utorak, 15.12.2009.

kad Lopta pošizi

dobro, nek mi neko objasni... zašto ljudi jednostavno ne mogu biti odgovorni?
kad je došlo na red biranje teme rada, jedva sam se izborila za to da tema budu psi. dobila sam ju jako teško, ali napokon je odobrena.
kad je trebalo naći ljude koji će dozvoliti da se njihovim psima uzme krv, opet je trebalo truda i vremena da ih nađem. našla sam ih.
izbor veterinara opet je pao na mene... i opet sam i to odradila sama...dogovorila sam mjesto i vrijeme i potvrdila dolazak sa obje strane.
jučer uvjetno rečeno, 5 do 12, javile su se prve poteškoće. veterinar ne može... pa sam zvala da otkažem , pa smo došli na ideju i našli novog veterinara, ali taj bi htio novce, koje meni moj faklutet ne daje jer imam svog koji bi radio zabadava, ali ne može doći u dogovoreni termin... da ne duljim, 2 strane, koje se ne mogu dogovoriti , a ja sam samo klaun koji je dobio po piksi i ostao posran...


...jako sam... ljuta!!!!

| 11:19 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.