvanje.

Sada je nekako drugačije. Jednostavno postaje toplo, radosno i jarko. I gustoća zraka obavija. Kao kad uzmeš čovjeka za ruku i pogledaš ga direktno u oči. I osjećate, da ste oboje – živi…

21.10.2006. u 02:17 • 11 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>