subota, 15.03.2008.

povratak Loptice u civilizaciju

evo me nazad!
ova 2 tjedna u nedođiji bilo mi je zabavno.
prošla sam pravu zimu i početak proljeća, od kojih mi je ovo posljednje ipak puno,puno draže!
naučila sam da bi mogla to raditi cijeli život.
naučila sam puno toga o ovcama i kravama.
naučila sam kopati zemlju i uzorkovati.
naučila sam ne bojati se u šumi, u kući, po noći.
naučila sam ubijati dosadu.
naučila sam da ne mogu cijeli dan gledati televiziju.
naučila sam da je miljeko dovoljno toplo kada se počne pušiti i da ne treba kipjeti.
naučila sam peči kolače.
naučila sam pametno piti.
naučila sam da ljudi još uvijek imaju životinjske porive i potrebe.
naučila sam da se živi danas i tu i da za ničime ne valja žaliti.

| 14:18 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.