srijeda, 01.11.2006.

Hops za današnji dan

dođe mi tako nekad, pa se zmislim nad ne tako svijetlom temom pitanja života. volim vjerovati u to da je svaki od nas rođen sa nekim zadatkom, i kad ga ispuni, odlazi tamo gdje idu duše mrtvih. nitko nikada ne zna svoj zadatak, niti ga neće saznati za vrijeme svoga života. no što je onda s onim nesrećama, koje sretno završe?? ja sam, recimo, bila pred samom smrti prije 5 godina. imala sam upalu slijepog crijeva i stigla u bolnicu pred puknuće. a nakon puknuća imate toliko vremena na životu, koliko ste fizički i fiziološki jaki. u svakom slučaju, preživjela sam to! ali, što ako je to trebalo biti moje vrijeme?? što ako sam tada trebala napustiti ovaj svijet jer sam ispunila svoj zadatak?? nikada ne bih proživjela ovih 5 godina koje su mi bile jako lijepe!

| 09:21 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.