pismoandjelu

ponedjeljak, 07.03.2011.

Dnevnik nezaposlene - Sretan nam 8.mart

Danas ću se opet javit na oglas

možda to bude spas

za ranjenu dušu, za jutra bez smisla

za račune od struje

za telefon

Što se više ne čuje



Danas ću se javit na oni oglas

pa će me opet pitat

da jel' iman dice

ka da je to neki

hendikep

Da

jel mi problem dvokratno

ma, koji problem,

za one vaše dvi tisuće, radila bi

i četverokratno.



Javit ću se danas

na još jedan oglas

sredit ću se, i doć malo ranije

mislit ću pozitivno

i izgledat baš kako triba:

samouvjereno, al ne previše,

skromno, al da mi na čelu baš

ne piše

kako sam u stvari...očajna.





I posudit ću u matere za autobus

ka kad san bila cura

Obećat da ću joj sve vratit

ona će me pogledom pratit

pa uzdahnit

samo se ti ćerce zaposli

pa ćemo mi slavit.



Danas sam se javila

na još jedan oglas

di su me pitali

da jel' iman dite

Ma, vratit ću ga u rodilište

samo me zaposlite!!!

Obećajem

da neću na bolovanje

da ću radit

osam dana tjedno

za one vaše dvi tisuće

sve što mi je sada sveto

postat će svejedno


07.03.2011. u 22:32 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>