Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














utorak, 29.05.2007.

Evo i mene napokon!!!!!

Zamislite inače bih sad rekla - e evo me napokon mi se popravio komp - il' tako nešto, al' ja ću sad reći : e evo me napokon, a kompu ni bilo niš, al' apsolutno niš- ne.
I ja ću normalno poludjeti, tamo neki pametnjakovići u penti ( gdje inače popravljam komp ) neku žicu zamjenili z drugom ludludludlud mislim genijalca mi. I zato mi je komp bezveze bio na 'popravku'.
Nego nema veze.
Budući da sam se vratila sa maturalca logično je da pričam o njemu, ne? Al' vidite meni se baš i neda pričati o tome, a vjerojatno ga znate jer ste to isto čitali u blogu pod mojim linkom - najfrendičin blog-
i samo ću vam reći da: ljubavi naravno nije bilo, učiteljiu su hahaha samo smetali i davili i gnjavili, zapravo ja ne shvaćam zašto oni uopće idu sa nama kad ih mi ovako i onako ne slušamo ni malo. Niti ih se trudimo slušati.
Ali sve ostalo je bilo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper partypartypartyroflroflroflroflsmijehsmijehsmijehsmijehyesyesyesyesnutnutnutthumbupthumbupthumbupthumbup
Al' i tomu je došao kraj pa smo se svi izšmrcali ( jesam dobro napisala? nadam se da jesam )
Ni ja neznam točno zašto, al' ja sam proplakala kad nam se 'macho' iz razreda rasplakao ( ma mislim na tog našeg jedinog dečka u razredu koji se na izletu znate već, muško ko muško pravio da nas nema i da su oko njega samo znate već, cure, ne? ) coolcoolcoolcoolcool

Al' iman drugu vijest. Jedna cura koja poznaje mog brata ga je bila zvala i usput mene pitala kolko imam godina i da li sam slobodna, ja kao da jesam, imam četrnaest godina i onda ona kao da ima mlađeg brata kojiće sad u srednju, trenira nogomet, hoćeš broj, ja ono u sebi pa mislim normalno da da i kažem ok, ja dobijem broj, danas moja frendica njemu pošalje u moje ime teko opsežnu poruku i on meni odvrati sad malo prije i mi kao ono znate pričamo kad on meni - imam curu. Ajde u znate već šta, A ja se jadnica ponadala. E to mi je zbilja lekcija života - nikad više s nepoznatim čovjekom ukontakt preko mobitela, a da ne znaš ni dali ima curu i kako izgleda i tako dalje!!!!

Druga stvar na koju se želim potužiti je moja obitelj. Meni je brat pa ajde da vam objasnim da, znači ukratko meni je brat sa još dva prijatelja razbio auto , al' je vozio jedan od njegovih prijatelja. I budući da mu je to treći sudar, i da svaku večer izlazi i da su bili lijepo pijani mama i tata će provest reformu, disciplinu u našu kuću šta će se odnosit i na mene i mog mlađeg brata. Ma mislim stvarno sad ja ispaštam. A znate li kako? Jednostavno. Od sad pa na dalje ću se morati toliko paziti da ne uradim kakvu grešku da ću poludjeti. Ja ionako ne podnosim svoje kad nešto cjepidlače, al' sad će to ostati grozno. Tako da dok se god prašina ne slegne ja ću izludjeti, al' doslovce!!!!!!!!! headbangheadbangheadbangludludludmadmadmadmad

Treća stvar je ta da sam nedavno napisala pjesmu koja opet govori o meni, tj da shvatim kako život nije tako crn kako se meni čini. Možda je nećete razumjeti jer sam je pisala na svoj malo čudnoiji način i iako ćete je shvatiti možda ipak nećete razumjeti bit il' tu poantu pjesme, al' svejedno ću vam je napisati. NOrmalno ako ju želite pročitati odite na dno bloga i sa lijeve strane ćete ju vidjeti.

To bi bilo sve za danas papapa mahwavewave



| Komentari (7) | Print | # |

nedjelja, 20.05.2007.

Oj ljudi

Ej meni je stvarno žao, al' ja neću bit na blogu neko duuuuuuuže vrijeme jer mi je riko komp.nonono
Usput bila sam na maturalcu,partypartypartyparty a kako mi je bilo ću vam reći kad mise popravi komp.
Ne mogu vam više ništa napisti jer ne mogu.
Pozz !!!!!!!!!!!wavewave



| Komentari (0) | Print | # |

ponedjeljak, 07.05.2007.

Happy day

Meni u ok-u piše da mi je najsretniji dan bio jučer u nedjelju. Ok ja sam jadna jedva čekala nedjelju da vidim šta će to bit. Nije da ja u horoskop vjerujem, al' znate čisto ono, tako da vidim i baš me zanimalo šta će se dogodit. I uvečer pred nedjelju bila sam zbilja sretna, mislim dobro raspoložena i mislila ja - pa možda je to i istina jer ako mi je večer dobra zašto ne bi bila i nedjelja. I došao je taj dan i ako se mene pita ja se ne mogu sjetit neke pozitive. Mislim dan ko dan. Moji dave, ja ludim i šizim na cjeli svijet, mlađi brat nešto cendra, stariji misli da bi ga se trebalo pustiti da spava do jedan sat tako da navečer može odmoran ići van, ja opet mislim a di su prijatelji, pa nemamnovca na mobitelu pa sam si cijele ruke izgrebla jer sam čistila karunu ( drača, šta ja znam kako se to kaže - grmlje - ) i tako dan ko dan samo šta je bio malo lošiji dan.
I onda stvarno čovijek shvati da u horoskopima nema ništa pametnog. A ja bi molila sve lavove i lavice da mi kažu dal im je jučer bio jaaako sretan dan. Hvala na saslušanju. Eto malo šale da ne biste pomislili da sam u nekom bedu. Sretna vijest, al' od dnas je ta da mi je petica iz kemije osigurana ( jest da mi ona ide, al' sam bila dobila dvojku pa sam si ga malo i mislila šta će nakraju izać iz svega toga ). A sad jedna druga vijest.

Dakle svi mi imamo u školi dobre učitelje, loše učitelje, učitelje koji nisu ni vrijedni spomena koliko su... pa da ne budem prosta, reći ću - idioti -. Ja imam jednu takvu iz likovni. Da bi vam stvar bila jasnija ona i naša voljena razrednica se ne slažu, al' zbilja se ne slažu, ono mrze se, ko pas i mačka su, ko mi i dinosauri ( ok, ok znam, loš primjer ) znači, ne vole se. nononono I baš su se danas nešto poriječkale oko mobitela nemam pojma tako nešto i normalno da je dušmanka bila ljuta ko ris na našu voljenu razrednicu. I taman je imala nas zadnji sat - šlag na torti - inače smo joj dobar razred jer imamo jednog koji je vrhunski crtač pa imamo, kako se ono kaže, a da vip kartu kod nje. Al' ne više. Bar ne ja i moja dvije frendice. Znači da je previše ne okolišam ( iako sam jako dobra u tome treba mi sto godina da kažem nešto šta želim reći u nekim situacijama ) dakle ona je bila prošli tjedan rekla da donesemo plahtu, ok mi se lijepo pred njom dogovorimo da je donese naša likovna vip karta. I on ju danas donese, a nas četiri, normalna stvar ne. I dođe ona živčana na sat pita plahte mi ju damo i ona skače blablablablabla, zašto niste, blabla, lijepo sm rekla - tu se ja ubacim : kad niste - blabla, pa držite nekog drugog za budalu, blablablablablablablablablablablablablablablabla i tako je ona nastavila blablati. Nakraju smo raspolovili plahtu i dali je jednoj od nas, ja je nisam htjela čisto iz prkosa. I tako smo nas tri dobile - bo- neznam šta smo dobile, minus, jed n il' nas je samo zapisala. Nemam pojma, zbilja ne znam. A te plahte nam trebaju za neku glupu olimpijadu u krnici. Ma to su baš dresovi, aha. Prepolovila je plahtu i stavila znak naše voljene škole - trokut- a taj crveni trokut neću uopće komentirat- . Ma mislim boli me briga, ona je rekla da će to reći našoj voljenoj razrednici- pa neka kaže - bit će mi drago jer ja ću sve reći i mojoj majčici pa kad sve naše majke ustanu i naša razrednica, dobit će dušmanka svoga boga. Jer ona nama nije rekla sve samo da donesemo plahtu i ona je bila s nama kad smo se dogovarali ko će je donijet.

Eto to se događa u mojoj voljenoj školi, al' ja ne bi bila ja da me ne mzči još jedna stvar. Mislim ništa strašno samo je izlet za šest dana, a ja nemam ništa za obuć, ma mislim nije tako strašno, ha? Vraga nije poludjeti ću burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbang pa šta moja mama misli,, ona je rekla da ćemo otići u grad, al' kad? Ehe to je već pitanje, ne znam kad ćemo ići il' kad nećemo, al' ćemo ići. A dobro onda ako ona već tako kaže, vjerovat ću joj na riječ.



| Komentari (5) | Print | # |

srijeda, 02.05.2007.

Eee luda glavo??????

Ola ljudi!! Pa ja stvarno imam puno toga za reći, dobro, loše, danas i jučer pa da bite sve uspjeli razumjeti, odlučila ja ići ipak nekim redom. Počevši od jučer iliti utorka. Naravno prvi maj i dugoočekivana fešta unašoj 'voljenoj školici'. ah ta odbojka, ah ti sportovi, ah ta ja. Pa recimo da sam ja ovaj, kako bi torekla malo, ah pa šeprtljava za bilo kakav sport, al' kad je odbojka u pitanju e tu vam ja ipak dostignem vrhunac svog idiotizma. znači igrali smo protiv krnice - a oni su inače slabi, mislim osim jedne živčane male i još jedne visoke haha- bilo kako bilo pogađajte šta se dogodilo nakon šta su mene i još neke ubacili umjesto par dobrih ( imamo stvarno jaku dobru prvu postavu, e ono šta je je ). I tako kad je učitelj vidio da će njegova voljena krnica izgubiti odlučio je nas ubaciti, nas tri- e to je baš trio rio - u svakom slučaju mi izgubile. A ko je kriv, ha hanaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty, dobro nisam baš JA, al' ja i još njih par, ma mislim nije važno ja sam uživala i stvarno se dobro zabavila. Ma bilo mi je super, stvarno je. A barem sam se najela ćevapi. Znam nije zdravo pogotovo ne za doručak, al' hehe boli me briga. Ja sam ionako došla samo radi besplatne klope njaminjaminjaminjaminjaminjami hahahaharoflroflroflroflroflroflrofl. I onda sam malo bila sa frendicama pa smo ja i tata rekli dosta i otišli mi. Poslije je moj tata opet otišao da vidi ko će pobjediti u nogometu i da se pohvalim - moje je selo pobjedilo- i za nagradu neznam šta je bilo, al' mislim da nije bio janjac.

Znači jela sam kolače i kolače pa još malo kolači dok me nije zvala frendica i potjerala me iz kuće ranije nego šta sam si ja to isplanirala. I ja se skockala ono winkwinkwinkwinkwink baš suuper. Ma svaka mi čast. I taman kad su mi došli bakica i djedica i zrman odo ja. I mama mi je dala samo pedeset kuna, a idem na parti i da joj vratim ostatak. Aha znaš kako, a škrtica sam šta češ hahaha. I tako ja otišla baš skockana, čak su mi zubi bili dosta bjeli ( recimo ) tako sam ih dobro glancala signalom pa da ih ja neču zbjelit hehehemouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash. I tamo su bile još dvije koje inače ne poznajem iz juršići, a za njih pogotovo za jednu od njih sam mislila po rječima drugih rječi da je ma znate - loša- al' nije uopče nije. Ma meni su one obadvije suuuuuuper, cooooool i baš normalne, zabavne lude al' to se i traži, ne? I bilo nam je baš super. Smijale smo se , pričale zabavljale i jele od bombona pa na šečernu vatu, pa bombone pa opet vata i tako stalno. Možete mislit to je super za nepce al' neznam kako je to moj želudac podnio ( doručak- čevapi, užina- kolače i večera - bomboni i šečerna vata) al' nema veze to je isto dio ludila a to sve uključuje dobar party partypartypartypartypartypartyparty. Najviše sam se na večer družila s jednom frendicom skojom sam plesala i pričala pa opet plesala. Mislim neka su narodnjaki al' meni je to sve isto ja mogu plesuči izdržat i do jutra. Pa smo si ga malo popile al' ajde nisam puno, sveukupno bi došle dvije čašice redbulla. Moram se pohvalit da iako volim popit ( nisam ja kriva to mi je u krvi - od djeda i bake do mene i moje brače sa obje strane obitelji ) znači nisam se uopče napila. I kupila sam si gumene bombone koje ooooboooožaaavam i to je bila dosta velika kesa nema šta. I vidjela sam sve ljude ( dobro ajde skoro ) koje poznajem i dobro se raspričala i super uklopila sa neznancima šta me jako oduševilo, al' to je zato jer su oni dobri pa sam se vjerojatno zbog toga jako dobro uklopila. A na kraju se dogodila i jedna tužna vjest, čule smo za sudar i nije nam bilo nimalo lako. Nakraju su se pobile sve nade. al' nja nepoznajem te ljude ja sam ih samo vidjela na partiju pa mi nije bilo teško nego sam se uplašila za brata. Znate kako je to, dobro možda ne al' kad imate osamnaestogodišnjeg brata koji voli ludovati pit i vozit ( dobro želudac mu se več navikao pa se ne brinem previše a i on kad vozi gleda pazit) al opet sam se uplašila.
No dosta o toj temi, ja otišla kući u jedanaest i pol i tamo su još bili neki gosti koji su ostali al' ajde.
Dans sam otišla u školu pješke. E mislim si ga ja izašla iz kuće baš da idem na stanicu kad tamo bus ide več za selo u kojem je škola. ma imali smo školu popodne pa sm zbunjena kad prebacuju bus. Buduči da nisam imala skime ( nisam znala di mi je brat, mama je spavala jer se oboljela i onda je bolje ne dirati, nisam htjela bykom - biciklom - jer bi onda morala njime nazad pa sam pješačila) a zakasnila sm malo al' ne jako, a i učiteljica još ( pa normalno) nije došla i tako. I otud mi naslov - luda glavo - jer samo ja mogu zakasniti na bus deset sekunda. Joooojbangbangbangbang

U svakom sam se slučaju provela suuper, cool.
Pa do sljedečeg viđenja. Boook!!!!!wavewavewave



| Komentari (6) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.