Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














utorak, 05.06.2007.

Post ???? - idi pa vidi

Ola!!!
Da da evo mene konačno.
Ok nije da me puno nije bilo, al' ja sam naviknuta pisati često. Ma da uglavnom da vas ne gnjavim previše, mislim a šta ću kad neznam šta da pišem. Uopće nemam inspiraciju. Da čak i brbljave osobe poput mene mogu izgubiti inspiraciju, tako da neznam kako će ispasti ovaj post na kraju zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev jer pišem bez nekog cilja. Pišem, pišem pa šta bude bude. A mislim tako je najbolje a ne da ja sad u glavi promislim šta ću napisati, koje šale koje stvari, koje događaje jer onda post ne služi za ništa. Moj je stav da post može ispasti najbolji samo ako pišeš ono šta ti je na duši bez prethodnog prepravljanja. Kao šta sam rekla pišeš pišeš pa šta bude nek bude.
Al' ja stvarno neznam šta da pišem. Da vam pišem o okolišu roflroflroflroflroflroflrofl hehe baš mi je sad palo na pamet da sam prije otprilike pola mjeseca obećala našoj voljenoj razrednici koja nam je profa iz Hrvatskog da ću joj napisati neki recimo sastav i da ću to poslati i ako dođem prva, druga il' treća mi se čini dobijem 5000 $ ma šalim se kuna. To je izvrsna motivacija ne ? greedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy
znači sastav je o okolišu zapravo opisivanje i tvoje viđenje kako ono- da doma, i zavičaja i okoline tako nešto nemam pojma. A to znači o okolišu. A ja ko ja, bi mogla napisati cijele referate i ispljuvati se po ljudima koji su odgovorni za to. Al' neću vas zamarati o okolišu budite bez brige.

I da da vam kažem. pričala sam vam već o tome kako se naša voljena razrednica i Dušmanka 'vole', ne? e pa jučer smo bili deset minuta ranije pušteni i otišli mi do trešnja. Naravno dok smo došli do tamo već je bio završio sat i imali smo pet minuta do početka sata kad imamo likovni. I nas boli briga. Mialim pa osmi smo razred a tako smo jadni. Ništa ne radimo nikakve gluposti, ništa baš ništa pa ajde da se mi izživimo i mi smo se najeli boga mi krupnih, crvenih trešanja. takve se ne nađu niti u gradu. I normalna stvar kad smo stigli u razred zakasnili smo deset minuta. Mislim ije to ni tako strašno pa nismo markirali i mi ovo ono kad učiteljica kaže da nam je zapisala neopravdane ok u redu zaslužili smo, al' molim vas znate šta je još napravila?? Pa genijalka je čak slikala prazan razred i to sa očevicima ( čistačica i domar ) Ma mislim koja glupača ludludludlud Ma šta ona misli da je ovo CSI Schoolroflroflroflrofl E zato moraš biti blentav. Koji šou. Mislim briga mene za taj jedan jedini neopravdani u ovih osam godina, meni je to kako je ona glupa. Ja shvaćam da ona želi da razljutimo raurednicu kako ne bimo imali završnu, al' ovo je ipak pretjerano.

Dobro eto vam malo humora ljudi
veeeeeeeeliki pozdrav od mene
roflroflroflroflroflrofl
pozz!!!!!thumbupwavethumbupthumbupmahmahmahpartypartynjamithumbupwavewave



| Komentari (2) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.