četvrtak, 10.04.2008.

Lopta kao pas

pustila sam mlaz ne baš tople vode da klizi po meni i lagano opustila svaku stanicu moga jučer tako umornog tijela. valjda zbog pare ili nečeg drugog mislila sam o školi za socijalizaciju pasa i sebi kao osobi koja se bavi mojim psom. puno sam ga do sada naučila, pa ipak još ima puno za naučiti.
jučer je bio nemoguć. cijeli razred je bio. jedna huskyca se tjera i bilo je nemoguće raditi uz te mirise okolo. dobila sam opasku da sam preblaga prema Chinkyju i da se previše smijem kad trebam biti ozbiljna. (ko? ja? ma ne...)
inače ima jedan djedica u kvartu koji će me uskoro strpati u zatvor jer svom psu ne dam da pase travu, jede tuđa govna, piša di god stigne i jel se ja usuđujem cuknuti ga u suprotnom smjeru.
anyway , jučer sam čula i da je moj pas sav prpošan i veseo jer je pokupio temperament od mene. (jupi za mene!)
baš ta prpošnost treba se malo smiriti. da bi se psa dovelo u red trebamo se postaviti u ulogu psa. da bi nas oni slušali trebali bi biti dominantni. dominantan pas obilježava teritorij, čuva svoj čopor, pari se s alfa ženkom, laje, prvi jede, spava na najvišoj poziciji, pobjeđuje u igri, uvije plijen, bira smjer u kojem se njegov čopor kreće. sve te dužnosti trebala bi, dakle, obavljati ja a ne moj pas.
u suprotnom imat ću pas koji sve to redi i još puno više, ne sluša me uopće, ne traži dopuštenje za bilo što i ujedno uništava moju imovinu i moj život. dobit ću psa koji će bit pod stresom od silnih obaveza koje će njemu pasti na leđa, psa koji će lajati po cijele dane, psa koji će voditi mene u šetnju na potpuno zategnutom povodniku, psa od kojeg ću dobiti išćašenje lopatice.
da bi se dostigla ta dominantnost, čovjek prvo mora bit dominanan u svojoj glavi. e tu ja dolazim do problema, jer nikada nisam bila dominantna u ljudskom društvu.
uvijek sam bila ona koja sluša, ne ona koja naređuje. nikad nisam vodila glavnu riječ i uvijek sam bila za ono što je izglasala većina. ne volim se nametati, natjecati ni biti prva. ne volim dominantne ljude, ali sad moram biti dominantni pas.
trebam to napokon izvježbati , jer ispit je za 2 tjedna , a ako Chink ne shvati tko je kome gazda ponovo će morati u 1. stupanj. a ako izvježbam, dobit ću ne samo zadovoljstvo jer smo prešli na novi stupanj, nego i neki normalniji odnos i pristojnijeg psa kojeg me nije sram voditi bilo gdje sa sobom.

| 12:18 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.