"Mi smo korijeni, mi smo budućnost"
HSP ima novi slogan i pripadni imidž za njega - prije neki dan uočio sam im reklamni plakat. Vedra lica pripadnika triju generacija pogleda uprtih u bolju budućnost što se valjda pomalja na horizontu, kao lica Neckermann - ovih modela u poštanskom sandučiću. Ne znam kojim jezikom govore HSP - ovi modeli, ali sva je prilika da to nije jezik pravaških perjanica, koje su se na svojoj web - stranici http://www.hsp.hr/ požurili pohvaliti člankom iz uvijek pouzdanog "Večernjeg lista", čiji dio citiram: Ova politički desna hrvatska stranka krajem 2006. doživljava politički redizajn. Novi plakati posve odstupaju od dosadašnjeg "tvrdog" i romantičarskog nacionalnog prizvuka HSP-a, jedino je novi stranački moto "za naježiti se", a marketinški stručnjaci proglašavaju ga - izvrsnim. "Mi smo korijeni, mi smo budućnost", slogan je koji će u izbornoj godini ulaziti mnogima u uho. - Dosad smo za najvećim hrvatskim političkim strankama zaostajali jedino u političkom marketingu, no sada ćemo SDP i HDZ prestići i u tom segmentu izborne kampanje - kaže čelnik HSP-a Anto Đapić. Stranu agenciju odabrali smo zato što ona može biti posve objektivna prema tradiciji i budućnosti HSP-a, zamišljenog kao glavne stranke hrvatskog političkog desnog centra, kaže Đapić, no kao zmija noge čuva ime agencije. Riječ je o velikom iznenađenju - agencija je iz Tel Aviva..., novi imidž HSP-u rade Izraelci! Riječ je o stručnjacima koji su proteklih godina na tri kontinenta vodili pobjedničke izborne kampanje, a koji, otkriva Đapić, "smatraju da HSP može već na idućim izborima postati pojedinačno najjača stranka, barem ravnopravna HDZ-u i SDP-u". Pa da, i logično je što HSP uvozi manekene za svoj plakat - lica članova i simpatizera stranke jednostavno ne izgledaju tako... Lombrosom neopterećeno (uostalom, vidi slijedeću sliku). A ni ideološka i povijesna prtljaga, ni retorika: koliko se god trudili da se pokažu reformiranima, već prvi nasumično odabrani link http://www.hsp.hr/osnovno/hsp_himna.htm s njihove stranice potvrđuje da je to ista ona bezobrazna, neumivena i glupasta ustašija, što još nije shvatila da će s pozdravom "Za dom spremni" stići "u Europu" baš kad i s "Heil Hitler", dakle nikad. Vjerojatno se smjehuckaju svojoj "narodskoj pameti" po kojoj su za maskotu stranke izabrali vuka , uvijeno poručujući svojim još musavijim pristašama kako su, eto, promijenili samo dlaku, a ne i ćud. Ali tko to nije skužio, gluplji je čak i od njih. |