mozgoBLUDstvo https://blog.dnevnik.hr/mozgobludstvo

srijeda, 04.01.2006.

Riga, dan prvi…

Pet naj-događaja urezanih u sjecanje

- ispada da je ugodno pljeskati pri uspješnom slijetanju aviona… aktivnost podržava cijeli avion…
- upoznavanje s englezima, Lanom i Kentom, koji su svoj put usmjerili u istom pravcu kao i ja
- dvosatni red na carini
- posto sam se nalazila u trenutnoj fazi ludila i šizofrenije, u zračnoj luci kad sam napokon
sletjela u Rigi, pokupila sam tuđi kufer… isti, ma ama bas isti kao moj… samo sta u mom nisu bile dječje gaćice koje sam ugledala kad sam ga otvorila došavši napokon u stan moje tete
- fenomenalno domače pivo - svim ljubiteljima toplo savjetujem, ako netko iznimno želi probati, neka se javi - garantiram mu barem jednu bocu!

04.01.2006. u 20:46 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>