ponedjeljak, 22.01.2007.

novi hops

hay! osjećam se dobro... nekako slobodno.yes došlo je do promijena u mom životu, ali ne mislim da je sad vrijeme za analiziranje istoga. počela sam opet malo živjeti na svoj način.wink pjevušim si bahate pjesme kako bi nabildala svoje samopouzdanje i svoju ne-bahatu stranu. i dobro mi ide! Beyonce je jako dobra u zadnje vrijeme, a ni moji susjedi iz Hladnog piva nisu za odbaciti.thumbup
nisam više onaj šonjo koji će bacit pogled na pod kad me pokušaju slomiti.zaliven aaaaaaa, ne! ovaj put će biti po mome! smijehpa kako god bilo, kako god se razvila situacija ja ću biti pobjednik!wave jer ja nisam bilo koja LOPTA! ja sam lopta koja preskače svaku prepreku! lopta koja, ako se zaleti, ruši sve ped sobom. ja sam lopta koja prenosi osmjeh od jednog do drugog! ja sam lopta koja voli!
i da,želim se malo vratiti plesu! nekako sam ga zapustila i sad sam tužna zbog toga. kamo vi izlazite ovih dana??kako plešete? jel se što promijenilo dok me nije bilo??

| 10:19 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.