utorak, 23.01.2007.

hura hops!

e, sjećate se onih mojih bolova u želucu i čudnog sna.... sve je bilo povezano s endokrinologijom koju nisam mogla proći...no ALI , danas sam ipak skupila hrabrosti(iako me frendica gurala prema vratima) i ponovo sam ušla u taj stravičan kabinet i BRILJIRALA!!!!!!!!! PROŠLA SAM ENDOKRINOLOGIJU!!!!!thumbup i sad sam sretna ko mali bedak. iskreno, nije mi jasno- učila sam sve skupa sat i pol i nisam niš puno više naučila od prošlog puta , a prošla sam! mogla sam po tome proći i prije (hmm koliko je to...) oho, prije mjesec dana!!!!!!!! sve je to neš čudno...zujo eh sad imam još "samo" 9 kolokvija iz tog predmeta... ma proći će i to,valjda...

| 23:33 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.