08

utorak

svibanj

2012

REČENICA SETEMANE - Pavošević: „Kad vam premijer kaže da se ne bojite, povjerujete“

Premijer uzme crnu torbu novca, razlomi je i dade učenicima svojim hadezeovskim: „Uzmite i jedite od javnih tvrtki svi, ovo je moje tijelo koje će se Turudiću predati“. Osim učenika hadezeovskih u dvorani posljednje sjednice bila je i preobraćenica Branka Magdalena Pavošević koja na riječi učiteljeve naočigled sviju, laganini klecne.“ Branko“ – obrati joj se učitelj – „ne bojte se, ja sam s vama u sve dane do svršetka mandata“. Branka Magdalena čuvši riječ korijena svrš, opet lecne. Učitelj joj se opet obrati: „Ne brini se stara, ja sam svemoguć, tko me u mene vjeruje, ništa mu se neće dogoditi“. Pa potom i doda: „Ženo, evo ti crnog fonda. Crni fonde, evo ti majke“. Kad je učitelj-premijer sve to ispričao, kazao je učenicima svojim: “Znate da je za dva dana gotova moja dionica i Sin hadezeovski treba biti predan da ga pribiju na Županijski sud“. Tada su se glavari DORH-ovski i starješine uskočke skupili u dvorištu velikog svećenika koji se zvao Bajić i posavjetovali se kako da uhvate premijera i osude ga. Tada je jedan od dvanaestorice, koji se zvao Mladen Barišić, otišao glavarima DORHovskim i rekao: “Što ćete mi dati da vam ga izdam?“ I odmjerili su mu status pokajnika. Nakon tri dana suđenja, pravosudna farsa je uskrisila. Uostalom tako i nalaže sveto pismo hrvatskog naroda. I vidje Branka Pavošević da je dobro. Da je učitelj dobro govorio u vezi vjere u njega. I bi tako. Dan suđenja prvi, dan suđenja drugi, dan suđenja treći...

<< Arhiva >>