Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














četvrtak, 13.09.2007.

Just smile!!!!

Ola ljudovi !!!!!!!! thumbupthumbupwavewavewavemahmahmahmahsretan
sretansretanzubozubonjaminjamifinofinopartypartypjeva

Da, vam se javim heh.
znam da ne pišem često posteve notuzantuzannonotuzantuzan
i da vam odmah kažem i neću ih često pisati
jer ja jednostavno ne stignem ili ne mogu.
Al' nema vze nemojte plakati crycrycrycrycry jer ja ću uvijek biti tu da vam dosađujem, hehe naughtynaughtynaughtynaughty

Ove zadnje dane sam vam malo zujozujozujozujozujo al' to je zato jer sam sretna i imam razloga da se smijem i mogu se smijati i šaliti bez da me netko gleda krivim pogledom roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
A to je zaslužna moja nova školica heh, ok sad školica, ono di sam ja bila u osnovnoj nije školica već školičica, mislim jednostavno zamislite najmanju umanjenicu za 'školu' i dobit ćete pravilan naziv za moju OŠ.
A dobro nemojte misliti da pretjerujem jer od pet đaka doći na dvadeset i četiri nije mala stvar, s time da nam svi profesori govore da smo najmanji razred i da nas je zbilja malo.
Mislim ja to shvaćam, al' mi je čudno kad se sjetim koliko nas je bilo u OŠ.

I tako u srednjoj mi je stvarno super super, SUPER thumbupthumbupthumbupthumbuppartypartypartyroflroflrofl
Iako sam mislila da će mi biti malo teže, od početka sam našla društvo, tj, mislim da se super slažem sa pola razreda, a sa ostalom polovicom također. Malo mi fale moji Frendovi, al' u ovm novom društvu, nisam omražena ili tako nešto, ne se ponašaju prema meni kao oni, mislim stvarno mi je super. thumbupthumbuppjevapjevanaughtynaughtynaughtynaughtyfinopartypartynjaminjaminjamisretansretanbeljbeljbeljnutnutnutzujozujozujo

A i gimnazija nije ono šta se priča - samo strogost, štrebanje po cijele dane i tako neke slične gluposti blablablablablablazijevzijevzijev
Učitelji zahtjevaju više nego u drugim školama i jesu malo stroži, al' to nije tako strašno kao šta se govori. Naprimjer naša raska iz engleskog je fenomenalna thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup, a također iz zemljopisa iliti 'geografije', a i ova iz francuskog je toliko0 dobra i polagano uči da bi u vrtiću mogla predavati, jedino malo nas živcira to šta nas uči kao da smo retadirani, svaku novu riječ ti objašnjava pola sta, al' ajde. Onda postoje izgubljeni učitelji nutnutnutnut pa dosadni učitelji zijevzijevzijevzijevzijev pa čudni učitelji ludludludludludlud i strogi učitelji headbangheadbangheadbangheadbangheadbang

I već sam dobila prvu ocijenu iz francuskog ( 5 jupiiiiiiiii) i usmeni + iz biologije - a to je predmet koji mi je full zijevzijevzijevzijevzijevzijev
Također znam da ću se morati žrtvovati za prloznu ocijenu iz tjelesnog heh i tako neke spike.

U svakom slučaju po cijele dane ja sam happyhappyhappyhappyhappyhappyhappy
Osim šta sam malo umorna na kraju dana jer se još nisam navikla na popodnevnu školu.

I da danas ću ja Tinu ( super frendicu iz razreda ) upoznati sa morkicom i teom, a ona mene sa svojim best frendicama zato jer one četiri idu u ekonomsku ujutro, a mi imamo samo tri sata bez nultog pa ćemo se naći u mojem i Tininom utočistu -to nije za informaciju - heh ma zezam se.

I tako da imam još više razloga za sreću.
A sad mislim da bi mi bilo bolje prestati blebetati o roflroflroflroflroflroflroflsretansretansretansretansretansretan
jer moram napisat matku koju danas pišem i kao inicijalni.

Ok dječurlijo papa!!!!!!!!



| Komentari (43) | Print | # |

srijeda, 05.09.2007.

Šta da kažem - ej!, bok!, kako ste ili tako nešto u tom stilu? Pa odaberite šta vam draže jer nemam ideje

Meni je jako žao šta nisam pisala al' ja jednostavno nisam uhvatila vremena ili mi se nije dalo ili nisam bila u situaciji da pišem, al' sada kada sam uhvatilla nešto vremena mogu reći da sam konačno srednjoškolka, da je ljeto završilo i da je vrijeme za ponovni početak jer sam sada opet prvašić.

I onda se ja pitam - ljeto je završilop, a da li sam ja napravila nešto pametno, mislim pametno, pa šta sam ja radila. aaa neću se tako pitati hehe naughtynaughtynaughtynaughty zato jer je ovo ljeto bilo kao i svako ljeto. Bilo je dana kada sam uživala i provela se ludo, zabavno partypartypartythumbupthumbuproflroflpjevapjevapjevapjeva a i naravno da je bilo i loših dana i tužnihcrycrycrycrycryheadbangheadbangheadbang
al' nema veze jer kako god provela ljeto imam super uspomene. partypartypartynjaminjaminjaminjamithumbupthumbupthumbupthumbuproflroflroflroflroflpjevapjevapjevasmijehsmijehsmijehsmijehnutnutnutnutnut

Ali briga me za ljeto jer je ono praktički prošlo, došla je srednja, popodnevna škola, novi prijatelji, novi profesori, nove gnjavaže, nove ljubavi ......... blablabla da ne pričam bezveze. a ja sam se stvarno u ponedjeljak osjećala tako čudno šta idem u novu školu gdje ne poznam skoro nikoga, a i tako normalno jer na kraju krajeva to je sad moja škola heh.

A i vidjela sam odmah tri cure koje će sa mnom u razred, dvije znam jer sam se bermala sa njima, a treću sam recimo upoznala preko mog brata. Pa sam vidjela par poznatih iz viših razreda i jednu curu iz opće i ma da kao da vas to briga. Hoću reći da mi nisu svi tako nepoznati kao šta sam ja zamišljala i da su ti ljudi, djeca kako oćete kao ja, mislim normalni ludi, željni zabave. Ja zbilja ne znam šta sam drugo mogla i isliti al' nema veze. u razredu sam zamalo ostala sjediti sama, al' me pozvala jedna cura da sjednem sa njom i na kraju je ispalo da je ona mene već vidjela negdje i to u školi u kojoj je bio odbojkaški turnir i tako dalje.

Profesore koje sam upoznala su većinom neki izgubljeni ludludludludludlud dosadni zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev a valjda će sve biti u redu. Jedino sam zadovoljna razrednicom profesoricom engleskog ona je stvarno ok, ono nije neka okorjela starica nego je mlađahna, simpatičn, dobra, stvarno mi se sviđa ona je čista suprotnost pedagoginji. e ona mi se bogme ne sviđa nononononononononononononononono Stroga je nije simpa i dobra i druželjubiva kao šta bi pedagogica trebala biti ona je baš ... kokoš.
I ne mi se sviđa. Ok to sam vam već rekla, al' to je stvarno istina mislim ko bi normalan nju zaposlio kao osjećajnu, komunikativnu i druželjubivu osobu punu razumijevanja i suosjećanja. Pa valjda ova škola u koju sam upišena.

Sve u svemu puno se već toga dogodilo. Zakasnila sam sa tim trima curama na nulti sat jer je bila gužva i kiša je padala pa je bus kasnio dobrih 25 min. Prvi sam sat pokazala veliko znanje na matki da bi poslije ja sa cijelim razredom pokazala veliko neznanje na zadacima iz matke roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Zeznula sam sa mojom obožavanom obitelji jer sam zaboravila uključit zvuk na mobitelu a oni su me zvali deset puta jer nisu znali gdje sam a ranije sam ih zvala da mi je škola završila dva sata prije busa pa sam lutala gradom sa curama iz istog busa. Tj one idu na isti bus ko i ja.

I to bi bilo to, glavno da znate da nisam odustala od bloga, još uijek ga pišem. pozdrav wavewavewavewavemahmahmahmahmahmah Moreni, Ivani B., Matei, Tonki, Valentini, drugoj Ivani B. ( hehe sestri od ove prije nje heh ), Sanji i svim ostalima mahmahmahmahwavewavewavewavewave

uživajte u srednjoj i osnovnoj papa



| Komentari (13) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.