subota, 10.02.2007.

hops o srodnoj duši

zna da znam ... postoji ... moje misli na glas govori ... kao ja smije se ... znam da zna ... postojim ... mojim korakom hoda kroz mrak ... ovu noć čuva me ... u tom gradu koji ne čuje ... u tom gradu što nas ne treba i ruši sne ... svud oko tebe sam ja ... svud oko mene si ti ... bdijemo ... snijemo ... u isti čas ... svuda je mjesto ... svuda vrijeme je za nas ... zna da znam ... postoji ... dok se vrata zatvaraju sva ... smije se kao ja ... znam da zna ... postojim ... mojim korakom hoda kroz mrak ... kao ja ne spava ...(Meritas : Svuda)


srodne ili ne, ne znamo ni dal uopče postoje. lakše je živjeti ako vjerujemo da postoje. ja vjerujem da postoji moja srodna duša, a ovo je hops baš o njemu!

........znam da si tu. znam da postojiš. ti si baš onaj koji meni pripada. ne znam gdje živiš i nikad te nisam vidjela, ali, mislim da te već poznajem. jednoga dana samo ću potvrditi svoju sumnju.
imaš lijepe oči u kojima mogu vidjeti sebe. pravo ogledalo duše. u njima čitam svaki redak tvojih zbrkanih misli. možda te to i plaši, ali, vjeruj, znat ću samo ono što i ti znaš.
imaš lijepe i snažne ruke kojima me čuvaš i ne daš nikome da me otme. njima se izražavaš.
voliš glazbu i osjećaš ju svakim mišićem svoga tijela. voliš pokazivati kuda te ritam vodi. voliš plesati samnom.
obožavaš sve životinje , ali ipak mi dopuštaš da ti pomažem oko komunikacije sa psima. jer ipak sam ja šaptačica psima. dopuštaš mi da i tebe promatram kao psa. na taj način jedino mogu biti sigurna u istinu.
voliš se smijati , a imaš istančan smisao za humor. zbijaš šale na moj i svoj račun, ali ne nastojiš me ocrniti pred drugima. ne smeta ti što se smijem jako, glasno, dugo i puno. što se smijem stalno. što se smijem i dok plačem. ali ne bojiš se suza, jer one te ionako samo mogu smočiti, no nastojiš ne biti uzrokom mojih suza.
voliš kad ti pjevam. znaš da je svaki stih otpjevan s razlogom. slušaš između redaka.
vjeruješ u višu silu, ali za tebe to nije Bog. ti vjeruješ u prirodu. jedino ona je pravedna.
ne moraš uvijek biti prvi, nejpametniji, najbolji, najviši, iako, uvijek daješ sve od sebe da bi dobio ono što želiš. ne zahtijevaš previše. sretan si tu i sada s njaboljim što ti trenutak pruža. ne žališ za prošlošću i ne trebaš se dokazivati da bi bio potpun.
voliš voljeti. kad voliš, voliš jako. teško da ćeš nekoga prestati voljeti,ako si ga zavolio. voliš mene. voliš moje oči. moj glas. znaš da imam i bezbroj mana koje ti nekada idu na živce, ali bez njih bilo bi ti dosadno. na kraju, voliš me i zbog njih.
eto to si ti. moja srodna duša. znam da postojiš zbog mene. živiš i dišeš. jednoga dana proči ćeš pored mene i pogledi će nam se slučajno sresti. do tada... vjerujem da postojiš!
Znam da takvih kao ti na ovom svijetu malo ima
Zato ovu pjesmu samo tebi poklanjam pred svima
I nije važno što te možda nikad neću sresti
Nek' mi s tobom druge kradu vrijeme
Ali, vjeruj me za mene

Dovoljno je što postojiš, samo to mi treba
Pa nek' ti s drugom krene kad, vjeruj mi za mene
Dovoljno je što postojiš, i nakon svega
Hvala ti što sa mnom negdje dišeš ispod istog neba

I da s nebom zemlju spojiš, ja bih znala i u snu
Ispod koje zvijezde stojiš, da se zagledam u nju
Nije važno, ti i ne znaš tko zbog tebe diše
Nek' mi s tobom druge kradu vrijeme
Ali, vjeruj mi za mene

Dovoljno je što postojiš, samo to mi treba
Ma nek' ti s drugom krene kad, vjeruj mi za mene
Dovoljno je što postojiš, i nakon svega
Hvala ti što sa mnom negdje dišeš ispod istog neba

Vanna: Ispod istog neba

| 18:37 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.