subota, 09.02.2008.

zbunj zbunj Lopta

ima dana kad fakat više ništa ne kužim.
nitko i ništa mi nije jasno.
ljudi koji su mi dragi, postanu u najmanju ruku manje dragi.
oni čudni postanu mi normalni.
oni koji su mi se kleli u iskrenost ispadnu peslabi da bi mi rekli istinu.
osjećam neku tjeskobu, preslabu da bih plakala.
nisam sigurna dal sam tužna i povrijeđena, ali nekako nemam zadovoljstvo u srcu.
a opet, imam osjećaj da mi tako malo treba da bih se nasmijala.
samo jedna pjesma, jedan stih, možda samo pogled u nebo.
ono što sam mislila da volim, više ne volim.
ono za što sam mislila da mi nije bitno, BOLI kao da mi je neizmjerno stalo.
ništa me ne zadovoljava i ništa mi nije zanimljivo.
ništa mi se ne da.
samo ležim i piljim u prazno, a nešto iz moje nutrine bi trčalo dok ne padne od malaksalosti.
vrištala bih... pod tim mislim STVARNO vrištala.
ali danas čovjek nema gdje vrištati.
u zatvorenom ne smijem radi susjeda, vani ne smijem radi nećih tuđih susjeda.
nešto bih, a ne znam što.
uzet ću Chinkya i otići trčati na beskrajnu ledinu gdje me nitko neće naći...


The world was on fire
No one could save me but you.
Strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you

No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you

What a wicked game you play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing to do
To make me dream of you
And I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart]
And I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]

World was on fire
No one could save me but you
Strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd love somebody like you
I never dreamed that I'd lose somebody like you

No I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart
No I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you

Nobody loves no one
by: Cris Isaak

| 11:24 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.