utorak, 14.11.2006.

Loptica ispušta zvukove

uvijek kad me netko stisne, zeza ili kad me nešto iznenadi, ja ispustim neki zvukyes. jednostavno takva sam po prirodi. recimo to kao, vrlo akustična osoba.rofl ti moji zvukići nekome su iritirajući, nekome slatki, nekome glupi ili dosadni. bilo kako bilo, uvijek ih ima.zujo ako ih nema, znači da nešto nije u redu samnom.no
e, pa pošto sam takva, milijun puta sam čula pitanje: zašto ti ne sinkroniziraš crtiće?? prije me to znalo uvrijeditimad, ali, čekaj malo... zašto bi me to vrjeđalo?? to je ustvari jako zanimljivo!greedy zašto ja ne bih to radila?? da, počelo me interesirati, i počela sam kopati po netu, ali pravi odgovor ili ponudu još nisam našla.no znate li vi za neku ponudu??

| 17:19 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.