četvrtak, 03.04.2008.

Loptin natrpani raspored

i počeo je tako moj mjesec! a počele su i moje obaveze i gužva na faksu i posvuda.
na faksu dani odmiču, ja imam ocijenu više u indeksu , ali i hrpu novih stvari za učiti i pisati. trebala bih pisati kolokvij baš u petak, a pošto živim daleko od faksa i trebam proči kroz sami centar , ne znam kako ću to izvesti budući da nam dragi prijatelj Bush dolazi.
našla sam si ideju za završni rad i jako sam ponosna na sebe zbog toga. sama sam smislila temu i tiče se genetike i pasa i tema je odobrena! zbog toga imat ću još puno manje vremena nego inaće ali se osjećam nekako ispunjeno kad radim nešto u vezi toga.
Chinky je krenuo u školu na 1. tečaj ili TOS. za sad mu ide dobro, ali bi moglo još i bolje. učimo i ponavljamo svaki dan kad nam vremenski uvijeti to dopuste.
sa plesom sam nastavila-hvala Bogu, nismo se raspali!
uz sve te obaveze, ostaje mi ravno 3 dana kad nemam vanfakultetske obaveze. ali tada moram učiti. nekako za sad sve uspijevam uskladiti a kasnije tko zna... nadam se da se neću slomiti.
ovim putem samo se ispričavam onima za koje neko vrijeme neću baš imati vremena. bit će bolje , samo se malo strpite!

| 12:23 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.