26

četvrtak

studeni

2009

Odlikaši, sine, odlikaši

Razvaljeni na kauču
ja i Prika stigosmo do VH1
kad tamo Shakira
pjeva i skače
a neki latin lover bokove joj dira

Jebote led uzvikne Prika
znaš što mi svaki put na pamet padne
kad vidim ovakvu pičku

Ne znam stari, reci

Onaj vic (fusnota) o odlikašima
znaš ga, kako ga ne bi znao
reče i slatko se nasmije

Nasmijem se i ja
ali kiselkastije od njega
jer pred očima mi se odmah nacrtaju
sve one dvojke,

nigdje petice brojke
kako ni u svjedožbi (indeksu)
tako ni u rukama ni u ustima


fusnota: Otiša stari sinu u školu provjeriti ocjene. Razrednica mu kaže da ima desetak jedinica. Čuvši to, stari popizdi i zadere se ispred razrednice:
- Kad dođem doma, ubit ću ga!
Razrednica mu kaže da to nije dobar način.
-Trebat te mu objasnit na fin, pedagoški način.
-Dobro - zaključi stari i ode razgovarat sa sinom.
Sine dođi amo sjedi, reče stari. Sin sjedne. Znam da pušiš, slobodno izvadi cigare i zapali. Sin ga u čudu gleda, ali posluša.
-Što ćeš popit? - nastavi stari.
-Ništa, ja ne pijem - sin će.
-Onda viski - reče stari i natoči mu.
-Znam da si već počeo drkati, pa sam ti odlučio dati moj najdraži broj Vrućeg kaja.
Lista sin Vrući kaj, gleda gole tete, puši cigar i pije viski, a kad dođe do duplerice, prenerazi se od ljepote (sisa i guze) Miss srpnja.
-Tata, tko ovo jebe? - pita sin.
-Odlikaši, sine, odlikaši - mirno će tata.

<< Arhiva >>