Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














četvrtak, 22.05.2008.

xxxx TAPIJAAAAAAAAAAAAAA xxxx

E ma daj ej ne može bit baš takva tapija danas!!!!!!!!!!??????????????? nononononono

Vale i ja se slažemo baš je tapijaaa

Nemam blage kako to....... zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev

Nema škole a ja tu neš cvilim mora da sam luda ne, al...... mislim da znam moguće razloge

1. nemam para na računu
2. još nije vrijeme za tulum da me drugi zovu
3. ironično, al provjereno istinito - niko nema para na računu
4. moram bit u sobi i glumit da učim latinski
5. ne smijem navijat glazbu jer su premili roditelji doma
6. nikog nema na msn-u
7. nemam blage zašto sam dogurala do sedam
8. volim taj broj pa sam ga napisala

beljbeljbeljbeljbelj

A sad nešto da ubije dosadu do kraja i da se do kraja dosađujem ( kad je dosada je dosada, ne )

zato evo jedne
duuuuuuuuuuuuuge štafete, šta več ko bi znao kako se to zove
DAMN!!!

hirya :


1. Kako se zovem ?
Natali

2. Kako mi glasi drugo ime?
nema ga, al lijepo stoji ludača na kvadrat

3. Koje mi je prezime?
ma nije bitno

4. Jel imam nadimak?
nana, natasha, nataly, kliba, NKE

5. Koliko imam godina?
15

6. Kojeg sam spola?
žensko

7. Kad mi je rođendan?
8.8.

8. Šta sam u horoskopu?
lav

9. Gdje živim?
u kući.......DDDDD

10. Jel imam posao?
ma još mi samo i to treba uz školu


11. Jel imam dečka?
ne, kme

12. Jesam bila zaljubljena?
jesam i još uvjek

13. Koja mi je omiljena boja?
teško pitanje, plava mi je super lijepa a zelenu obožavam

14. Koja je trenutno moja omiljena pjesma?
hmmmm teško, stvarno ne znan, al nešto od H.I.M.-a u svakom slučaju

15. Jel imam piecing ili želim da ga imam?
nemam i ne želim, al nema niš protiv toga, čisto mi se ne siđa

16. Gdje najviše kupujem?
a ma, boo, nisam neka česta u tome, al u puli u širem smislu

17. Koje mi je boje kosa?
smeđa

18. Koje boje su mi oči?
smeđo-zelene

19. Koje sam visine?
1,64 m

20. Da li pušim?
a ne, recimo ne

21. Koji su mi the best of the best friends?
auuuuuuuuuu, a puuuuno, Morky, J.J., Roomy, Niky, Vale, Nina, Tinka, to su oni u najvećem vrhu vrhova

22. Tko su mi naj online prijatelji?
e stim se ne bavim

23. Koju vrstu make-upa koristim?
a ma maskaru, olovku i sjajilo, to je to ne volim ja to previš, al ne mogu bez maskare hehe

24. Koji šampon koristim?
schauma

25. Jel volim shoping?
pa to je normalna stvarn, nisam često u shopingu al ga obožavam

26. Sa kojim se sportom bavim?
ma ja sam anti sportski talent

27. koja mi je omiljena životinja?
hmhm, peso

28. Šta radim da bi se zabavila?
ma ako nisam u društvu onda zvrcnem nekog i lom počinje

29. Jel imam svoj mob?
o mja mala bebica, pa di bi ja bez njega

30. Koje mi je omiljeno jelo?
palačinke na nanin način

31. Jel izgledam kao poznata ličnost?
neee

32. Šta najviše radim vikendom?
idem vaaaaaaan

33. U kakvoj odjeći spavam?
ovosi o godišnjem dobu :P

34. Jel spavam na leđima, stomaku ili na trani?
na strani, probala sam i drugo, al ne ide

35. Koja mi je omiljena serija na TV-u?
ne pratim, al one smješne: Malcolm i te

36. Koji mi je omiljen film?
oni neki američki razbojnici sa jesyem jamesom

37. Koje mi je omiljeno piće?

hehe pa ne bi u detalje sad............

38. Koje rječi izgovaram najčešće?
eventualno, mda, lol, kao, ča

39. Koja je najružnija osoba koju poznajem?
mda e a zamisli da o pročita, aaa no way

40. Jesam li popularna?
pa nije da sam popularna, al onako ljudi me valjda vole

41. Hoću li se ikad vjnčati?
pa valjda hoću al ne razmišljam još o tome hihi

42. Ako da gdje?
a da e sad još i skim

43. Jel se molim?
pa deset puta na godinu ako se to računa

44. Jesam ljevakija ili dešnjakinja?
dešnjakinja

45. Da li bi ikad nekog prevarila?
nema šanse, takve stvari prezirem iz dna duše

46. Koje ti je omiljeno žensko i muško ime?
žensko - Melanie, Amelie tako nešto
muško - Davor, Danijel

47. Kad bi mogla nešto promjeniti n sebi, što bi to bilo?
a ko i svako žensko, maknut celulit i još par sitnica haha

48. Šta stvarno mrzim?
laganje u oči, preseravanje, ulizivanje

49. Jel imam bracu ili seku?
ajjjjj, bolna točka da dva brata,
al svejedno ih volim hehe

50. Ako da koliko imaju godina i kako se zovu?
Dejvid ( tako se piše ) - 19
Timi - 9

51. Jel dobro izgledaju?
pa čovječe pa to su mi brača!!!!

52. Šta je prvo što primječuješ kod drugog spola?
lice

53. Tko bi htjela biti?
Ona koja jesam

54. Volim li plesat?
o daaaaa, ja živim za to

55. Volim li zezat druge?
da al znam di mi je granica za razliku od mnogih nažalost

56. Koji mi je predmet omiljen u školi?
odkad sam došla u gimnu, iskreno ni jedan

57. Koliko je sad sati?
3:24 am

58. Hoću li studirati?
ja se nadam

59. Ako da šta?
a ko bi ga znao

60. Koju školu pohađam?
jezičnu gimnu

61. Dal se dobro osjećam u školi?
ma molim lijepo ko je pisao ova pitanja
naravno da ne..................

62. Dal volim video igre?
pa moram priznat da volim, ja kad počnem ne mogu stat jednostavno moram doć prva u svim kategorijama haha

63. Ako da, koje najviše?
maaaaaa, bo ne znam
avanturističke valjda

64. Jesam li noćna ptica?
o da i to kakva, ma mislin samo vrijeme objave ovog posta vam sve kazuje.......

65. Jesam li ikada slagala?
pa jesam, al zna se da je to u dobre svrhe, a ne da bi nešto izmišljala bez veze
a i treba se izvući kad te profači ulove da kidaš, ne?

66. Dal vjerujem u sudbinu?
spirit of destiny; a vjerujem

67. Jesam li ikada letjela?
nope

68. Dal imam online simpatiju?
ne, još mi samo trebaju neki freakovi koji se pretvaraju da su ne znam šta

69. Psujem li?
ah, moram priznat da da, al ne nešto uvrijedljivo, onako normalno, više i kad sam živčana ko sad
:P

70. Jesam li ikada vidjela NLO?
pa jednom sam vidjela pticu u zraku i nisam znala koja je vrsta pa sad...ako se to računa onda da ( neidentificirani letjeći objekt ) haha

71. Najbolji osjećaj?
a onaj predivan pogled ili osmjeh, e kad to vidim, to je nešt predivno

72. Dal vjerujem, u crnu magiju?
hehe pa pomalo da hehe

73. Dal vjerujem da su dvije osobe suđene jedna drugoj?
a pa možda, al ne preferiram jer šta ako su na suprotnim stranama svijeta ili se ikad ne upoznaju????

74. Dal vjerujem u ljubav na prvi pogled?
yep

75. Koja mi je omiljena pasta za zube?
hmhm, oni koji me znaju sad se smiju, al našla sam jednu koja mi se trnutačno sviđa, a to je neka vademecum ne znam koja

76. Koje je moje omiljeno voće?
aaa ovaj, kivi, grožđe i mandarine mogu tamanit dok ne nestanu,
moran i spomenut ananas čist onako radi reda

77. Koje je moje omiljeno povrće?
rajčicaaaaaa

78. Koje slatkiše najviše volim?
čokoladu bilo kakve vrst esvijeta osim ledene i gumene bombone, hihi

79. Dal koristim dezodorans?
o ka kakvo je to pitanje pa naravski da da, a oni koji ne, mislim ljui stvarno, to prelazi granice odvratnosti

80. Ako da koji?
sprej - fa ili rexona
roll-on - rexona

81. Najslađi dečko?
aaaah, jedan mali slatki

82. Najslađa poznata ličnost?
Colin Farrell dok je bio mlad
mmmm

83. Jesam li trenutno umorna?
da jer mi se spava a ne mogu spavat

84. Dal imam ožiljke?
da, bože moj stalno padam, koja sam ja šeprtlja.....ccc

85. Sa koliko jastuka spavam?
sa jednim veeeeeelikim i jednim maaaaaaaalim jastukom

86. Omiljene novine?
OK!

87. Omiljena TV - stanica?
ma ne gledam ja to.......

88. Omiljena web stranica?
moj blog
hehe

89. Koji je moj posao iz snova?
a bo, nemam blage, rano je rano

90. Dokle bi išla da bi postigla to što želim?
pa ja se borim do kraja, al znam di su granice nikad ne bi mogla povrijediti dragu osobu ili se koristiti podlim trikovima

91. Šta cijenim kod svojih frendova?
pa to šta su iskreni, vole me takvu kakvu jesam i tu su kad mi zatrebaju
volim vas ljudovi!!!!!!!!!!!

92. Jesam li našla svoju veliku ljubav ili još tražim?
ehehe, ne tražim ju imam jednu veeeeeeeeeeliku, a dal je prava?????

93. Koliko djece želim imati?
mah....................tri; dvije curice i jednog dečka, haha tako da si mogu pomagati u ljubavnom životu, tj djelit savjete hehe

94. Ko je nainteligentnija osoba koju poznajem?
a bo, blage nemam, možda onaj štreber iz razza?????

95. Ko je najzgodnija osoba koju pozzam?
muško - jedan mali zgodni
cura - a ne bi jer ne znam, nemam blage, znam dosta zgodnih i ne mogu nijednu istaknut

96. Dal bi voljela bi slavna?
ne, aaaa, nema teorije, možda čist da vidin na jedan dan, al ne uglavnon

97. Koje je najčudnije ime koje si ikada čula?jovanka
haha

98. Kako bi boljela da se zovem?
ma ja volim svoje ime

99. Na šta prvo pomislim kad čujem slijedeće riječi :

* Talkshow - changaj program

* Shopping - minica i majica wiiii

* Prijatelji - svijetlo u tami

* Čokolada - di, gdje, tko, šta, daj ovamo

* Istina ili laž - ovisi o prigodi ili neprigodi whatever

* Zima ili ljeto - ljeto

* Prijateljstvo ili ljubav - oboje hehe

* Subota ili nedjelja - subotaaaaaaaaaaaaaaaaa

* Sladoled od čokočoko ili vanilije - čokočoko

* Pepsi ili cola - ma di je uopće razlika

* Jednostavno ili komplicirano - ma ja uvijek nešt moram komplicirat i filozofirat, bllllm

* Izlazak ili zalazak sunca - zalazak

* Smaragd ili rubin - smaragd

* Leonardo di Caprio ili Tom Cruise - leo

* Zlato i srebro - srebro

* Mačka ili pas - pas

* Senf ili ketchup - malo freaky al obožavam ketchup

* Chips ili kokice - kokice

* Voće ili povrće - voće

* Engleska ili Francuska - aaahh, francuska plaža

* Matematika ili fizika - matish

* Vodka ili tekila - VODKA jeeej hehehehehehehe

* Krevet ili stolica - krevet

* Romantičan ili ne - romantičan

* Tuširati se hladnom ili toplom vodom - toplom

* Ljubiti se pod zvijezdanim nebom ili na plaži - ahh plažu još nisam pa može ona

* Kreativna ili ne - da

* Sanjariti ili ne - sanjariti

* Dečki sa dugom ili kratkom kosom - kratkooooom

100. Poslije koliko puta zvonjenja se javim na telefon?
ma kad čujem se javim

101. Dal vjerujem u čuda?
ahhh, da na neki način i da

102. Jedna rječ za tvoje frendove?
volim vaaaaas
:D:D:D:D:D

103. Ko je moj omiljen profač?
nitko, bože koja ptanja to su sve žešći manijaci

104. Jesi li se ikad zakačio s nekim od njih?
praktički gledano i ne

105. Dal se smiješ često?
Da uvijek osim kad sam sama, onda mi misli lete predaleko...........

106. Koja je posljednja bolest od koje sam bolovala?
a ko bi ga znao

107. Koji ti je omiljeni grad?

nemam blage, svi su lijepi i svi su ružni.....................

108. Najveća brzina kojom sam ikad putovala?
haha, e kad me moj braco vozio, ne bi znala reć brzinu

109. Jesam li ikada lomila djelove tjela?
ne i ne bi htjela

110. Ako da koje?
check gornje pitanje

111. Šta ti je draže : pravi neprijatelj ili lažni prijatelj?
ni jedno ni drugo, to je sve odvratno

112. Dal se bojim letenja?
aha, malčice moram priznat

113. Dal se bojim visine?
nope

114. Jesam li više tip koji se izvinjava ili prima izvinjavanja?
pa ijedno i drugo, al ništa pretjerano, mislim svi smo mi ljudi

115. Koliko imam posteva?
a sveukupno negdje cirka 65, booo

116. Koliko imaš komentara?
a da sad, baš mi se broji................

117. Prije spavanja razmišljam o?
o svačemu, nema toga što ne prođe mojom glavom, teško zapijem i omda mi nema druge nego razmišljati............

118. Da cijeli svijet sluša šta bi mu rekla?
da mi se spi i da ne znam pisat jer ne mogu više


roflroflroflroflroflroflroflroflrofl


eto ljudi to bi bilo to, po drugi put sam napisala tu štafetu jer mi se prvi put sve izbrisalo.............argh blablablablablablablabla

al nema veze sa dsam spremala svakih pet minuta da se ne ponovi isto hahaha

ae ljudi laku noć!!!!!!!

wavewavewavemahmahwavewavethumbupthumbupthumbupthumbupwave



| Komentari (9) | Print | # |

petak, 16.05.2008.

********I'm turning other way hehe********

Heyyy!!!!!!!!!!!!!!!!

I'm back!!!!!!
Uhhh, napokon, joj jedva sam preživjela bez svog kompjutorčića, hehe nutnutnut

hmmmm, da neš sam zaboravila, aha
ispričavam se za kašnjenje, al komp je io na popravku..................iako mi nije jasno što se popravilo..............opet!!!!!!!

Al.....zapravo, vi i ne zaslužujete da pišem post, mislim o znam da nisam bog zna šta zanimljiva i da uvijek pišem o sebi i glupostima i svojim događajima, al mislim da zaslužujem par komentarčiča više ha????
Šta vi mislite???!!

Mislim ovo je odiiiistaaaa, neodgovorno od vas
ccccnamcornamcornamcornamcor

Mislim nije me bilo dugoooo, nisam se uopće javljala na msn ni niš, a vi ništa..........
Dođem ja na blog i očekujem komove, a tamo četri u križ..............
I'm sad tuzantuzancrycrycrycrycry

Ja bi komove, kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............

Al dobro za one koji ipak čitaju moj blog, da vam kažem par rječica: bez brige neće bit filozofiranja........... hehe beljbeljbeljbeljbelj

Prvo i prvo jedva čekam da završi škola ko i svi drugi, samo mi je malo žo šta sam si zeznula ocjene sad na kraju kad mi je konačno krenulo i to što više neću često viđati moje fucksice ( mi smo 1.f. )..... naughtynaughtynaughtynaughty

Onda naravno odlučila sam da se malo zaposlim i strpam koju vlastito zarađenu kuničicu u džep......
te ja rekla mami i tati da oću radit i ono oni oduševljeni da njihova ljenčina napokon pokazuje znakove dobre volje prema radu, al nije sve bajno kako oni misle.... smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Naime dane kad ja budem radila neću moći provesti tulumareći na raznim feštama koje se događaju tokom ljeta, neću moći visiti u selu ili negdje u susjednim selima kod frendica i neću moći prespavati kod nekog, a mislim, kakvo je to ljeto ako ne prespavam kod best frendice ili čebe ili roomy ili koga već???
pa nikakvo naravski

Mislim nemojte me krivo shvatit, tulumarenje i rad ja mogu uklopit svaki dan ko i svaki drugi, al stvar je u tome šta moji starci specijalci nisu konzervativni nego preprestaromodni i onda normalno neću moć ništa nonononononono , a i to mi je predraga majčica danas dala do znanja.... Kaže ona meni da ću smjeti izlazit subote i nedjelje, da velka stvar a sve ostale fešte??? a i subota je isto radna i normalno da me neće pustit........

I onda sam ja ko i većina odabrala jednostavan izlaz: sedmi ću mjesec radit, a malo manje izlazit, mislim ići ću na glavnije fešte i važnije i vikend, a osmi neću ardit nego ću se izživiti kako treba, a i moći ću lijepo prespavat kod nekoga........
Pa to je idealno za mene..... moći ću vidjeti kako je to radit, dobit ću koju kunu, uživat ću, i sve super.........thumbupthumbupthumbupsmokinsmokinnjaminjamipartypartypartybeljbeljzuboroflroflrofl........., ALI

Normalna stvar da se moji totalno protive tome, oni žele da ja radim cijelo ljeto, e pa ja neću i to je moja zadnja, mislimoko toga kolko ću mjeseci radit rade takvu frku da je to za poludit, mišlim štvarno, haha ludludludludludlud

I ja bi van, jer sutra je zadnji dan tj, sutra se posejdon zatvara i j bi stvarno htjela ić van, a ja se nadam da će me pustit, ako budem učila cijeli dan i pomagala u kući , ma smislit ću ja već neš......hehe šta ja......

pozz ljudi, uživajte preko vikenda!!! mahwavemah



| Komentari (23) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.