sretna ja bez viteza

To što sam poželjela voljeti muškarca i biti voljena od muškarca bio je veliki zajeb. Bojim se da neću tragati do 101. kao što sam se zarekla. Bilo bi to ravno dugotrajnom samoubojstvu.



Probala jednu, odlična. Ostale neka još rastu i zriju.

Uživam u svojim jabukama i u svojim prvašićima. Osjećam ponovno svoju životnu energiju, svoju radost koju su mi neki bili oduzeli.




Badoo i Twoo sam odje... Ne mogu ja više ponavljati iste rečenice, slušati iste fore, ista upucavanja; sretati nepoznate ljude; gledati odvratne fotografije; podnositi niske udarce i bolesne želje...


Ljubav je luksuz, a ja sam naučena da živim skromnim životom.

25.09.2020. u 19:39 | 25 Komentara | Print | # | ^

prijatelj

je onaj kojemu nije problem da ti izmasira bolna leđa



koji ide s tobom na plivanje, na piće, na sladoled



tko se pentra s tobom jer se eto tebi penje



kome nije problem da ti pomogne praviti knedle



taj prijatelj je zaslužio i da večeramo zajedno

19.09.2020. u 22:53 | 18 Komentara | Print | # | ^

dok god se more na more

08.09.2020. u 18:11 | 26 Komentara | Print | # | ^

vrijeme za čišćenje

godine dvije
još malo, pa pune
srce ne umije
da razumije tvoje strune

nadah se ljubavi
da mi ljubavlju dat ćeš…
da voljet me znat ćeš…

ostadoh pustinjak
željan vode s izvora
po treći put nesretna
zapostavljena

xxx

konstanta

u ljubavi
zreli nismo
poblesavimo
podjetinjimo

nema računice
nema zaloga

jednostavna
jednadžba
kompliciran
izračun

netko u plusu
netko u minusu
ljubav ostaje
konstanta

xxx

i da mi je sam bog
rekao: „Ne idi!“
pošla bih
da te obgrilm
stidljivo poljubim
i zavolim

xxx

učinio nisi ništa
i baš tako
učinio si sve
da moja ljubav
umre

xxx

nikad me ni volio nisi
u mojoj bajci
vitez bio si

u mašti
raznobojna livada
sreća

u zbilji
samo tuga
najveća

xxx

zaplela sam se
maštom te dozivala
snovima grlila
stihovima pjevala
poljupcima bodrila
pogledima hrabrila

zaplela sam se
u čvor
u petlju
u vremenski slijed

samo ne
u tvoj raspored

xxx

nemojte me
žaliti
tješiti
bodriti
hrabriti

iskoprcala sam
tračak razuma
ja više nisam ona Mela
ona Mela više nije ja

xxx

neka ti, bude ljubav sva
neka ti, da sve što nisam ja
neka joj, budeš dijelio ljubav svu
nek budeš, sanjao samo nju
neka vam, vrijeme stane u sreći
neka vam, nitko ljubav ne priječi

xxx

nije spoznaja gubitka
tako teška
kad sam u tom dobitku
više bila tužna, nego sretna

teška je spoznaja
da si moja greška

greška kojoj sam poklonila
dio svojeg vremena
nepovratno
uz kamate tuge
poprilično duge

xxx

… jednom dok sam te masirala
upitali smo se zajedno
čime si to zaslužio…

ničim, stvarno ničim

moja ljubav je takva
ona samo daje, daje i daje

kad ne prima
gasi se
blijedi
nestaje…

xxx

zbroji dva i dva
pa ćeš znati
da bila sam tvoja sva

zbroji
jedan i jedan
pa ćeš znati
da me nisi bio vrijedan

xxx

puna su mi usta bila tebe
prijateljice rekoše : „Ko ga jebe!“

ja sam te pravdala
i tražila izlike mnoge
u čekanju beskrajnom
vodila sa sobom monologe
tješila se što si takav i takav bio
što si me izluđivao, zapostavio
davala ti odlike koje nemaš
uvjeravala se da me voliš i trebaš

zgurala sve loše u kutak za razmišljanje
folder KASNIJE

da sam te barem spoznala ranije

xxx

nema opravdanja
za neodgovorena pitanja
za nepročitane poruke
za nejavljanje
za suhoparna „Dobro jutro!“, „Laku noć!“
za skrivanje na viberu
za sufranje po Twoo

nema opravdanja
pa i sam bog mi se smije
koliko dugo sam te krunila
krunom koja ti ne pristaje

xxx

i moraš znati
nije mi bilo važno:
što si stariji
što si...
što si skoro nepokretan


zato što sam
te voljela

baš, baš, baš
voljela

xxx

vrijeme za čišćenje

čistim foldere u mozgu
jednog po jednog
delitam
jer svako toliko u njih provirim
malo po memoriji skitam

pa me uvijek i nanovo
razgali jedna predivna noć
koja je bila moj usud
poziv u pomoć

ta noć me zaludila tobom
ta noć me opčarala ljubavlju
ta noć je kriva za ovu zavrzlamu

a bila je samo splet okolnosti
čarolija u kojoj ti glavni akter nisi
ti si samo bio tad tu i na tom mjestu
skrenuo slučajno na moju cestu
našao se na mojoj putanji ljubavi
i postao onaj koji me gnjavi

prelazim
na čišćenje radne površine
računala
folder Vranjo
na kojeg sam računala
spremam sve
da se ne zaboravi
jednom kad se zbirka pjesama
objelodani

strogo prilazim mobitelu
čistim sve od tebe što bješe
brišem, blokiram, metem
da te više nikad
u virtuali i zbilji
ne sretnem

xxx

imali smo lijepih trenutaka
lijepih baš
al moram ih delitati
da se pročistim sva

da na tebe više ne pomislim nikad
da mirna odem na počinak
da ne strepim nad porukama tvojim
kojih sam se bojala i kojih se bojim

znala sam ja i po treći put
da ćeš biti moj limun, kiseo i žut
da me nećeš obasipati pažnjom
da me nećeš držati najdražom

morala sam ti pružiti još jednu šansu
srce me je zvalo k tebi
i da zaključimo ovu romansu:

i bolje je da mi nisi dao sve


jer ne znam kako bi sad
zaboravila te

xxx


06.09.2020. u 13:27 | 21 Komentara | Print | # | ^

počinje rat


prazne tribine, al srce junačko

05.09.2020. u 20:42 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...