pismoandjelu

petak, 30.07.2010.

Sve tiše

Kleli su mi se mnogi
ponekad i ja njima
čisto zbog ravnoteže
zbog poezije

I uzore sam imala mnoge
sve plemenite
i hrabre ljude
sve dobre, sve prave
a voljela sam i neke lude.

Sada
pomalo umorna
i sebi smiješna
šapćem o ljubavi sve rjeđe
i sve tiše
i kao da znam - kad umrem,
sjećat ću se samo
mirisa zemlje
poslije prve ljetne
kiše.

30.07.2010. u 18:27 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 26.07.2010.

Otok

Otok je školjka.
Njegovi dlanovi
sakupljači suza
i ljepote
i divote
Daleko
i svoje
i blizu
i naše

Na dnu
duša neba svjetluca

U zvoniku
pjesma onih
koji nikada nisu
otišli.

Otok je školjka.

26.07.2010. u 10:26 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 22.07.2010.

Ljeto

Alge se
sa pijeskom
maze


U daljini
neki trajekt
prema otoku
izgubljenog mira
jezdi


Nad mojom glavom
oblaci
janjci
i

More.
More.


i Grad.






22.07.2010. u 09:48 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 19.07.2010.

pizdarije

Demokracije
homogenizacije
estradizacije
liturgije
procesije
pizdarije
a on
volija je
po gradu hodat bos
i glupost svagdašnju
nabivat nan na nos.
Hoda je bos
po ovomen gradu
di velike
tek kad umru
najedanput svi
čak i osobno znadu.
Banovina
svetkovina
krizmanje
krštenje
sranje
žute kese
napirlitane blese
a on je
šeta bos po gradu
i odšeta prerano
za neke od nas
kojima je njegova ludost
njegova bosa šetnja
bila spas.
Šeta je
bos po gradu
i odšeta prerano
ali ipak navrime
da izbjegne
od istinskih redikula
šarenu paradu


19.07.2010. u 14:22 • 0 KomentaraPrint#

petak, 16.07.2010.

Istina

Ja ću vam reći
istinu o moru.
Onako plavo
mjestimično zeleno
izgleda baš čedno
al' kad izađeš iz njega
osjećaš se potpuno
i besramno...
zavedeno.

16.07.2010. u 12:00 • 0 KomentaraPrint#

Pričaj

Pričaj samnom
jer grmi vani
i nestaje u stanu struje
bojim sa kada nebo
proparaju munje
pričaj malo samnom
večeras sam djevojčica
ma, curetak mali
slušam usne vrele višnje
da me Johnny malo utješi
da se pravim
da on mi nešto priča
ovo je večer
mog privatnog kiča
moje ekskluzivne patetike
pričaj malo samnom
tek da mirno zaspem
tek da nešto usnem
da zoru dočekam
spokojna kao
sladoled od vanilije
ili od lješnjaka
ako ti je milije
pričaj pobogu
još bojim se mraka
to je tako infantilno
odbrusiš mi suptilno
nemoj više pričati
ne želim više čuti
navlačim mantil
preko pidžame
i odoh vani
pokisnuti.


16.07.2010. u 11:58 • 0 KomentaraPrint#