Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














nedjelja, 25.11.2007.

GANGA!!!!!!!!!!!!!!!

A znate ono tipično
kad ti best frendica slavi rođendan ........... roflroflroflnjaminjaminjaminjaminjaminjaminjamifinofinofinofinofinosretansretansretansretan
a slavi ga u discu i onda ..............PARTY............. partypartypartypartypartypartypartypartypartyroflroflroflroflroflroflroflroflkisskisskissludludludludludludludthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbuppjevapjevapjevapjevapjevapjevanaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynutnutnutnutnutzubozubozubozubozubosmokinsmokinsmokinsmokin
pa sve sam sada zapravo rekla

hehe
tako da sam vam ja uživala jučer, ujutro, koje god to doba dana več bil, a i vidjela sam svoju ivančicu, koju nisam vidjelča od ljeta i morky i ostale, a i boga mi se nauživala.
I usput zaboravila sve brige ( osim one slatke ) i................
pa mislim neću sad nešto govoriti kako je bilo, mislim da to ipak nijeza javnost, al' sam vam stvila smileće, a oni su svi istiniti, atako da si sami možete složiti otprilike priču na šta je to ličilo....
inaće ja vam sad ne bi smjela biti tu, već za stolom i učiti, al' mislim da je malo prekasno za to pa....
nema veze, već je gotovo, a krepana sam iskrenosmijehsmijehsmijehsmijeh

E i mislim da dolaze bolji dani, mislim da će sve sjest na svoje mjesto i da će biti bolje...........DA

I to je to ja idem jer ću inaće zaspat za kompaćem, a to bi bio jako lijep prizor.
Neću vam danas komt, tako da vam unaprijed kažem niti sutra, nego tek u utorak ( iako ni tad ne bi smela, al'.... ) a šta ćete.

Ljudi pozz mahmahmahwavewavewavewavewavemah kizza



| Komentari (21) | Print | # |

subota, 17.11.2007.

Ma puklo me i pišem post

Mda....
baš kako sam rekla, sad me puklo i još mi je jedna f-ica rekla da napišem post pa ok evo me
Al' ono šta je smješno je to da nemam blage o čemu bi ja kao sad pisala. Mislim nije me naljutio brat, kako junior, tako i stariji zubozubozubozubozubozubozubo
A i neda mi vas se više gnjavit sa onim ... a joj kako sam sretna.... i tako nešto tog tipa.....zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev
Nemam želje da vam pričam o školi pa ću vam pričat.......................................................................
Aha znam

Provela sam se super na rođendanu od mojef-ice koja je išla sa mnom u razred, al' imam primjedbu : KAKAV JE TO ROĐENDAN BEZ HRANE!????????!!!!!!!!!ludludludludludlud Ja dođem ono gladna, nisam jela bogzna kako namjerno da ne bi kukala da sam se prenajela tamo pred svima njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjami i ja dođem i tražim,eekeekeekeekeekeekeek mislim ja i idem na fešte radi dobre klope a tamo samo pjača partypartypartypartypartyparty i to nešto ... ufffafa
Al' naučila sam lekciju, od sada na dalje ću tražiti da bude hrane pa makar ću je ja platit, nije mi bitno, ja idem na feštu jesti i uživati!!! hehe pa normalna stvar.
A bilo je i tamo još dogodovština, al' otom potom ( naravno bez kissa kissa jer nisam htjela)

Onda sada u petak sam se lijepo ubrukala pred ijelom busnom stanicom i...
uglavnom jedan tip koga sam srela praktički nakon dvije godine na pet minuta ti mene pita dal ću mu bit cura i naravno da je to bila zajebancija, al' je trajala preeeeedugo. I uglavnom nije bilo dosta šta sam morala paziti kad ću okrenuti glavu (long story) nego kako sam bila na malom zidiću on me naglo podigao u zrak, a ja sam se naravno u prvi mah usrala jer sam bila zagledana u nešto i isprepadala sam se i počela vrištat na sav glas pred svima, ma lolroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

Onda istog tog dana se zbio mali neugodnjak. Ja sam osoba koja svakud stalno gleda pa sam jednog dečka iz razreda zabunom tri puta pogledala u oči. e a sad dolazi : cijeli taj dan svaki putkad sam pogledala prema stražnjoj strani razreda on bulčji u mene, normalno pomislila sam slučajno, al' to me nakon nekog vremena počelo iritirati ; mislim dečko dragi pogledala sam te slučanjo i šta sad. Uglavnom mojo roomyci ( cimerici ) sam rekla da me to iritira i on luđakinja napiše na papirič tom tipu dal mu se ja sviđam , al' srečom to nije došlo do njega, niti je to profačka pročitala kad je uzela papir, al' jesam se zamalo ubrukala roflroflroflroflroflrofl

Mislim bilo je sličnih scena još, u osnovnoj sam tako zirkajuči okolo imala kontakt oči u oči sa jednim dečkom iz petog, šestog, šta ti ga ja znam i normalno šta je jadan mislio........... roflroflroflroflrofl
ono vidi pedofilke ludludludludludludludlud

Al' nema veze sad se barem tako lijepo nasmijem svaki put kad na to pomislim
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

OK, ljudi uživajte, kizza




| Komentari (16) | Print | # |

srijeda, 07.11.2007.

Ma vidi u, usudila se napisati post

heh i zato molim pljesak,
mislim da se vraćam u stare dane smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
I da nemam više braće , samo njih dvoje pa me nije imao ko naživcirati, roflroflroflroflroflrofl

Ok, ako oduzmemo moje predrage roditelje, al' ajde neću o njima
neću dopustiti da mi išta uništi ovaj ljep dan
mislim ja sam ne znam, nekako se super osjećam otkako sam pobjegla iz one more i drame od osnovnjaka, jednostavno sam presretna, prevesela, uvijek nasmijana, širim pozitivu jer se tako i osjećam, a to je zbilja super osjećaj sretansretansretansretanpjevapjevapjevazujozujozujozujonaughtynaughtynaughtyroflroflrofl
Pokušavam vam reći da sam to konačno 'ja'
Razred me prihvatio onakvu kakva jesam i to mi je full drago i......

Ma dobro neću sad o tome, al' to sam željela podijeliti sa vama koji ste bili uz mene u kriznim vremenima, i prije njih i nakon njih, kad nitko drugi nije i sad kad sam u ovakvom nekom extra veselom perijodu, ništa me tek tako ne može pokolebati ( osim roditelja, ne samo da ih viđam pola sata na dan nego mi i u to pola sata u danu srušemoju sreću) al' i to brzo prođe.

I oni koji me prje nisu baš voljeli, sad sam im ok i sve i ne znam, da je 'kliba' uspjela biti neomražena u društvu i da ne kolutaju svi očima i prosipaju me otrovnim pogledima......
e to mi je full drago. baš sam happy roflroflroflroflroflrofl

Kako si ga kenjam, a?? ma sorte šta ste me morali slušat kako baljezgam o happynesu, al' to je bio i način da vam se zahvalim za sve šta se nisam zahvalila.

I da JEL STE VI PRIMJETILI : IMAM ANKETU, A NE VIDIM TAMO NI JEDAN GLAS????!!!!! crycrycrycrycrycrycrycryAjde molim vas za mene ju ispunite, hehe

I evo vam jedna pjesma koju sam napisala prije godinu dana malo više, onaj ko me stvarno poznaje će znati njezino podrijetlu, cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek al' nema veze to je bilo prije i da
naravno ni tu pjesmu nisam uglazbila osim u svoj glavi i na engleskom je pa iako volim engleski nađe se grešaka, al' nemojte mi zamjerit nononononononononono
i nije baš happy, al' eto sjetila sam je se i bilo bi mi žao da ostane u nekom kutku u mojoj bilježnici

pozza vas nana mahmahmahwavewavewavewave

Please

Show me the way
what I need say!
Show me the way
what I got say!

Please, please....

What did you saw
what I need know?
Tell me right now
my only love!

please, please....

Tell me something
gon't tell me nothing!
Where am I do wrong
how's going that song ?!

Show me the way
what I need say!
Show me the way
what I got say!

Please, please....

Show me the way
what I need say!
Show me the way
what I got say!

My only love...
my sweatest love
My thruthest love!

Show me the way
what I need say!
Show me the way
what I got say!

Please, please....
Please, please!!!!


i da u box sam napisala još par starih pjesama



| Komentari (40) | Print | # |

četvrtak, 01.11.2007.

grrrrrrrr

Obitelj, nešto najljepše, najdivnije, najjjjjjjjj
jooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moš mislit
Ja ću poludjeti!!!!!!!!!!!!!!!!!! burninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangheadbangbangbangbangbangludludludpuknucupuknucupuknucupuknucu

Mislin moj dragi predragi brat ( stariji ovaj put ) to je nešto najtvrdoglavije i naj......neznam šta, šta je svijet vidio. On baš mora sve uništit šta baš sve???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ne kužim, mislim ok, ono ' u takvim je godinama' al' dragi moj šta baš moraš??????????????
Ufffffffff, ma neču pričat da vas ne prosipam depresijom.



AL' JA TO VIŠE NE MOGU PODNESTI!!!!!!!!!!!!!!! ZAŠTO ŽIVIM U CIRKUSU, ZAŠTO NE U OKRUŽJU NEKE MILE OBITELJI, HA??? ZAŠTO???
U ma ajde dosat mi je, proći će me bez brige

sad me na životu drži samo finofinofinonjaminjaminjamipartyparty
ok ovog zadnjeg i ne baš jer ne smijem izlazit van, i to pogodite zbog koga!?
Mislin čovjek OPET slupa auto i sad su svi u .... klincu..... pa neka to već jednom prestane.

I još mi anketa ne radi...
A u k.....
pardon

Ok sad sam malčice bolje, hehe jer sam bila na msn-u pa me jedna frendica oraspoložila...
i rekla mi je šta je za mene pročitala u horoskopu, i to je stvarni istina.
kao kaže da sam konačno upoznala osobu koja me poznaje i razumije koja je kao ja ( mislim na frendicu ) i da je ta osoba ovan. A moja foškica je ovan, ajmeeee, ipak neke koristi od srednje.

BTW pozzdravljam obadvije foškice ovom prigodom, tonku, valecku, morkicu, maslackicu, tanycu, čebicu, holičicu, jovančicu, nikicu, ninicu, itd...
Big ki$$

evo popravila sam anketu

papa



| Komentari (17) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.