četvrtak, 15.03.2007.

kakvog Lopteka hoću ja....

Traži se dečko !
Što zgodan, što jak !
Na pola anđeo čuvar
i na pola vrag.

Nevin ko suza
i stasit ko bor !
Frajer sa otrovnim smiješkom.
Simpatično spor.

On će me grliti, on će me maziti,
on će me ljubiti po čitav dan.
A ja ću vrištati, i ja ću stenjati,
odmah ću mijenjati zbilju za san.

Ref.: Budi moj lav,
budi moj vuk,
bit’ ću ti janje !

Traži se dečko !
Što mio, što krut !
Model za praktične dame :
I bogat i lud !

Pjesnik po duši.
Košarkaš po tjelu.
Romantično srce mornara
u bijelom odjelu

On će me grliti, on će me maziti,
on će me ljubiti po čitav dan.
A ja ću vrištati, i ja ću stenjati,
odmah ću mijenjati zbilju za san.

Ref.: Budi moj lav,
budi moj vuk,
bit’ ću ti janje !

Ljubi me, moja divlja zvijer !
Mili moj, snažni buldožer !
(E.N.I)


| 19:02 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.