ponedjeljak, 25.12.2006.

post za one koji hopšu samnom

danas je Božić, a ja sam odlučila napisati sve svoje želje onima koji hopšu samnom.
...Tanja: želim ti da položiš sve od Likera, položiš sve iz ove godine, upišeš treću godinu i da se i dalje samnom družiš
...Matea: da se malo više brineš oko faksa, da se dobro skrbiš za peseke i da puno njih smjestiš u dobre ruke
...Marijana: da piješ najfinije pivice i rasturaš taj faks do kraja
...Dolo: da partyjaš od jutra do sutra, ali da stvarno nešto i učiš, da voliš svoga dragoga i da budeš manje lijenadead
...Marina: da paziš na Zorana i da budeš dobra
...Bela Šeky: da obiđeš sve poznatije izložbe, da mene naučiš nešto francuskog i da čuvaš Takycu i njeno buduće potomstvo
...Nana: da nađeš djećicu s kojima ćeš raditi i da pjevaš što više možeš
...Krpa: da se napokon počnemo malo više družiti i zabavljati i da prođeš i ovu godinu lagodno
...Grizli: da rasturaš na Geodeziji
...Birky: da se ponovo malo više družimo,da budeš luda ko i uvijek
...Sunny: da riješiš ove kolokvije i ispite koji su ti ostali, da ozdraviš
...Moony: da sve obaiš kako spada
...Lola: da postaneš poznata plesačica
...Pixi: da nastupaš na plesu sa zvijezdamazujo
...Martina: da upadneš na likovnu akademiju i da me naslikaš, pa da postanem nova Mona Lisacool
...Hana: da napokon upoznam tog Davorai da ostaneš dobra s njim
...Janje: da čuvaš našu Kozu
...Koza: da čuvaš naše Janje i da nastaviš vozitinut
...Zmija: da nastaviš ići na naš tečaj jer je bez tebe bez veze, i da prođeš 1. godinu!
...Cekić: da čuvaš Tomeka i Domeka i da budeš dobra i vrijedno učiš pa da ne moraš na maturu
...Nesuđeni buraz: da se malo češće čujemo i vidimo
...Mali Buraz: da lijepo plešeš, da se češće vidimo, da osvojiš najbolju curu na svijetu i da budeš dobar kao najbolji mali braco
...Veliki Buraz: da budeš dobar prema Vrapčiću, da se češće javiš kad si mi preko puta, da nastaviš dobro čagati
...Shocky: da ostaneš moja best friend, da briljiraš na faxu, da pokažeš onim ljubomornim babama, da čuvaš Linu i da mi i dalje kupuješ ovako dobre poklonethumbup
...Loptek: da me i dalje onako malo voliš koliko je tebi i meni dovoljnocerek
...1000lica: da ti se sviđa cd i da zavoliš Lukyja koliko ga ja volim, i da plešeš i dalje kako plešeš
...nutella ;): da i dalje ispuštaš zvukove(jer mi znamo kako), da i dalje izgledaš kao lik iz crtića, da vjeruješ u sudbinu i dalje samnom čekaš proljeće
...amaryllian: da naučiš razlikovati signale u plesu
...dijamantic: da i dalje budeš osjećajan

i sve najbolje svima koji me znaju a koje tu nisam spomenula...

| 11:25 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.