utorak, 20.01.2009.

nekoliko nahopsanih doživljaja

ko prvo moram reći da imam osjećaj da me Kate Hudson progoni. stalno nailazim na njene slike, svaki časopis je ima, a sve je počelo kad sam pogledala Bride wars i divila se njenoj kosi. da, mogla sam i ja sad imat TAKVU kosu, i TAKVU frizuru, ali prije 2 i pol godine mi je ta frizura postala dosadna i ja sam se morala ošišati. aaaaaaaa. sad bi se najrađe pojela. obožavam tu firzuru i vidim da neće još dugo iz mode. možda odem staviti ekstenzije. jer imam osjećaj da bude moja kosa taman izrasla onda kad više neću htjet tu frizuru.

a onda...
opet sam išla u Konzum. šetela se okolo, tražila kaj bi mogla kupiti. jeste već skužili koliko ima mladih radnika? ili je to samo posebno utorkom. pa nisam nikog starijeg od 30 godina, vidla.
i tako , ispraznim ja košaru, platim, i još si mislim budem otišla do kioska. odem, zamolim da prelistam časopise... i nađem svoj.
"evo, odluka je pala" velim ja
još sam morala ponoviti, jer me mladac nije čuo kaj sam rekla.
"aha, kaj stući ćeš me?? ..." i tad je nestao ispod pulta i još nešto promrmljao. dala bi se kladit da je reko"stući po guzi ". ali pa otkad su mladi prodavači tako kinky?
digne se on i nasmješi mi se, a ja velim: ma da, naravno...( štogod da si ti reko )
i ja mu pružim 20kn i kažem izvoliš... 20 jelda?
veli on: ne, 28...
ja: ooo kako da ne..
zazvoni mu telefon pa se javio i spustio se do nekakvog mikrofona...
onda sam shvatila, onaj sexy glas: "anđelka jurković na blagajnu 4" je njegov...

| 14:51 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.