AnaM nešto novo nešto staro

05.03.2011., subota

Dvor



Uploaded with ImageShack.us
Dvor
Moderno je napraviti realiti šou. Kad mogu svi, da napravim i ja?
Zašto i moja šuma ne bi imala jedan.
Nije to mnogo komplikovano. Treba samo odabrati prave Životinje.
Bez ptice pevačice, ništa. To moram pod hitno da obezbedim, naravno slavuja koji će svojom umilnom pesmom razgaliti celo društvo, a pogotovo posetioce šume. Ali, kao što se zna devojci sreću kvari, pa je i moj slavuj bio angažovan gostovanjima u drugim šumama i učtivo je odbio svaku moju primamljivu ponudu. Ma, nema veze, ima još ptica pevačica mislim ja. Tuc muc, na kraju ostade samo dilema koga da izaberem izmedju pauna koji se šepuri svojim novim silikonima u repu i svrake koja je sigurna da kad stavi paunov rep na glavu peva bolje od svih ptica. Mislila sam mislila i uzela obe ptice to će biti pravi šou od pevanja.
Ugurao se, ne znam ni sama kako, puž. Odgovorila sam da nije zgodno, patrijarharna smo šuma, a on... Pokazao mi je svoju kućicu koju je oblepio haljinicama, perlicama, lepezicama, mindjušicama i ostalim znakovima svoje muškosti, a kad je pokazao da ima i rogove, kapitulirala sam i primila ga u društvo. Kad pomislim, nije to ni loše, sa jednom životinjkom dobila sam pretstavnika i muškog i ženskog pola.
Da ne otskače skup od svakog društva, uzela sam i truta. Ionako će se svi ponašati po njegovim pravilima, pa da se uče od najiskusnijeg. Samo se bojim da ostali od njegovih osobina ne uzmu samo ljubav za ićim i pićem, a ono što se najviše traži u šou, sex, zapostave . Obično su bolji na priči nego na delu. Videćemo, možda se i digne... neka afera, ljubavna. Možda se i neki tetreb javi, pa se zaljubi u gusku videći je kao kraljicu svojih maštarija.
Ćurka je dolepršala tvrdeći da je neophodna jer će svojom pameti podići šou na intelektualni nivo što je važno za ove kulturno-vaspitne emisije. Složila sam se sa njom, honorar joj neću isplatiti, dosta što je ušla da se pokaže.
U planu je bilo da uzmem liju ili svinju, bez njih nema ko da organizuje dvor. Ništa bez dobrog upravitelja. Nikako nisam mogla da odlučim ko je bolji u rukovodjenju i ko će bolje u dvoru pokazati svoje prave vrednosti i planove. Svaka je imala svoje prednosti. Dok sam se ja kolebala, lija i svinja sklopiše koaliciju i uguraše se u dvor kao pretstavnici cele šume.
Sad kad su se u toru sakupile sve vredne i zaposlene životinje bez kojih šuma ne bi mogla da funkcioniše ni tri dana da nestanu, mogu da zatvorim vrata i da se jedno tri meseca vi prepustitite 24 časovnom uživanju gledanja, a moje slatke životinjice, 24 satnom opijanju, psovanju, pljuvanju, gadjanju flašama, podmetanjima , ogovaranjima i ostalim plemenitim veštinama koje su im urodjene.
Još samo naslov na početak: Spasavajte se ko može i zabranjeno za uzrast od 2- 102 godine

- 20:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (4)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (4)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (7)
Ožujak 2011 (11)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (5)
Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (14)
Svibanj 2010 (21)
Travanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi