14.09.2006., četvrtak

Couples

http://www.american-buddha.com/amapnew55.jpg

http://trishymouse.net/olderfun.jpg

http://www.sito.org/id/clj/SJ08MXjohnr.jpg
- 02:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

13.09.2006., srijeda

Besmrtni ko zemlja




Prije dvadesetak dana navršilo se 65 godina od pogibije boraca Prvog splitskog partizanskog odreda, jedne od prvih partizanskih jedinica na području Dalmacije. Odred je formiran u od Talijana okupiranom Splitu uglavnom od omladinaca, među kojima je bilo i dosta sportaša, i u noći 11.8.1941. krenuo preko Mosora prema Cetinskoj krajini i planini Kamešnici. Skrivajući se po danu, a putujući noću, zbog neiskustva su se previše približili selima u okolici Trilja, nakon čega su ih opkolile ustaško - talijanske snage i 14.08.1941. prisilile prihvatiti borbu na terenu iznad sela Košute. Slabo naoružan i nepripremljen, odred je brzo razbijen, nekolicina je boraca poginula, među njima i komandant Mirko Kovačević, dio se uspio povući natrag u Mosor, a dvadeset četvoro je uhvaćeno i sprovedeno u Sinj. Suđeno im je pred ustaškim "Priekim pokretnim sudom", skupa sa još dvojicom prije zarobljenih boraca Solinskog partizanskog odreda i desetak seljaka iz Dicma optuženih za sabotažu i pomaganje.

Nakon mučenja, u kojemu je ranjeni Vinko Paić – Ožić podlegao, osuđeni su na smrt i 26.08.1941. strijeljani u Ruduši kod Sinja: Ante Čerina iz Solina, Ante Katić iz Solina, Šimun Stojanac iz Dicma, Josip Krstulović iz Splita, Josip Radetić iz Sinja, Dragutin Rogulj iz Mravinaca, Davor Urlić iz Splita, Branko Duplančić iz Splita, Dušan Frua iz Splita, Mirko Dujmić iz Splita, Josip Petrić iz Splita, Vjekoslav Ozretić iz Splita, Nebojša Borozan iz Splita, Ivan Marković iz Kučina, Marin Matković iz Kučina, Petar Jelaska iz Splita, Đordano Borovčić Kurir iz Splita, Fredo Santini iz Splita, Anton Torkar iz Makarske, Ivan Antonini iz Makarske, Antun Zelić iz Splita, Antun Popović iz Splita, Josip Markotić iz Splita, i Tadija Skopljanac iz Splita.

Ostalo je zapisano da je najmlađem pripadniku odreda, 18-godišnjem Anti Torkaru ponuđeno pomilovanje ukoliko izjavi kako je od strane drugih podgovoren na pobunu i kako ustvari ne zna pucati. "Neka mi daju pušku, pa će vidjeti", odgovorio je mladić.

U novije vrijeme, nakon 1991. uslijedilo je razdoblje revidiranja povijesti, s posebnim naglaskom na retuširanje tekovina antifašizma u Hrvatskoj. Promijenjena su imena ulicama koje su nosile imena strijeljanih omladinaca, minirana spomen - obilježja (npr. u Košutama), a ona koja nisu uklonjena, teško su devastirana (npr. u Ruduši, na kojem se nalazi smetište). U Splitu više nema ulice Prvog splitskog odreda, grad kojemu je trećina građana sudjelovala u NOP odrekao se bitnog dijela svoje povijesti i identiteta - današnjim Splićanima više ne trebaju partizani. O mentalitetu koji je to kadar neću trošiti riječi.

Gornja slika zarobljenih partizana Prvog splitskog odreda i seljaka uzeta je sa stranice Axis History Foruma.

Reći ću samo ovo: dođe ti milo kako se potomci bivših okupatora s pijetetom odnose prema nekadašnjim ogorčenim neprijateljima svojih predaka - našim djedovima, kojih smo se mi kukavno odrekli.
- 08:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

12.09.2006., utorak

Herren usw


http://hosted.met-art.com/Trial_met-art_err_41_893/full/met-art_err_41_13.jpg


http://hosted.met-art.com/Trial_met-art_cep_44_521/full/met-art_cep_44_16.jpg


http://hosted.met-art.com/Trial_met-art_ing_55_992/full/met-art_ing_55_1.jpg

- 01:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

11.09.2006., ponedjeljak

Hrvati - pobliže odrednice

Slijedi slučajan izbor sa Googlea - što Hrvati oduvijek misle, govore i pišu o sebi:


Hrvati su oduvijek pripadali Europi.
Hrvati su oduvijek imali jasan i istančan nacionalni osjećaj.
Hrvati su oduvijek bili Božiji narod.
Hrvati su oduvijek svoj jezik nazivali hrvatskim.
Hrvati su oduvijek bili nadareni nogometaši.
Hrvati su oduvijek bili kreativan narod.
Hrvati su oduvijek u najvećem postotku čitali talijanske stripove.
Hrvati su oduvijek bili dobri ratnici, bilo kao pješaci ili konjanici.



Hrvati su oduvijek ekološki uzgajali u poljoprivredi.
Hrvati su oduvijek imali svoj jezik.
Hrvati su oduvijek bili slobodarski narod sa naglašenim smislom za pravdu i istinu.
Hrvati su oduvijek na prostorima bivše ex-yu imali jaku i kvalitetnu glazbenu (pop, rock...) estradnu scenu.
Hrvati su oduvijek kao narod bili previše "mekani" i popustljivi.
Hrvati su oduvijek čeznuli za svojom državom.
Hrvati su oduvijek imali veliku tradiciju kulture.
Hrvati su oduvijek zeljeli samostalnost.
Hrvati su oduvijek bili kulturan narod.
Hrvati su oduvijek pripadali pokretu nesvrstanih.
Hrvati su oduvijek bili za Bosnu.


Autor bloga ispričava se što nema pojma rade li citirani linkovi, pošto se nije potrudio uopće ih otvoriti, u dubokom uvjerenju da su citirane izjave sve do jedne irelevantne i budalaste.
- 10:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.09.2006., nedjelja

Damen usw

http://pierrefitchonline.com/images/picture/picgrp251/Img_0251_0015.jpg

http://www.io.com/~janis/ljsupport/PlattLynes3.jpg

http://www.tylersroom.net/thumb_gallery/jonathon/68.jpg

http://www.io.com/~janis/ljsupport/PlattLynes1.jpg

http://manstouch.com/pics/ph1010.jpg

http://www.thefrasergallery.com/artwork/DianoraNiccolini/StocktonBending.jpg
- 01:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.09.2006., subota

Ch-ch-ch-changes




Potaknut komentarom kod blini, proširit ću jedan moj post sa Sa-x foruma, s kraja prošle godine. Najprije ide članak:



Catholic Church no longer swears by truth of the Bible
By Ruth Gledhill, Religion Correspondent


http://www.timesonline.co.uk/article/0,,13509-1811332,00.html


THE hierarchy of the Roman Catholic Church has published a teaching document instructing the faithful that some parts of the Bible are not actually true.


The Catholic bishops of England, Wales and Scotland are warning their five million worshippers, as well as any others drawn to the study of scripture, that they should not expect “total accuracy” from the Bible.

“We should not expect to find in Scripture full scientific accuracy or complete historical precision,” they say in The Gift of Scripture.

The document is timely, coming as it does amid the rise of the religious Right, in particular in the US.

Some Christians want a literal interpretation of the story of creation, as told in Genesis, taught alongside Darwin’s theory of evolution in schools, believing “intelligent design” to be an equally plausible theory of how the world began.

But the first 11 chapters of Genesis, in which two different and at times conflicting stories of creation are told, are among those that this country’s Catholic bishops insist cannot be “historical”. At most, they say, they may contain “historical traces”.

The document shows how far the Catholic Church has come since the 17th century, when Galileo was condemned as a heretic for flouting a near-universal belief in the divine inspiration of the Bible by advocating the Copernican view of the solar system. Only a century ago, Pope Pius X condemned Modernist Catholic scholars who adapted historical-critical methods of analysing ancient literature to the Bible.

In the document, the bishops acknowledge their debt to biblical scholars. They say the Bible must be approached in the knowledge that it is “God’s word expressed in human language” and that proper acknowledgement should be given both to the word of God and its human dimensions.

They say the Church must offer the gospel in ways “appropriate to changing times, intelligible and attractive to our contemporaries”.

The Bible is true in passages relating to human salvation, they say, but continue: “We should not expect total accuracy from the Bible in other, secular matters.”

They go on to condemn fundamentalism for its “intransigent intolerance” and to warn of “significant dangers” involved in a fundamentalist approach.

“Such an approach is dangerous, for example, when people of one nation or group see in the Bible a mandate for their own superiority, and even consider themselves permitted by the Bible to use violence against others.”

Of the notorious anti-Jewish curse in Matthew 27:25, “His blood be on us and on our children”, a passage used to justify centuries of anti-Semitism, the bishops say these and other words must never be used again as a pretext to treat Jewish people with contempt. Describing this passage as an example of dramatic exaggeration, the bishops say they have had “tragic consequences” in encouraging hatred and persecution. “The attitudes and language of first-century quarrels between Jews and Jewish Christians should never again be emulated in relations between Jews and Christians.”

As examples of passages not to be taken literally, the bishops cite the early chapters of Genesis, comparing them with early creation legends from other cultures, especially from the ancient East. The bishops say it is clear that the primary purpose of these chapters was to provide religious teaching and that they could not be described as historical writing.

Similarly, they refute the apocalyptic prophecies of Revelation, the last book of the Christian Bible, in which the writer describes the work of the risen Jesus, the death of the Beast and the wedding feast of Christ the Lamb.

The bishops say: “Such symbolic language must be respected for what it is, and is not to be interpreted literally. We should not expect to discover in this book details about the end of the world, about how many will be saved and about when the end will come.”

In their foreword to the teaching document, the two most senior Catholics of the land, Cardinal Cormac Murphy-O’Connor, Archbishop of Westminster, and Cardinal Keith O’Brien, Archbishop of St Andrew’s and Edinburgh, explain its context.

They say people today are searching for what is worthwhile, what has real value, what can be trusted and what is really true.

The new teaching has been issued as part of the 40th anniversary celebrations of Dei Verbum, the Second Vatican Council document explaining the place of Scripture in revelation. In the past 40 years, Catholics have learnt more than ever before to cherish the Bible. “We have rediscovered the Bible as a precious treasure, both ancient and ever new.”

A Christian charity is sending a film about the Christmas story to every primary school in Britain after hearing of a young boy who asked his teacher why Mary and Joseph had named their baby after a swear word. The Breakout Trust raised Ł200,000 to make the 30-minute animated film, It’s a Boy. Steve Legg, head of the charity, said: “There are over 12 million children in the UK and only 756,000 of them go to church regularly.

That leaves a staggering number who are probably not receiving basic Christian teaching.”
BELIEVE IT OR NOT

UNTRUE

Genesis ii, 21-22

So the Lord God caused a deep sleep to fall upon the man, and while he slept he took one of his ribs and closed up its place with flesh; and the rib which the Lord God had taken from the man he made into a woman and brought her to the man

Genesis iii, 16

God said to the woman [after she was beguiled by the serpent]: “I will greatly multiply your pain in childbearing; in pain you shall bring forth children, yet your desire shall be for your husband, and he shall rule over you.”

Matthew xxvii, 25

The words of the crowd: “His blood be on us and on our children.”

Revelation xix,20

And the beast was captured, and with it the false prophet who in its presence had worked the signs by which he deceived those who had received the mark of the beast and those who worshipped its image. These two were thrown alive into the lake of fire that burns with brimstone.”

TRUE

Exodus iii, 14

God reveals himself to Moses as: “I am who I am.”

Leviticus xxvi,12

“I will be your God, and you shall be my people.”

Exodus xx,1-17

The Ten Commandments

Matthew v,7

The Sermon on the Mount

Mark viii,29

Peter declares Jesus to be the Christ

Luke i

The Virgin Birth

John xx,28

Proof of bodily resurrection


1. Članak je značajan kao potvrda činjenice da se sve službene religije s vremenom mijenjaju, kako bi se prilagodile promijenjenim okolnostima. Religije su se uvijek prilagođavale novim ljudima i vremenima, razlika je samo u tome što se danas zbog razvoja znanosti i tehnologije promjene zbivaju brže nego ikad prije, događaju se unutar iste generacije.

2. Inzistirati na doslovnoj točnosti religijskih svetih tekstova moguće je samo ako se obraćate neukim i neobrazovanim ljudima. Nije slučajno što su dokument izdali baš britanski biskupi. Nije nevažno ni što je katoličanstvo u Velikoj Britaniji manjinska religija u civiliziranom multikulturalnom društvu.

3. Prilagodba se moze napraviti "prema gore" (narodu se pokušava nametnuti mišljenje manjine s vrha, i to obično rezultira zaoštravanjem), ili "prema dolje" (učenje se prilagođava volji baze, što obično - ne i uvijek - vodi demokratizaciji). U navedenom primjeru, prilagođavanje se vrši "prema dolje" (teolozi pokušavaju crkveno učenje prilagoditi modernoj, obrazovanoj, intelektualno zahtjevnoj i situiranoj populaciji kako ne bi izgubili klijentelu). Slično, u Latinskoj Americi, dio katoličke crkve je tradicionalno socijalno osjetljiv - sve do suradnje s revolucionarnim pokretima. Primjer prilagođavanja religijskih učenja "prema gore" vidite u SAD, gdje teolozi bliski političkom vrhu pokušavaju vjernike i birače ofanzivom kršćanskog fundamentalizma instrumentalizirati zbog ostvarivanja sasvim prizemnih političkih i materijalnih ciljeva.

4. Katolička crkva u svijetu, koliko god ta organizacija konzervativna i troma bila, znatno je naprednija od svoje ekspoziture u Hrvatskoj (ili se to barem odnosi na njene vrhove). Ne bi se trebalo čuditi kad bi idući papa, ili onaj poslije njega, proglasio evoluciju ispravnim naukom. Neki budući kršćanski vjernici, za par stotina godina čudit će se osporavateljima evolucije kao što se današnji kršćani smiju srednjevjekovnim borcima protiv okruglosti zemlje, a današnji nacionalistički režimi, kojima i vjerske organizacije daju stanoviti legitimitet, bit će osuđivani poput davnih lovova na vještice.

5. Svaka razumna organizirana religija koja hoće opstati mora se prilagođavati svome vremenu, sve koje su preživjele do danas to su već više puta činile. Naravno da će dokument britanskih biskupa naići na osporavanja unutar Katoličke crkve kao cjeline, ali radi se o procesu koji je u svojoj biti nezaustavljiv. Procesu razvoja ljudskog roda. Njegovoj EVOLUCIJI.
- 13:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.09.2006., petak

Lutkice

Dva filmića.


Za one koji vole parodije, a nisu još pogledali ova dva filmića. Ovo je danak mom avataru, što možemo.
- 14:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

06.09.2006., srijeda

Zgad, zgad!

SPLIT - S ukupno 3600 kuna kažnjene su jučer na splitskom Prekršajnom sudu španjolske državljanke Necane Calle Olazar (30), Idoia Oyarzabal Zubiria (30), Antonia Rosa Pons Vinent (27), Sandra Perez Caballero (27), Iciar Rodriguez Diaz (32) i Marta Pazo Inglesias (28) jer su se u nedjelju
popodne na plaži Kašjuni u Splitu kupale gole
i izmjenjivale nježnosti te puštale pse bez nadzora.

Sa 600 kuna kažnjen je Ante Š. (41) iz Splita koji je Idoiu Oyarzabal rukom pljesnuo po stražnjici.


Ostatak znate, a ako ne znate, evo linkova na vijest, kako su je donijeli pojedini listovi.


http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,9,5,golotinja_spanjolke,41500.jl

http://www.slobodnadalmacija.hr/20060905/crnakronika01.asp

https://dnevnik.hr/bin/article.php?article_id=2501


Koje pouke možemo izvesti iz ove vijesti?


1. Ostaneš zatečen silinom reakcije naše čaršije i policije. Što su ono djevojke
(27 - 32 godine, dakle nisu baš mulice) radile? Kupale se gole možda i malo
mazile, uvodile pse u vodu? Velik prekršaj, naime ono sa psima. Ali onda se
sjetiš da kod nas domaći svijet također pušta pse po plaži, i to još rotvajlere
i dobermane bez brnjice. Dakle to nije bio razlog za stvaranje incidenta. Ostaje
nemoral na plaži. Nepripremljeni kupači šokirani su pojavom nekoliko pari sisa
i guzica, javljaju se samozvani redari koji udaraju djevojke i policija koja strogo
ureduje (tako da maltretira - tučene). Iako je tanga postala uobičajena, iako
mediji stalno pišu o beach partyjima i razdraganim turistima, iako smo se svi,
dovraga, drpali po parkovima i plićacima. Ali naša je javnost, rekosmo,
preparirana zadrtim usidjeličkim senzacionalizmom drkadžija i voajera, i njena
prljava mašta ovih dana vreba ne bi li ikako uočila kakav istospolni kontakt, kao
potvrdu postojanja međunarodne vatikansko – kominternovske zavjere prema
kojoj su se elitne pederske postrojbe, koje su penetrirale oslabljene snage
hrvatske uljudbe, pojačale lezbijskim pomorskim desantom.

2. Aha, znači da je silovita reakcija bila usmjerena na ispravljanje krivih Drina.
Prividno stvari i nisu tako loše – dobro je da građani hitro reagiraju na kršenja
propisa i čuvaju moral. Intrigira, međutim da su ti isti građani od svih propisa koji
se svakodnevno krše, počevši od ugrožavanja ljudskih prava, do opće pljačke i
korupcije, uzeli u zaštitu samo komunalne odredbe o golotinji na javnom mjestu.
Kao kad u autobusu kontrola uhvati klinca što se šverca, pa se na to većina
putnika počne zgražati – pazi fore, opljačkali su ih, uskratili im prava, danomice
ih guze, a oni pravednički dižu glas – na klinca bez karte, jer reda mora biti. I u
tom svjetlu vidimo da se ne radi o pravednosti i legalizmu, nego o tipičnom
iživljavanju jačeg nad slabijim. Koje se pokriva tobožnjim opravdanim razlogom,
zaštitom javnog reda i mira.

3. Baš kao i u drugih nekoliko slučajeva maltretiranja stranih gostiju ovoga ljeta
u Dalmaciji. Što govori da je ksenofobija, da ne upotrijebimo i koju težu riječ,
uhvatila maha među običnim svijetom. Ima još jedna potvrda – u svim tim
slučajevima, reakcija „normalne“ većine bila je vrlo mlaka, ili je posve izostala
(nije bilo onih koji bi se nasilnicima usprotivili ili žrtve uzeli u zaštitu) –
ekstremizam rađa strah i blokira obrambene reakcije društva. Što se društvo
više otklanja prema šovinizmu ili fašizmu, to je otklon brži, i nakon nekog
vremena više nema sistemskog načina da se daljnja fašizacija zaustavi. Nasilje
postaje način života.

4. Govoreći o nasilju, jeste li primijetili još jedan zanimljiv fenomen: novine su
pedantno navele imena i prezimena, te dob napadnutih djevojaka, ali su
spomenule samo inicijale napadača. Poruka je nenamjerna, ali jasna: javni
nemoral je puno gori prekršaj od nasilnog ponašanja i divljaštva. Budi s nama
u većini i mi ćemo te zaštititi. Zato među nama i šetaju ratni zločinci, profiteri i
obični kriminalci, zato i imamo silovatelja u Ustavnom sudu.

5. Nevjerojatna je i koincidencija vijesti s temama u mojim zadnjim postovima:
imate fundamentaliste, nasilnike, nijemu i kukavnu većinu, homoseksualce, te
sise i guzice u velikim količinama. Jedino nemate Ivu Lolu, a kako ste krenuli,
nećete ga skoro ni imati.

6. I na kraju, samo rekvijem za galeba. Onoga našega, dalmatinskog, pitomoga
jebača od sto jezika. Onoga koji je strankinje poticao na nemoral, i koji je više
značio za turističku sezonu od svih betonskih apartmana sa klima uređajima.
Nema ga više, partija je, finili su bali. Zamijenili su ga nacionalno svjesni gorštaci
što slušaju cajke i udaraju prvi.
- 18:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.09.2006., utorak

Going popular, vol.3, ili možda 4


http://www.teendreams.com/featured/kristine/kristine6.JPG


http://www.teendreams.com/featured/tiffany/LN2T6229.JPG


http://www.teendreams.com/featured/suzie/Ln2t5917.jpg
- 01:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.09.2006., ponedjeljak

Ispod pokrivača

http://www.jumpstation.ca/recroom/comedy/python/nudge.html



Situacija: vi, meni totalno nepoznati ljudi, susretnete me negdje u gradu, a ja vas pitam: Onda, prčiš li šta?/Jel te taj tvoj sinoć kresnuo?/I, kako jebe?/A kako tebi žena puši?

Bože, kretena agresivnog, napaljenog i neiživljenog, rekli biste svi vi koji unatoč uvodu nastavljate ovo čitati. Koji sam ja faktor da vas uznemiravam, otkud mi pravo postavljati vam uvredljiva pitanja o vašoj intimi, vašem partneru, vašim organima i što s njima činite? I imate pravo, fakat me ne zanimaju. A ako ni vas ne zanima da li ja prčim, i što, moram vas upozoriti – vi ste, skupa sa mnom, u manjini.

Javnost je u Hrvatskoj, naime, zaokupljena tuđim seksualnim navikama, Naravno da se ne radi o zdravoj znatiželji, koja bi imala za cilj edukaciju i poboljšavanje kvalitete vlastitog seksualnog života, riječ je o bolesnom virkanju pod tuđe plahte. Ne govorim samo o medijima koji danima prate ljetovanje nekoliko navodno homoseksualnih parova na Hvaru, nego o atmosferi otvorenog miješanja. O svjetonazoru koji dozvoljava nekome da vam propisuje što smijete, a što ne u (sporazumnoj) bliskosti između vas i vama drage osobe. Hrvatska javnost je podijeljena između većine koja veze homoseksualnih partnera osuđuje, i manjine koja ih tolerira. Ma pazi ti javnosti. Ne samo da postavlja pitanja koja je se ne tiču, ona bi vam još i propisivala. Na sreću, naša javnost, kao i obično, nije sama smislila svoje većinsko javno mišljenje. Mišljenje su smislili vodeći moralni autoriteti katoličke crkve, oslanjajući se na kršćanska učenja, te stoljetne vjerske propise i dogme.

Izlazi na to, da su u Hrvatskoj mišljenje većine po pitanju seksualne orijentacije i spolnosti općenito oblikovali ljudi koji po definiciji svog poziva sa spolnošću i intimnim vezama nemaju mnogo veze. (Postavlja se pitanje: hoćete li kad vam se pokvari televizor pozvati električara ili npr. pravnika koji je deklarirani analfabet za struju.) Istina, ali oni su moralni autoriteti, reći će naša javnost. Možda, ali po svojim, a ne nužno općim standardima. Vjera u boga najveća je kršćanska vrlina i jedina stvarna zasluga vjernika, pošto vi možete biti prilično grozan čovjek, a vaša će vam crkva oprostiti praktički sve grijehe pod uvjetom da vjerujete. Sekularnoj državi (kakva je po svom ustavu i Hrvatska) naprotiv, primarno je kako se odnosite prema drugim ljudima.

Moral u kršćanskom i moral u svakodnevnom smislu nisu dakle potpuno podudarni, jer imaju različita polazišta. Jednome je osnovni cilj zadovoljiti božanstvo, dok drugi nastoji održati ravnotežu između potreba pojedinca i prava/normi/zahtjeva njegove okoline. Na prvi pogled, drugi sustav je labilniji od prvog, jer je ovisan o interakciji pojedinca i okoline i može se mijenjati u prostoru i vremenu. Zar nije praktično imati boga, koji je po pretpostavci nepromjenjiv kao i njegovi moralni zakoni, nije li racionalno odabrati najbolju postojeću religiju i zasnovati moral na njoj? Nažalost, nije tako. Svako je vjerovanje vezano za vrijeme u kojem je nastalo i teško se prilagođava. A ljudi se mijenjaju, ljudska vrsta unatoč svemu napreduje, potrebni su joj istraživači, umjetnici, vizionari, proroci, koji će rušiti stare koncepcije. Društvo se razvija samo kroz stalna propitivanja postojećeg, stalno eksperimentiranje.

Dok s druge strane imate pravednike. One koji su po vlastitom uvjerenju moralno ispravni i prirodno je da se smatraju superiornima drugima. A zamislite samo ispravnost onoga koji je uvjeren da je na njegovoj strani bog otac, stvaralac svemira-i-svega-ostalog, koji ga usto još i voli. (Posve paradoksalno, kršćanski bog izvorno zahtijeva poniznost, skromnost, odricanje i vjerojatno je da bi takvog oholicu promptno sažegao munjom.) I ovi božji pravednici su vječito na nekom braniku, vječito ratuju s antikristima, u vječitom strahu od promjena (ne videći da se i njihova religija sporo, vrlo sporo, postupno adaptira na nova vremena, ali to taji kao zmija noge). Napomena: valja strogo lučiti božje pravednike od iskreno religioznih ljudi koji se ne busaju svojom misijom – razlika je baš u odsustvu skromnosti i poniznosti kod onih prvih.

Misionarstvom smo objasnili zadrtost otprilike 10% hrvatske javnosti. Većinu ostalih su političari koje stalno iznova biraju naprosto podveli popovima (i to najgorima među popovima, onima koji svojim pozivom svjesno trguju radi izvlačenja političkih i materijalnih koristi) i drugim lažnim autoritetima, jer su naprosto previše tromi da samostalno misle i propituju, što se zapravo i vidi po stanju duha u nas. I zato jadno i mlohavo vire drugima pod plahte.

Uzgred, jedna od posljedica reevangelizacije u Dalmaciji, veli jedan ovdašnji poznati ginekolog, je porast broja vaginalnih bakterijskih infekcija među maloljetnicama zbog nepoznavanja i nepridržavanja osnovnih higijenskih pravila i nekorištenja prezervativa prilikom analnih odnosa, koji su danas, kaže, češći nego prije zbog izraženijeg poštivanja tradicionalnih katoličkih načela nevinosti do braka i zabrane kontraceptiva. Pouka: ne možeš protiv ljudske prirode. Ili vodoinstalaterski rečeno: voda je vrag, uvijek nađe rupu.
- 15:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Uglavnom za dame (ali nije uvjet)










http://www.american-buddha.com/amapnew48.jpg

http://www.american-buddha.com/amapnew58.jpg

http://www.american-buddha.com/amapnew93.jpg

http://www.american-buddha.com/amapnew49.jpg

http://www.american-buddha.com/amapnew50.jpg

http://www.american-buddha.com/amapnew45.jpg

- 01:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.09.2006., nedjelja

Jedan članak

Ako vam se čini da je pomalo jeftino ili sirovo (što kažu kod nas dolje, grezo) prodavati priču služeći se sisama i guzicama (i čunama, naravno, moram misliti i na dame, a i da budem iskren, cilj mi uopće nije da me počnu obilaziti napaljeni mamlazi), sjetite se ozbiljnih novina, poput nekadašnjeg Starta, koji je imao potpuno istu taktiku. Osim toga, nema ništa ružno ni prosto u ljudskom tijelu.

Evo sad članka, ustvari, dijela kolumne Heni Erceg iz novog Ferala, koji se zgodno nadovezuje na moj prošli (unsexy) članak.





Heni ERCEG
GLEDE & UNATOČ
PODSTANARI
31. kolovoza, 2006.


Doktora Vojislava Maksimovića, Beograđanina po porijeklu, a Splićanina po životnom opredjeljenju, upoznala sam na početku 1990., kada je operirao i liječio moju teško bolesnu majku. Skroman, obrazovan i poznat kao izvrstan kirurg u splitskoj Vojnoj bolnici, tih dana nije ni slutio da će uskoro, već za koji mjesec, ne samo njegova karijera, nego i goli život doći u pitanje. Bilo je to vrijeme kada je bio dovoljan samo jedan novinski tekst - a bilo ih je, da se ne lažemo, na stotine - jedna potjernica temeljena na gomili lažnih konstrukcija, da bi se najprije čitave časne biografije zavaljale u blatu, e kako bi se nakon toga mogle kotrljati i glave. Dr. Maksimović optužen je za svakovrsno neprijateljsko djelovanje, kasnije ustanovilo se da su Tuđmanova udarna novinarska pera pomiješala, dakako svjesno, dva čovjeka istoga imena i prezimena, te da se ne radi o smrtnim grijesima ovoga, splitskoga liječnika, no bilo je prekasno. U osvit svoga hapšenja, dr. Maksimović napustio je Split, u njihovom nevelikom stanu, što je ujedno bila i jedina imovina dvoje uglednih liječnika, ostala je doktorica Maksimović uvjerena da će, kao Hrvatica, uspjeti sačuvati stan za svoju obitelj. Prevarila se, dakako, ubrzo je, nakon beskrajnog šikaniranja, i sama otišla u Francusku, gdje je doktor Maksimović nastavio svoju karijeru vrhunskoga kirurga. A stan? Pogađate već, u njega se, kao i u svih ostalih nekoliko tisuća splitskih stanova u kojima su živjeli građani Srbi, uselio netko od "naših".

Niti petnaest godina kasnije nitko u ovoj zemlji nije, međutim, pozvao bračni par Maksimović da se vrati, nitko im se nije ispričao, nitko nije smatrao da su dva izvrsna liječnika dobrodošla državi koja se takvima baš ne može pohvaliti. Ali, budući da hrvatska vlada stalno radi na svom demokratskom liftingu, onda će Hrvatska, tj. svi mi, svojim, kako ih vlast naziva, izbjeglim Srbima, sve tamo do 2011. graditi stanove, na koje, međutim, oni neće imati stanarsko pravo, što su ga stekli svi ostali poželjne nacionalnosti, i još, smještat će ih na posebno određena područja, ne, neće ih ograditi žicom, nego će se samo znati tko je tko u kojemu gradu, pa se, eto, i bračni par Maksimović može vratiti kako bi još jednom iskusili sve divote stigmatizacije po nacionalnoj osnovi.

No da vidimo zašto hrvatska vlada te građane Hrvatske naziva izbjeglicama? Lukavo je to, naime, ali lažno, jer Srbi u Splitu, Zagrebu, Zadru..., a radi se ovdje upravo o desecima tisuća takvih građana, nikako nisu dobrovoljne izbjeglice, nego su to ljudi mahom protjerani iz svojih domova na najgrublji način, najčešće i pod prijetnjom smrću, baš kao dr. Vojkan Maksimović, tek jedan iz duge kolone prognanih stanara čitavih gradskih četvrti Splita, koje su u samo nekoliko mjeseci, još prije početka rata u Hrvatskoj, promijenile nacionalnu i svaku drugu strukturu.

Nuditi im danas mogućnost povratka u neke getoizirane gradske četvrti, umjesto u njihove nekadašnje stanove, oduzimati im još i pravo otkupa tih budućih stanova, znači još jednu licemjernu, kvazidemokratsku, a zapravo od Evropske Unije iznuđenu, Sanaderovu odredbu. Koja čak ni takva, nepravedna i vjerojatno protuustavna, ne nailazi na odobravanje onih skupina koje u ovoj zemlji i danas imaju važnu riječ. Pa su se na noge digle one puste udruge ovih i onih, od dragovoljaca do udovica, među kojima su sigurno i sadašnji vlasnici nekadašnjeg stana doktora Vojkana i Maje Maksimović, koji se već poznatom retorikom protive povratku onih koji su iz Hrvatske "pobjegli". Pa nešto pompoznog naziva "generalski zbor" traži javne popise svih četiri tisuće onih za koje će se u hrvatskim gradovima graditi stanovi. A što bi bilo da se dogodi nemoguće, a na što upozorava Milorad Pupovac, da recimo netko iz izbjegličkih udruga zatraži popis onih koji su se uselili u njihove, srpske, stanove? Pa dogodila bi se javna potvrda da je "rat" još i prije rata, naročito u velikim gradovima, bio zapravo sjajno sredstvo za otimačinu tuđe imovine, stanova, kuća...

Tako suština Sanaderove odredbe o davanju stanova na korištenje ljudima koji su stanove jednom imali počiva na ciničnoj pretpostavci da je doktor Maksimović svakako trebao ostati u Hrvatskoj, kako bi dokazao lojalnost, ali i dijelio sudbinu onih koji nisu otišli, na primjer obitelji Zec, kojoj su onda merčepovci omogućili odlazak na onaj svijet, ili obitelji Olujić koju su jedne noći posjetili HOS-ovci i pobili oca, majku i dvoje male djece, ili onih građana Splita koji također nisu otišli, pa su im u splitskoj Lori puštali struju kroz tijelo...
- 10:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Going popular vol. 2


http://img519.imageshack.us/img519/1829/1182712865wwwxukrumetarga9.jpg


http://img505.imageshack.us/img505/7844/1182712898wwwxukrumetarae2.jpg


http://img505.imageshack.us/img505/3884/1182712877wwwxukrumetarzs1.jpg
- 01:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

02.09.2006., subota

Driving in your car





Vozeći juče gradom Splitom, ništa ne sluteći, opazih na dva strateška mjesta svježe grafite:

„HDZ ruši kuće, a mi ćemo na izborima njega.“

„Svi smo mi Vir, Milna, Rogoznica.“

OK, OK, znam što ćete mi reći – neš' ti novosti u tome – Splićani sigurno žive udobnim i bezbrižnim, ali dosadnim životom obilja kad svako malo požele biti netko drugi. Nedavno su htjeli biti Norac, koliko juče Gotovina, a danas se već poistovjećuju s bespravnim graditeljima. Sutra će se možda solidarizirati s kojim liječnikom uhvaćenim u primanju mita, dilerom droge, ili silovateljem.

Duševan je naš svijet, golubijeg srca, milo ti dođe kako se uvijek stave na stranu slabijega, sažale nad posrnulima - ubojicama, palikućama, ratnim zločincima, kriminalcima. Toliko su nesebični i velika duha da im ni ne smeta što su ti isti do juče ubijali i protjerivali njihove susjede, prisvajali i uništavali tuđe stanove i kuće, za čije obnavljanje i povrat danas svi plaćamo, što pljačkaju i krčme zajedničku imovinu i što na ovoliku dobrotu očito ne uzvraćaju odgovarajućom zahvalnošću. Ovaj altruizam jači je čak i od osjećaja domoljublja, tradicionalno snažnog kod južnih Hrvata – kršćanski nudeći drugi obraz, spremni su zažmiriti i na opću korumpiranost, nagrđivanje, devastaciju i rasprodaju svoje domovine.

Bit će nepravedno ako ovolika plemenitost ostane nezapažena. Ali ima pravde, dat će Bog, ekskluzivno, i naš plemeniti čovjek dobit će još na ovom svijetu zasluženu nagradu.
- 09:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.09.2006., petak

Odlučio sam ozbiljno poraditi na popularnosti ovog bloga

http://www.duclerck.com/galitsin/03.jpg
http://www.duclerck.com/Galleries/03/3.jpeg
http://www.duclerck.com/Galleries/13/2.jpg
http://manstouch.com/pics/ph1484.jpg
http://titbit.nl/file/gallery/1350/orig_015.jpg
http://manstouch.com/pics/ph1484.jpg
http://www.duclerck.com/mcn/09.jpg
http://www.lovechess.nl/artoflove/archives/male_nude/1-art.jpg

- 09:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2021 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (2)
Srpanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (3)
Lipanj 2014 (1)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (2)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (3)
Listopad 2012 (1)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (3)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (3)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (6)
Prosinac 2009 (4)
Listopad 2009 (10)

Komentari On/Off

Ako vam na vašem blogu smeta ono "Igrajte najbolje online igre i igrice", kao što je smetalo meni na mom, pronađite u HTML kodu predloška poruku: "Molimo da ne micete ovu varijablu jer ce se koristi za eventualne obavijesti. Hvala!" i odmah u slijedećem retku riječ Banner, omeđenu sa dva dolarska znaka, pa izbrišite riječ i dolare. Oni će meni reklame...

O meni i vama oko mene.


mosorov blog-brojač

blog counter
seedbox vpn norway

1. Ja mrzim puno pisati, a posebno mrzim voditi dnevnik. Ali zato volim puno blebetati i vrzmati se s ljudima.
2. S druge strane, blog je neka perverzna vrsta egzibicionističkog dnevnika, u kome svoju intimu ne skrivaš, nego se njome hvališ pred nepoznatim ljudima.
3. Od prije nekog vremena imam potrebu reći neke stvari, motam se po nekim forumima, i treba mi baza na koju bih pohranio neke tekstove, slike, muziku koji mi nešto znače.
4. Što bi rekli matematičari, pokušavam odrediti svoje područje definicije (a potom možda i područje vrijednosti). Pa, hajdemo.