subota, 28.10.2006.

Dohopsalo mi je!!!

ja kao i svaka druga loptica imam svoju mamu. moja mama će ubuduće biti spominjana kao Brmba. to joj je nadimak. (nastao od Brmbela, koji je pak šatro izraz za debela,ali sve začinjeno humorom).
dakle, što mi je to dohopsaloburninmad. e, pa, danas sam opet počela slušati jezikovu juhu o tome kako ne učim, niš ne radim i za ništa me nije briga! ma, kako ona to zna???
da ne učim, to i je slučaj, ali hopsek mili, pa koji studoš danas uči svaki dan?? mislim, ona vjerojatno je.. 5.gimn. je prošla s 5, nije imala maturu, nije imala prijemni i nije bila apsolvent! sve je dala prije roka! a sad od mene očekuje još i bolje rezultate. e, pa žalim slučaj, ali ja nemogu biti ona samim tim što sam drugo biće. kak me živira kad krene s prodikama kako i kada se najbolje uči... pa valjda ja znam kako ću i kada najbolje nešto naučiti.
najbolje mi je kad se počne derati da sam propalitet! aha, baš jesam... upisala sam 2. godinu bez natezanja i ostala su mi 2 predmeta, ali ostala su cijelom mom smjeru!!!! ne znam kaj da velim...
a onda opet, dok priča sa svojim društvom o meni i faksu,priča onako kako ja pričam njoj i sve je divno , krasno i bajno.
znam da bi mi bilo lakše da sam sve položila, ali ja to nisam mogla, ne zbog sebe, nego je jednostavno bio propust u nastavi. loptaj ga sad, kak je tak je...

| 15:15 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.