Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














ponedjeljak, 31.03.2008.

POZZ :P:P:P:P:P:P:P

Hehe e znate šta, ovaj, ne znam ovo možda nije toliko smješno kolko je gluo, al ipak................ beljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbelj

Znaći u petak sam bila kod kirurga neš zbog mog prsta i pa uglavnom stigla sam kući u takozvanom 'gipsu' , mislim to nije gips to su zavoji, al' imam ih brdo tako da liči na gips..................... nutnutnutnutnutnutnut

I nije to tako loše znate, čak i moj predragi braco mali se brine za mene i to full, inaće bi mi skakao po nozi samo da me boli još jače, al sad me dvore......... uuu I like that. haha naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty

Al nije zlato sve šta sija............Naime, ufff ovo je preteško za reći, znaći moja Tinka je u subotu, nači prekjučer slavila rođendan. Pa pod 1. TINA je slavila rođ,
pod 2. to je u bilo u ORBANU, pod 3. to je 'Tinin rođ' i pod 4. to je bilo u ORBANU
A ja nisam smjela ići zbog fucking prsta crycrycrycrycrycrycrycrynononono

Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelj.
I kao šlag na torti zvali su me u 2 i pol ujutro i probudili me čisto onako da bi me podsjetili da sam ja doma, a svi napomnjem SVI su vani............................Čak i braco je bio, jednostavno svi................. A uz sve to ja sam jedva zaspala jer sam morala imati nogu u vodoravnom položaju, tj morala sam spavati na leđim, a to mi je stvarno teško, tako da sam jedva zaspala...i nakon ša sam im poklopila sam se okrenula na bok da bi brže zaspala pa me boljel noga sutra......ufffa................

Al ima neš gore : ja nisam bila vani još od OSMOG MARTA kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bangbangbangbangbangbangbangeekeekeekeekeekcrycrycrycrycrycrycry

I danas ne idem u školu, a škvadru nisam vidjela pun klinac............................. -plakati-

No dosta crnih misli, Vale mi je dala blog štafetu pa da ju ispunim hihi :

ON MORA IMAT

tamnu put, nice guzu, dobro tijelo, predivan osmjeh i po mogućnosti zelene oči winkwinkwinkwinkwinkwink
( i onda se pitate zaš gubim glavu za onim specijalcem he )


PALI LI TE KAD DEČKO MUCA

pa nee nravno damn ludlud


ISKRENA ILI TOTALNA LAŽLJIVICA

a ono laže se po potrebi, al ipak iskrena sretan


KOKOS ILI PAPAJA

kokos njaminjami


VATRENA ILI SRAMEŽLJIVA

e sad, mah i jedno i drugo


VOĆE ILI POVRĆE

voćeeeee njaminjami


TZK. ILI LIK.

ma nijedno, al ajd TZK deaddead


METAL ILI CAJKE

maaa cajke naravno zubo


UREDNA ILI NEUREDNA

inaće uredna, al soba i ja : neuredna naughty


KNJIGOLJUBAC

daaa zujo


DEČKO ILI PRIJATELJ S POVLASTICAMA

dečko, ja sam staromodna winkwink


GRUBO ILI NJEŽNO

mix je the best winknaughty


KINO ILI DISCO

uuu pa disco naravno partyparty


HIPPY ILI EMO

hippy


STIKLE ILI TENKE

stikle ako baš moram birat


SIROKE ILI USKE HLAČE

siroke po mogućnosti đeparke yea


MP3 ILI RADIO

MP3


LJETO ILI PROLJEĆE

ljetooooo thumbup


VOZIT ĆEŠ AUTO ILI MOTOR

auto, al voljela bi motor cool


MJESTO KOJE ŽELIŠ POSJETIT

auuu puuno, ne znam izabrat


NAJTUŽNIJI DAN U ŽIVOTU

paa kao šta je Vale rekla : nek ostane u prošlosti


TIJELO POPUT SHAKIRE ILI AVRIL

Shakira belj


TVOJ NADIMAK

Nana zubo


ŽUTO ILI NARANČASTO

narančasto sretan


NOVAC ILI LJUBAV

ljubav cerek


PAS ILI MACA

pas


OK ILI TEEN

ok!!!


NAJGLUPLJI SMS U ŽIVOTU

'si se zrihtala' roflrofl


PLIVANJE ILI TRČANJE

plivanje sretan


HOROR ILI KOMEDIJA

oboje wink


KISS ILI HUG

kiss kisskiss


NAJBOLJA VISINA TVOG DEČKA

malo viši od mene


FRAJERICA ILI ŠMINKERICA

a šminkerica ajd lud


ŠTAFETU PREDAJEM : Nina, Niky & Kety, Anchy i rebel baby

Ok ljudi enjoy




| Komentari (19) | Print | # |

utorak, 25.03.2008.

Praznici jeej

Ejj ljudovi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kako ste mi ?????
Ja sam za promjenu jako dobro, tko bi rekao da praznici ipak neće ispasti baš taaaaako loši kao šta sam mislila da će bit...
Naime ja sam kao u kazni, al' uopće se ne ponašamo tako, kao da se ništa nije zbilo, a moji se čak nasmiju tome tu i tamo....
Tako da je situacija dobra, naravno s time da ja ne spominjem ni izlaske ni ništa šta bi ih moglo podsjetiti na moj bljufić hihi.

Zato sam uglavnom mislila da će mi bit grozno, a ipak nije. OK nisam se čula odavno sa svojima frendicama osim čebom i tinom..........aha sad moram to pojasniti............yep evo sad ću ja.

Znaći ovaj zadnji tjedan, tj sve skupa šest ...jel šest???....a da je, šest je, znaći šest dana petnaest ljudova iz našeg razza i ti drugi naravno su otišli u Francusku.
E mislim da sam ja već objasnila kako je došlo do toga da nisam i ja išla, a mogla sam tako da neću sad neš duljit bezveze da vam tratim vaše i moje dragocjeno vrijeme............eh dobro sad dragocjeno, ja se iskreno više manje ubijam od dosade, al' ajd, no comment..............aaa

I ostalo je nas devet specijalaca u onom razzu.............I čak nije bilo tako loše kako sam mislila ( zbog određenih daveža ) zapravo je ispalo full dobro... ja Roomy i Stella smo bile nerazdvojne, harale razzzom i školom. A mi rommys smo si cugnule juice-vodku u kojoj je bilo malo previše juica. To vam je izgledalo ovako....idu vam dvije kokoške gradom i furaju juice u hodu, znate ono frajerice sad će one šetajući se gradom nagnuti neš i ono 'juice' mda nema do nas......pa smo lutale gradom i tako......zajebancija na djelu......pa mi je bila i best frendia u gradu i tako.......

Sve u svemu bilo je dobro iako su mi falile moje bebe.
Al prava priča sljedi za Uskrs, eto ovako.
Grupa specijalaca koji spadaju pod istu krv i isti krov odlučiše za Uskrs otići na Risnjak. I piće oni lijepo dođu do Opatije i odluče se malo prošetati po dobroj staroj rivi, ok ajmo, al' propade plan jer je bila prevelika gužva, no nema veze sjedaju u auto i piće oni dalje....... Tad kćer shvati oko čega zapravo razgovaraju njeni predragi roditelji. Njena predraga majčica je u jednoj ruci držala prometnu kartu Hrvatske, a u drugoj HAK koji sadrži detaljne karte dijelova ove naše predrage države Hrvatske.......Inaće kćerina se majčica oduvijek naširoko hvalila kako ona izvrsno zna geografijju.......Da skratim moji su znali prije nego šta su sjeli u auto di idu. No to je njima bilo 'tamo negdje u Gorskom kotru', a vozeći se do Rijeke oni su pokušavali naći neko selo kroz kojeg moraju proći da dođu do odredišta.... Da pojasnim: MOJI SU TEK U AUTU TRAŽILI PRAVI PUT!!!!!!

U svakom smo se slučaju zaistavili da vidimo remek dijelo arhitekture u Rijeci - stadion - još uvijek ne kužim šta je to tako fascinantno kod tog nogometnog stadiona...Al zato se dogodio konačno super dio ovog puta, prvi put nakon toliko vremena sam vidjela hrpu snijega na jednom mjestu... Baš taj dan je sve bilo bijelo, hrpa debelog snijega, tamo di sam ja bila sam čula na tv-u da je bilo preko šezdeset cm snijega.... E to je bio fascinantan prizor, stvarno prelijepo...

I tako se četiri specijalaca u fiat bravi probija kroz snijeg i Gorski Kotar da bi došli do Risnjaka ( moram napomenuti da je kćerci zamalo puko mjehur - jer nije bilo nigdje mjesta za zaustaviti se više od jednog i pol sata )i napokon dođu oni do table Risnjaka, recepcija i sve to kad tamo - zatvoreno -..............................???????????????????????????????
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A ma kuiš neeee, e, baš ne...... al i to nas je prošlo pa smo ipak odlučili nastaviti naše malo uskršnje putovanje, kako smo ujutro malo jeli i na brzaka bili smo jako gladni i tražili nekakav restoran ili neš, a da to upotpunimo nekim ciljem smo odlučili otići vidjeti te tako poznate Delnice i dođemo mi do njih, a kad tamo ni žive duše... Ozbiljno vam govorim više sam ljudi vidjela u onim nenaseljenim selima, u tom ' velikom' gradu sam vidjela pet šest ljudi ne se zjbv.............

Tako da smo na kraju završili u Begovom razdoblju i da ćemo napokon sjesti i jesti janjca (ok inače ja ga ne volim, al natjerala bi se ajd ), a tamo dođe ova konobarica i kaže da ga nemaju i pitaju šta ćemo naručiti , da napomenem : nismo imali jelovnik, i ona je rekla kao imate juhu i njoke i to smo naručila, a klinjo naravno ćevape..... Nema veze najeli smo se, a i u tom momentu bi nam bilo dobro bilo šta....
Pa smo izašli van, malo se grudali i krenuli doma, al naj dio puta mi je bio snijeg...
Stigli smo do Opatije i tamo se najeli slastica i ma molim vas lijepo jedan kakao im košta deset, a moja čokolada sa šlagom osamnaest kn, no ipak kako su bili blagdani moja mama me je odlučila poštediti.... I dok smo u Begovom Razdoblju uživali i hodali po snijegu, u Opatiji smo hodali po kiši, no nije mi smetalo jer ipak ja volim kišu - hehehehe -
Sve u svemu ovo mi je jedan od najbolje provedenih uskrsa yep, aha.......

A žao mi je šta nemam smileća, al komp mi je neš spor... Danas mi se sve izbrisalo, al kako sam imala podatke sačuvane u dobrom programu uspjela sam sve vratiti sve bez da tata dozna, hijuuuuuu, that was close...

I tako vas sad napuštam i da u subotu idem vaaaaaaaaaaaaaaan jeejej, TINA
BEBA MOJA SRETAN ROĐENDAN !!!!!!!!!!!!
pozza vas prison-girl...



| Komentari (14) | Print | # |

utorak, 18.03.2008.

AJAJAJ - svega pomalo

E bokec.
Joj bio je buran prošli tjedan, yep aha......
Ajajaj itekako, al' mislim sve je to za ljude i blago, ne? A valjda, ok nisam baš sigurna, ma zapravo je, joj, svašt se događalo.....

Al doslovce svašta, od najvećeg poniženja u mom životu za koje sam zapravo mislila da nikad ne može doći do neke lude besmislene sreće i navale lijepih osjećaja........... nutnutnutnutnutnut

Ma tješim se jer nisam jedina pa svima će se takvo šta dogoditi kad tad u životu, mislim tko je vidio da život ne prođe bez takvih sranja, ok ja sam malo uranila, al' ne znam imala sam peh kad zapravo malo bolje razmislim. Kolikima se sve to moglo dogoditi, kolike su mi pričale da im se skoro dogodilo takvo sranje pa su se ipak smicalicama izvukle, a ja glupača koja nisam lagala i nisam se previše pokušavala izvući lažima sam njbl..... Hehe kako ludo

Ma nije ništa ozbiljno nemojte se bojati, al' u svakom je slučaju moglo proć i bez toga, al' eto ja ne bi bila ja da ne dodam još malo šlaga na ovu tortu od mog života. I baš taj dan je bio i roditeljski.......... uuuuuuuups... Ono nisu mi ocjene loše, al' je zalutala i jedna manekenka i par dvojki ( mislim to je super, al ne i za moje roditelje, njima je dvojka kao jedan, a šta mislite šta im je onda jedan??? ajajajaj )..... I tako moj jadan tata dođe nakon svega šta se dogodilo i dođe on i vidi manekenku i ostale bisere eekeekeekeeknonononononoeekeek

E to vam je bio šlag na torti. I kad sam došla kući ( a jadna tresla sam se od straha - to je prvi put u životu da imam loše ocjene ) uglavnom dođem ja kući i dobijem juhu, salatu, šta sve ne i uz sve to ne samo da sam dobila šlag na torti ( kako sam se ufurala u tu tortu hihi ) nego sam i dobila trešnjicu na šlagu nakon svega............. Moja raska imamkretenskufrizuru je mojem tatici rekla kako sam ja 'čudna' !"!!!!!!!!!!!!!!!!! Ma koji ??????????????? nonononoeekeeknononononoeek

Ja nisam mogla vjerovati vlastitim ušima, full sam se raspizdila ma od kud njoj to...... I sutradan sam ju frajerica otišla pitati onako - moji su se jako uzrujali, zabrinuli - - da li bi vam to mogla kako objasniti - tralatrallalala. I tako da je ona uglavnom rekla da se samo krivo izrazila...... Ona je namjeravala reći kako me je 'uhvatilo proljeće' wtf??????
Dobro jd nek njoj bude to proljeće u glavi.... E to je problem. Na početku školske godine ne poznaš praktički nikog pa se ufuraš u dobricu i kad malo bolje upoznaš društvo i shvatiš kako je razz fenomenalan budeš 'ti' i razbuktaš se i sve.......

I tako uglavnom shit happens, a šta drugo reč.. naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty

A sad mi je ipak nešto drugo na pameti. Da neš drugo aha.......... Never mind gubim se luda sam, znam, al' pomoći mi nema, takva sam i sad me opet uhvatilo isto samo još jače ako je to moguće za istu 'stvar' i tako. Sad sam opet u mislima stalno na jednom mjestu................. cerekcerekcerekcerekcerek
Znam da, al' ne mogu si pomoći, tu zapravo nema lijeka....aaaa jok........
Ajajaj ma dobro ne se obazirite na mene, doć će već neki ultra happy day, iako su mi ovi zadnji dani, tj od nedjelje stvarno happy, happy, happy, al' mda, ok........
Idem ja, da mislim da bi bilo vrijeme, papap!!!!!!!!!!!!!!!



| Komentari (8) | Print | # |

petak, 07.03.2008.

Čemu noći služe ako ne služe nespavanju????

He he nana ko nana
ja ko ja, ja ne bi bila ja a de ne napišem post usred noći...... zubozubozubo
hehe roflroflroflroflrofl

Zadnji je post bio malko tužan, onako deprimiran i ovaj rekla sam nešto kao da će ovaj post biti happy pa hmmmm ok neka bude onako više u nekom happy stilu, da izvalim neš i da se svi lijepo nasmijemo i tako a....... je ok?????

Pa kad smo se tako lijepo dogovorili onda imam za vas jednu obavijest ....... ja nikad ne mogu odrediti šta ću pisati u postu pa ako stvarno mislite da ću 100% napisat neki vedar post varate se....
Mislim to vam je onako, ja kad pišem ne mslim zapravo da, al......ahm ispočetka ajmo.
Znači oću reći da vam moj post nastane iz nepromišljenosti, jednostavno dođe i prsti rade svoje ( ae samo se usudite neš perverzno pomislit na to s prstima e!!! mislim sram vas bilo....na mom postu pujpujpuj jakijaki ) akhm da nastavim znači da...hm tako nastane moj post.........

A ma zašto ja u svakom postu napišem - e sad sam ponovo službeno potvrdila da se gubim tralala - e pa sad ću opet - JA SE GUBIM!!!!! zujozujozujozujozujozujozujo
Al to vam je samo onako mislim dahm, ma šta ja pišem hihi????

Ma kad bolje razmislim moji postevi nisu ni happy ni tužni oni su 'blllllllm' da eto to je prava riječ :P:P:P:P:P!!!

E ma šta počelo je ovo europsko natjecanje u nogometu kako već ???? Hja ja nisam imala pojma za to dok danas nisam došla kući i vidjela neki bratov časopis 'euromanija' booooo......... Al mora im se priznat isplati se gledat tako neš kad su igrači takooooooo smješno ilustrirani hehe ( ste msilili da ću napisat zgodni, a???? ccccc ta mladež današnja ) a i full su zgodni!!!!! Hahahaha
Ok ovo nit je bio crni humor, nit nekakav humor doli sad-je-rano-ujutro humor

Pišem tako sa tim crticama jer sutra pišemo fucking ispit iz engleskog i tako te riječi ćemo imati za spajati uz onaj fucking pasiv kog niš ne kužin....
E da bravo pa sada me je to podsjetilo na pravi razlog zašto sam ja uopće za kompom.
Ja sam vam inače došla učit taj engleski i fiziku, a da nebi zaspala sam otišla za komp da si pustim neku muziku i to i onda igrom slučaja ( jednim klikom ) sam završila na msn-u sa valeckom i velikom ninom ( koja je inače odmigoljila bez da mi je rekla ) i onda kad su završile pričat sa mnom sam ja otišla gledat neke slikice na stranici disca di inače izlazim i vidjela par frendica i frendova smijehsmijehsmijehsmijehsmijehpartypartypartypartysmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
Joj kako su ludiiiiiii. Sreća mene nema weeee.......

I uglavnom sad sam ovdje, ma zapravo napisala sam post reda radi da ne bude onaj 'u donn't wanna know' jer ipak u donn't wanna know, haha.................

Mda sve u svemu u suotu sam u posejdonu i it će LOM free coctailčići partypartypartypartypartypartynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
Priznajem još ih nikad nisam pila ( dada ova mini pjandurica nikad nije popila niti jedan coctail u svom životu ) a eto mora da se i to proba, a bit će svi : nine, vale, morky, roomy...................GANGA

Ae onda seeya tamo ili .......... ma dobro kako za koga
papap ljudovi uživajte i SRETAN 8 MART SVIM CURAMA!!!!!!!!!



| Komentari (12) | Print | # |

subota, 01.03.2008.

U don't wanna know

Odlučila ja napisat post;
iskreno imam toliko toga za reći, a ne znam od kuda započeti.
Neke stvari ne mogu reći usmeno, a kad pišem mogla bi sve reći, a toga me i strah.
Ne znam, nisam baš sigurna da želim pisati, ma znate ono želite reći, al ne možete pa se bacite na pisanje pa napišete previše toga...
Ok hehe možda i ne znate na šta sam mislila, al mislim da se da shvatiti.
A dovoljno je samo poslušati pjesmu na mom blogu i rječi i zvuk ...
ok sad sam službeno još jedom u velikom nizu potrvdila da se gubim
ludludludludludludtuzantuzantuzantuzantuzantuzan

E sad se ja pitam šta je to meni?
Zašto se uopće tako ponašam?
Dal je to stvarno potrebno?

Pa znam šta mi je, znam zašto se tako ponašam i znam da je to potrebno u istoj mjeri koliko i nije...
Danas sam bila sama sa malim bratom, a jedno pet sati sam bila totalno sama, a to mrzim, mrzim to kao i noći jer onda sam sama, sama sa svojim mislima, po noći sanjam i svijesno i nesvjesno i ono šta je plod moje mašte i ono šta nije...
Mrzim bit sama jer onda prevrćem po mislima, zato stalno nekog vraga pričam ili se smijem bez veze ili se jednostavno zabavljam na neki način da pojegnem od misli, al uvijek se nađe dio dana, ponekad sitan dio, al se nađe...kad mogu pobjeći u mislima.

Nekad sam to voljela, obožavam maštati, obožavam odletjeti, al ovo je prebolno, a šta je najgore svijesna sam toga da nije vrijedno i to uopće, al svejedno pišem post o tome i znam da ćete mi govoriti da ne tako, al protiv toga ne mogu, jednostavno ne mogu... I sada isto sama sam u sobi, nikog oko mene, nikakve buke, samo ja i misli i pjesme zbog kojih mi suze idu na oči... Sama si radim štetu, znam da, i ne spominjem ništa na glas samo zog toga da bi možda tako zaboravila, dobro to se tako lako ne može, al opet bar da mi ne bude na pameti 24 sata na dan, nego da bude samo sjećanje sretan dio po mogućnosti....al ne mogu... crycrycry

I zato mrzim bit sama i zato se bavim drugim stvarima, drugim bilo kakvim glupostima, a opet svaka od takvih gluposti i bedastoća imaju veze s tim, ne direktno, al uvijek indirektno pa makar spoznaja da se time zabavljam samo da bi maknula s misli.... A meni je sebe već dosta, dosta mi je toga da mi to ide po mislima, dosta mi je toga kad me ljudi koji sve ne znaju pitaju - e šta je stim -, dosta mi je toga da mi ljudi govore kao sad je sve ok jer ništa ne spominjem i to mi se sad dogodila. Pričam ja s jednom frendicom tako nešto bez cilja preko telefona i ona mi kaže da odavna nisam ništa u vezi s tim govorila pa da sam sad ok ne?
A meni naravno misli automatski odlete i dođe mi pred oči sve.....

A možda se pitate šta bi naslov trebao značit???
E pa možda se odnosi na vas, možda na mene, a možda nekog trećeg....
Ne znam ni sama

E da vas pitam 'voljet'i i 'obožavati' di je razlika?? šta je bolje, hehe ma u don't wanna know, to se odnosi na neku igru....

E drugi put se nadam da ću napisati neki vedriji post, ma htjela sam nešto vedro jer sam se tako osjećala, al to je bilo na početku dana, a sad je prošlo previše vremena samoće.....
Koja ironija, u dubini se duše čak nadam da ovaj post neće svi pročitat, e pa zašto sam ga ipak objavila ....????????????
- U DON'T WANNA KNOW -



| Komentari (13) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.