petak, 20.04.2007.

hops druga štafeta

ovih dana jako je popularna. naravno dopala je i mene. 1000lica me zadužio. e, sad da vam kažem u čem je štos

Dobiješ 6 naizgled nepovezanih imenica, i zadatak ti ih je pretvoriti u pjesmu, ili - ako ne barataš tom formom - u neki što zanimljiviji kratki prozni tekst (što kraće, to bolje). Riječi u tekstu ne moraju biti istim redom kako su zadane u zadatku, a mogu se i sklanjati po padežima, pretvarati u množinu i sl.

Nakon izvršenja zadatka odabireš 6 novih imenica (bez osobnih, zemljopisnih i sl. imena i naziva), te ih šalješ dalje na 5 novih adresa.


riječi koje sam ja trebala uskladiti su:
lopta
ples
kamin
proljeće
srna
ormar

moj zadatak izvršen je ovako:

kad crvena lopta zagrije zrak i kad se zbog njenih zraka budiš lakše nego inače, znaš da je stiglo proljeće. vrijeme je da iz svog ormara izvučeš najkraću suknju i pokažeš svijetu kako tvoje noge , vitke kao u srne, mogu pratiti svaki ples. prošlo je ono zimsko vrijeme za ljenčarenje pored kamina.

riječi koje ja zadajem su:

vatra
riba
pjesma
snijeg
trava
šešir


taj zadatak prosljeđujem:

nutelli;
amaryllian;
princezi;
julieti;
chiici

| 12:01 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.