11

ponedjeljak

veljača

2008

No future for us, only past

Fizičari iz Cerna ovih dana
iznose teoriju
o mogućnostima izrade
vremenskog stroja

Majku vam jebem plagijatori
vi ćete nama Hrvatima
dizati patent
vremenskog stroja

Ajde da vas vidim kako ćete dokazat
da ja ne posjećujem devedesetprvu
moj ćale četrdesetprvu
a nono četrnaestu

svaki dan svojega života





A GDJE SI TI BIO DEVEDESETPRVE! (ULAZAK U PUBERTET)


Srbine, nešto da te pitam
ljude uhvatila nekakova tuga
ma nije mi to bitno ja Zagora čitam
Hoćete li pucat kad vjetar puše s juga

Da li na vas utječe vrijeme
kad odlučite pucat al uhvati vas fjaka
jugo, bura, kiša, mjesečeve mijene
ah da pričekaćete sve do mraka

A on kaže da dolazi iz Niša
tamo juga nema, odmorit će se malo
zato mi kaže da stisnem piša
u pubertetu ti je samo do toga stalo

Zahvaljujem jugu što ga je bilo
jer te ne bih mogo posjećivat moja gola vilo

<< Arhiva >>