14

utorak

srpanj

2009

15. Planinski mini maraton "Korita"


12.07.09., nedjelja
Start: 10:30, Lupoglav, 350m n.v.
Cilj: Planinarski dom i izvor “Korita”, 930m n.v., 10km, 635m uspona


New Balance Planinski kup 2009 - 5. trka


Najava i rezultati - Klikaj!
Fotografije!


Ajoj bilo je vručeeeee nut, iz Ljubljane smo došli cca 30min prije startra, taman za prijavu i kavu. WC - "nula bodova" zubo. Murphy se taj dan pokazao kao 100% pravilo cool. Na trku sam za svaki slučaj uzela maramice i baš zato mi nisu trebale smijeh...
Start je malo kasnio, zbog vječite govorancije g. organizatora rolleyes, to mi se uvijek čini bez veze i nepotrebno, jer ga čuje 5% sudionika sretan, no, valjda to tako mora biti zijev....
Već na zagrijavanju sam odlučila da ništa od bilo kakvog "divljanja" - zbog paklene vručine, a i umora od Sljemenskog maratona. Taj umor je uvijek takva "pizda" zubo. Jer umor zapravo ne osječate eek, ali si možete uništiti daljnni slijed treninga i riskirate ozljedu ako se imalo natjeravate, kad bi zapravo morali "aktivno odmarati".... Možda ni nisam trebala doči na ovu trku zaliven, ali nisam mogla odolit wink....
Bila sam već prošle godine, pa mi je bilo sve više ili manje poznato....prvo jako nizbrdo asfaltom, neznam dali su stepenice prije ili poslije pašnjaka, gore preko sela u šumski put, 4. km se izravna i čak ima nizbrdica, do 5,6km se poštenski odmorite, di je cilj juniorske trke, onda nastavak, sa uzbrdicama pitomog nagiba grube makedamske ceste,.... Puno trčanja, malo hodanja,....na 7.km sam se približila Niamh M. iz USA i Mirjani K.-P. na nekih 100/150m....i razmišljala kako bi bilo fino da ih prestignem smokin....Međutim non stop su mi bile na istoj duljini, u brdo su bile sporije a čim se izravnalo odu one sretan...
Do kraja trke još samo 2km a one idu ljepo wink, bila sam na ugodnom tempu pjeva i ništ mi ne fali smokin....mislila sam si, da je bolje da odradim trku kako sam i počela yes - ipak sam prije 7 dana istrčala Sljemenski....Zadnji km su totalno otišle iz vidokruga cool, valjda su finiširale "ko lude" zubo, a sama sam se zadnjih 400m natjeravala s nekim likom iz Solina...Zbunio me je "neodređeni cilj" eek, nemam pojma di su oni to stisli štopericu sretan- Moj rez 1:08:26 , preko 8min bolje od prošle godine, hmmmmmm - a nisam se ni umorila/ubila - zadovoljna thumbup. Slijedeči vikend Visočica wave

<< Arhiva >>