CRVENKAPICA

srijeda, 18.05.2016.

Kolač od svježeg sira.

U ovoj priči vuk nije pojeo bakicu,ali smo mi pojeli Crvenkapicu sretan





OSNOVNI SASTOJCI:

svježi sir

slatko vrhnje

jaja

šećer

maslac ili margarin

brašno

kompot od višanja





POTREBNE NAMIRNICE:


biskvit:


5 jaja

20 dkg (200gr) šećera

10 (100gr) maslaca ili margarina

1 kiselo vrhnje (2 dcl , 200ml)

15 dkg (150 gr) brašna

prašak za pecivo




krema:



50 dkg (500gr) svježeg sira

7,5 dcl (750 ml) slatkog vrhnja

10 dkg (100 gr) šećera

2 vanil šećera

5 listića želatine




za prelijev:


4 dcl (400ml) soka od višanja iz kompota

3-4 žlice šećera

2 vrećice crvenog prelijeva za torte (može i prozirni)



1 kompot od višanja




Izvagala sam sve potrebne sastojke.Brašno pomiješala s praškom za pecivo,razdijelila jaja.Lim za pečenje namazala
margarinom i pobrašnila ga.Uključila sam pećnicu da mi se zagrije (180 stupnjeva),stavite višnje da se ocijede.











1. U bijelanjke sam stavila prstohvat soli i napravila snijeg (ako najprije napravite snijeg malo si ubrzate,metlice miksera
na kojima ima malo snijega smiju u žumanjke,a metlice od žumanjaka ne smiju u bjelanjke jer se onda ne može napraviti snijeg)

2. i 3.U žumanjke sam stavila šećer i vanil šećer i pjenasto izmiksala

4. i 5. U mješavinu jaja i šećera dodala sam kiselo vrhnje i margarin (ja koristim margarin za kuhanje i kolače,meni je po
okusu nešto između maslaca i margarina),također pjenasto izmiksala.(Ostat će male mrvice ali to ne smeta)

6.i 7. Kroz sito sam postepeno dodavala brašno s praškom za pecivo i umiješala silikonskom lopaticom.

8. i 9. Na kraju sam u dobivenu smjesu dodala snijeg od bjelanjaka i umiješala lopaticom da mi ne ostanu grudice snijega.








Biskvitnu masu sam ulila u lim za pečenje ,zapekla ga nekoliko minuta,po njemu rasporedila višnje (višanja možete staviti koliko želite) i vratila ga u pećnicu da se do kraja ispeče (20-ak min,probajte s čačkalicom,ako je čačkalica čista kad ju izvadite iz biskvita,pečen je)







Dok se biskvit hladio u plehu pripremila sam kremu od sira.Želatinu sam namočila u hladnu vodu da nabubri (10-ak min.),
ocijedila ju i stavila u malo slatkog vrhnja.Stavila na vatru i rastopila uz miješanje (nesmije zakuhati jer tada gubi moć želiranja)






U sir sam dodala vanil šećer,šećer i rastopljenu želatinu.





Izmiksala sam sir sa šećerom i želatinom,miksala sam dok se šećer nije otopio.Od slatkog vrhnja sam napravil šlag.U sir sam postepeno dodavala šlag miješajući lopaticom,kružno odozdo prema gore.Kad sam umiješala sav šlag i više nije bilo grudica šlaga,sve je bilo jednolično,krema je bila gotova.






Biskvit se ohladio,nanijela sam na njega kremu,poravnala ju i napravila prelijev.Pomiješala sam šećer i prah za prelijev,dodala malo soka i razmutila da nema grudica praha.Prelijev sam skuhala u soku od višanja iz kompota.Prelijev ne smije zakuhati.
(Upute su na vrećici praha za prelijev).Ostavila sam ga da se kratko prohladi,minutu-dvije i prelila preko kreme.





Kolač sam dobro ohladila,izrezala i poslužila mom društvu yes







Oznake: svježi sir, slatko vrhnje, višnje, desert

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.