Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














srijeda, 30.01.2008.

WHATEVER

Smisao ovog posta je taj šta mi se jednostavno ne spava i nemam blage šta da radim.

Pa ok, ono pronašla sam neke CD-ove i našla na njima neku mjuzu pa sam si ju prebacila na komp. Zatim sam našla neke slike ( al neke 'ma šta to radi na mom CD-u; glupost za glupošću... ), a i našla sam jedan CD na kojem su slike od dočeka 2008, weeee... Koliko sam smotana ja sam zaboravila na taj CD kog mi je dala best frendica kad sam bila kod nje značina početku godine, a kako tad nisam imala komp ja sam ga stavila u ladicu i tamo je i ostao, ma lol zujozujozujozujozujo. I nisam uopće loše ispala, hehe.

Tako da možda stavim slike na blog, al' čisto sumljam jer pod 1: malo je kasno za to, ok nije previše al' svejedno ; 2: te slične slike imate i na blogu
kety i niky; 3. nešto mi ne valja s tim, nemogu uopće slike slagat na blog i 4: jednostavno mi se neda.
Al' ako slučajno ispod posta vidite slike ili nešto šta bi trebalo ličit na slike znači da ih se kliba usudila stavit ili da nisam nikako mogla zaspat i da sam ih stavila iz dosade.
Mda

Ma mislim i sam naslov kaže da je post nastao zbog blllm
i ja nemam pojma šta da više pišem, a oću nešto pisati pa mi ne preostaje rugo nego da pišem kako mi se neda pisat ....... ma šeko bisno.

Molim vas ne mojte misliti da sam pukla ili nešto .... to kao prvo morate znati već odavna da to i jesam, al ja sam mislila na nastanak ovog posta ... tako da vam opraštam kolutanje očiju na ovaj post i mrmljanje u bradu poput 'ajoj nana je pošla skroz' ili nešto slično.

Možete slobodno reći 'kako god', 'ča god' ili 'whatever' i jednostavno kliknuti x i pobjeći od ovog abnormalnog bloga protrljati čelo i reći 'ma ne nije to šta mislim' i nastaviti s onim šta ste i planirali.

Ma joooj; kog vraga ja pišem???????

Jeste li primjetili da m i svaki odlomak ( zamalo napišem kitica ) počinje sa 'M'....
Ma bono.......

I gladna sam full, a nemogu ići dole u kuhinju bacit makav kakvu glupost u usta jer bi probudila svoje predrage, premile roditelje... ma šta ih je navelo da si naprave spavaću praktički nasuprot ulaznim vratima ( tako da ne mogu izmigoljit ) i na hodniku kroz koji ja moram proć da bi došla do kuhinje.... starci arhitekti bangbangbang

Joj ma šta su mi napravili, mislim tatica. Ja nešto radim na kompu i vidi da nešto radim i ja mu kažem da nešto radim, al' svejedno me bez pardona mkne sa stolice, sjedne za komp i počne tražiti nekakve cijene žičara na kronplatzu i naravno očekuje moju pomoć jer se ne kuži u to, mislim općenito u komp. Al' onda bi svaki normalan dao komp meni u ruke i rekao mi šta točno traži ... al' ne on se mora naučiti.
Em mi ne kaže odmah šta traži, em se meni spava, em sam ljuta jer sam prekinuta u poslu, em on uvijek mora bit u pravu i em me ponižava kako se ne kužim u niš ako on odmah ne nađe ono šta je tražio.... grr
prvih sam mu pola sata pomagala ( dopisivala se preko moba ) i onda otišla dole pod izlikom ' idem nešto popit pa se odmah vraćam'. Gledala sam neki humoristični film o grcima i nakon sat vremena sam otišla gore da vidim kako stvari stoje, ma zapravo otišla sam gore jer mi je dnevnik bio na prililčno vidljivom mjestu, a kako je mama bila sa tatom, a obožava kopat po mojim stvarima pojurila sam gore ko metak kad sam se sjetila toga.
Uglavnom nisu napravili ni jednu pametnu fala bogu sprintali su 6, 7 stranica u boji koje nemaju veze sničim pa će onda meni nešto srat da trošim boju na gluposti ..... ma halo!!!!!
Tako da su se na kraju pokupili ča praznih ruku
genijalci specijalci, neke pute jednostavno ne kužim kako smo mi to u rodu...

Ovaj post također nema smisla s ničim....

U gle nisam skoro ni jedan smileć stavila, hmhm a neda mi se... a tek je 3 i pol, ma jooooj!!!!!!!!!

Al' stvarno nema veze s ničim, uopće nije povezan nit ništa,
ma šeko bisno!!!!!!!!!!!!!

Mda, a odo ja vjerojatno ću bez veze čačkati po kompu dok ne zaspem nad njim ili ne umrem od gladi ( prije mi se ćini ovo drugo vjerovatnije )

Mda a ništa onda laku noć

mda



Myspace Glitter Maker



| Komentari (23) | Print | # |

subota, 26.01.2008.

Kliba se vratila!!!

Ej bok svima, u jbt kolko nisam bila nononononononononononononono
al sad san tu...
e btw nisam imala komp ovih mjesec dana tako da vam odmah objasnim zašto nisam komala ni ništa za one koje ne znaju.

Pa sad bin kao nešto trebala pričat kako sam se provela u ovih mjesec dana, a??
E pa započetak na novogodišnjem je partyu bilo super, partypartypartypartypartypartypartyroflroflroflroflnaughtynaughtypjeva ok nije bila prava GANGA al ipak je to bilo staro društvo i napokon sam ih vidjela i prespavala kod best frendice ko u dobra stara vremena...
Al' hehe kako se kaže ne treba žalit za starim već živi prema novom danu i za novi dan, tj za danas i sutra i ja stvarno i sljedim tu teoriju ili šta već bilo da bilo. naughtynaughtynaughtynaughtynaughty

Ma uglavnom praznike sam provela super, stvarno bombastično da se tako izrazim, heh...... ma bilo je fenomenalno, svaki dan sam se čula sa frendovima, rijetke petke bila doma, a u subotu i nedjelju kao da ni ne živim u kući, nego u Orbanu ili Posejdonu. Ok više u Orbanu nego u Posejdonu iako je Orbano tapija, al' eto zbog lude glave sve radite pa čak i odlazite na mjesto gdje imaju dvije tri dobre pjesme i nema mjesta i tapija, DJ ne valja i tako dalje.......

Al' isplati se, o da to definitivno se isplatilo partypartypartypartypartyludludroflroflkisskisskisskisskisskisskiss iako je propalo i to čim je počela škola. Pa da sa školom i inače sve pada u vodu tako da slobodno mogu reći da je do početka škole sve bilo : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

I onda se sve uprska, uz sve što mi se događa u zadnje vrijeme konačno dođe taj mali tračak sreće i ja se za to uhvatim ko utopljenik za slamku, a onda slamka potone skupa sa mnom. Pa da to je tako, to uvijek tako bude nikad sreće u ljubavi nisam imala i kad pomislim da ima nade - NIŠTA - a ok onda malo beda pa opet ona dobra stara nana.
Ok ne baš stara jer ma ne znam.... iskreno nemam pojma koji mi je u zadnje vrijeme...... sve što mislim je samo zabava, ludorije, gluposti i definitivno kidanje pravila..... Jednostavno sam shvatila kad sam dobra, sve radim šta mi se kaže, učim, pazim na satu i tako dalje ond dobijem 'pljusku' I tako jedna za drugom puf paf tres, ma odj... bangbangbangbangbangbang

Tako da me boli briga živi za danas i sutra i to je to ko da mi je zadnji dan, a ne onako njnjnj... smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Mda

Al' bez brige nisam više u k.... ni ništa šta je bilo bilo je, ok jest da mi moj braco i dalje zadaje pljusku za pljuskom, al' ajde....
I to ću preživjeti ko i dosad. A na kraju krajeva neću pokleknuti ko u osmom razredu, dobro sad imam frendove za svaku minutu mog života ako treba pa je mnogo lakše, mislim sasvim je dovoljno otići s njima u roy popiti nesscafe od čokolade i raspričati se i nasmijati do mile volje, ok dok ne dođe vrijeme za odlazak, heh.
A i na satu je lom. Hi hi

Eh da ovo moram stavit na blog, to je nešto šta sam po običaju sama smislila, al' eto mislim da će vam izmamiti osmijehe na lica a to sam napisla kad me otkantao pa da vidite da nisam u komi :

Finish on the
START
ali votka je moj spas
ona dođe u svaki čas,
juice ili cola ja pijem ju do bola.
Ona je moj slatki san
kad uništen je dan :
VOTKA
partypartypartypartypartypartyparty

hehe šta nije dobar slogan, ha??
a čujte to vam je živi dokaz kako vam svakakve gluposti i idijotarije mogu pasti na pamet kad ih najmanje očekujete, smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

U sad mi je iskreno lakše kad sam se ispucala, huu
baš mi je falio moj mali blog.

Ljudi puštajte mi mnogo komentara i srušite školu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZZ




| Komentari (18) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.