Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














subota, 23.02.2008.

A MA NEEEE

Nije fer nije fer NIJE FER!!!!!!!!!!!!!! blablablablablablablablablablablablablabla
Pretprošlu subotu nisam bila vani jer me moja predraga majčica zjb,
ostala je doma, odustala je od izleta. puknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
Prošlu subotu nisam bila vani jer me nisu pustili jer sam kao bolesna
pa za vašu informaciju dragi roditelji : JA NISAM BOLESNA NEGO SAM TREBALA PISAT ISPIT!!!! headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
Kako ništa ne kuže, a htjeli bi biti cool roditelji???? zubozubozubozubozubozubo
Ovu subotu su mi rekli da također ne idem van jer sam........bolesna...... neću komentirat
I ništa ajde ići ću drugu bit ću doma tri subote, al šta je tu je pa nije svijet propao..........................................

Pričamo ja i majčica, prvo mi je srala da sam mogla otići u Francusku , a ne bit doma ... ( a nisu me pustili jer je u planu bilo skijanje pa da ću ići na skijanje )
ajajaj, a onda me pitala da zašto ovu subotu ne idem van eekeekeekeekeekeekeekeek
pa nisi me pustila, rekla si da još ovu ne smijem ići ja ju podsjetim, a ona da se samo zezala da danas ipak mogu ići........ al kako je prekasno ja joj kažem da nema frke ajde da ću ići ovu drugu u posejdon.
Da bi mi ona onda rekla da ovaj petak, subotu i nedjelju moji idu u MüNCHEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eekeekeekeekeekeekeek
Znači opet idu ča za vikend, al da mali braco ostaje doma nonononononono
I ja sam stvarno sve isprobala, i da ide kod prijatelj, da ga nekom uvalimo jer ja bi VAN, al ne ništa od toga

I propade i ta subota, al ostaje nam danas i zovem ja svoje dvi susjede priko sela i mi sve sretne jeeeej jer je i njima propala subota.....
A njih na kraju ne puste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I ovu subotu sam doma, u brojkama ja ću bit doma sve skupa četiri subote ko neka jadnica!!!
A živci moji ne izdrže...
A ja bi van, nisam bila vani na natalin način od ne pamtim kad, a ful sam živčana i tmurna i izgubljen u zadnje vrijeme, treba mi da se malo rasplešem i partypartypartypartypartypartypartysmokinsmokinsmokinsmokinpjevapjevapjevapjevapjevakisskisskisskisskisskissnaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
Al ful. a ne vjerujem da ću moći ni petu ubotu jer neću imati skim, tako da moram čekati zijevzijevzijevzijevzijev
ne želim ni znati koliko........
Mogu se utješiti jedino svojom prijateljicom skrivenom u najudaljeniijem kutku mog pretrpanog ormara i šetanjem po krugu na busnoj s svojom Roomy.

Ok dosta šifra...
Ja vas pozzam mislite na mene i zabavite se za mene ste me čuli !!!!!!!!!!!!!!!!
Obavezno!!!!
A ja ću biti u noćnom klubu postelja i moliti da vas ne uhvati murja
pozz



Ejjjj P.S. ( nedjelja ) - ma nećete vjerovati al na kraju sam ipak bila vani i bila je GANGA, baš na natalin način =)=)=)=)=)beljbeljbeljbeljbeljbeljbelj



| Komentari (9) | Print | # |

ponedjeljak, 11.02.2008.

Moje misli, valjda...???

Jednostavno mi dođe da pišem
ne znam ni sama šta ću napisati, samo pišem pišem pišem ...

Ili rzmišljam, misli i dolaze, one dobre one loše i shvatim ili samo mislim da shvaćam, a zapravo ne shvaćam...???

Možda samo umišljam, možda toga zapravo nema, možda ne postoji svijet kakvog ga ja smatram, možda ja nisam takva kakvom se smatram, možda sam ja ipak još samo jedna petnaestogodišnjakinja u nizu sa malo prebujnom maštom...??
Koji je zapravo moj smisao, da ono šta mislim i osjećam prekrijem krinkom uvijek nasmijane i vrckave cure, koja je prva za zabavu i za pričanje i glupiranje..., a zapravo nije...
A možda ja i jesam takva nasmijana petnaestogodišnja cura, možda zapravo nema neke loše strane, a možda ipak ima...??
Ali ako ja to i sama ne znam tko onda zna??
Ako ni ja sama ne razlikujem svoje misli od stvarnosti, svoje snove od stvarnosti, svoju vlastitu maštu od stvarnosti, a onda tko će??

Možda i ovaj post ne bi smjela pisti jer zapravo ne znam kako će dalje teći moje razmišljanje, ne znam kako će završiti, ne znam šta će mi još pasti na pamet, ne znam šta ću još napisati...

Da li ću napisati nešto samo da bi okrenula pažnju na sebe?? Mislim da je imam dovoljno, imam frendove, imam odlično društvo, nije mi potrebna nekakva pažnja jer ne mogu reći da je nemam, našla sam svoje ja, svoje društvo i mi smo svi jedna velika vrckava obitelj...

Da li ću napisati nešto da bi potakla drukčija razmišljanja o meni??
A šta će mi zapravo drukčija razmišljanja o meni, mislim da sam bila iskrena do sada i da mi nije potrebna nikakva krinka, nikakvi izrazi poput 'e da bar znaš', neke stvari naravno držim za sebe poput svih drugih, ili barem pokušavam držati za sebe ili mislim da ih znam samo ja, a zapravo ih zna još velika kolicina ljudi ili barem jedan...

Ili ću napisati nešto samo da bi sebe dovela u red, samo da bih drugima pokazala da ipak nisam onakva kakvom me smatraju ili da jesam onakva kakvom me smatraju, ali sa par skrivenih misli i stvari, ali i svi ostali oko mene su takvi...
Imam dosta fendova sa stvarnim problemima, a ipak su kao ja, a znamo šta ih muči...
A tako i one zakoje znamo da ih nešto muči, a ne znamo šta, a svejedno su poput mene, tj nas...
a takva sam i ja i ja imam stvari za koje bi najrađe da ne postoje, stvari za koje bih željela da se smire, stvari za koje bih željela da se nisu niti dogodile, stvari za koje želim da su trajale duže...

Cijelo vrijeme trabunjam i gunđam da mi prvi mjesec i nije baš bio najbajniji, al' svejedno nije svijet propao zbog par loših dana, ima i gorih stvari

Cilj ovog posta je da si zapravo sredim misli, a ne neki vrlo loš događaj, ok ima loših događaja, al' toga je svugdje, zato sam si samo htjela razabrati i smiriti misli iako ( barem tako mislim sa realnog gledišta ) možda ovaj post liči na nešto kao da sam potonula još dublje, ali nisam...
Čak mislim da sam možda blizu kakve grančice koja će me napokon izbaviti iz tog jezera života, iz moje ćelije života, da napokon prijeđem u drugu, hehe

A kao šta sam objasnila u jednom postu, život i je vlastita ćelija, vlastiti zatvor, samo šta ta ćelija izgleda onakva kakvom ju vi sami napravite svojim mislima, svojim stavovima i mjenjate djelomično i svijesno i nesvijesno, a ona se mjenja i neobjašnjivo brzo i strašno sporo ovisi skoje strane gledate ( ne mislim na lijevu ili desnu )...

Eto tako odavna nisam pisala neki natalinsko-filozofski post, al' eto kad mi dođe raspalim, a zapravo ga je tako lako za razumijeti, samo slijedite svoj istinkt..
To je sve, odo ja
papap



| Komentari (34) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.