Kriminalno dosadan blog

Bilješka uvedena 02.10.2022.
Posebno osjetljive persone koje umjesto sranje govore velika nužda, umoljavaju se da se ne čude k'o picek glisti.
Svaki zapis koji se bavi Gabrielom de Mefistom, a i poneki koji se njime ne bavi, neprimjeren je za njihove nježne pojmove i shvaćanja.
Čitajte, ali znajte, vrijedi
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"
Bili ste unaprijed upozoreni. Autor.

Urednik: Dragec, daj ovo smjesti nekud. Dragec:Dobro tak? Urednik:Nek' ti bu, kaj sad. Prestanite se zajebavati, Uprava

utorak, 31.10.2006.

Smrdi, smrdi, užasno smrdi


Artwork by ©2005/2008 *deligaris

Opet smo nas dvojica ostali sami.
Onaj, kako mu je ime… Belzebub ili tako nešto i onaj drugi… Zulukafer… ma ne… a-ha, da, Garmozel i Bezimel su opet našli nekakav rat tko zna gdje, Rodezija, Kampućija, Lesoto, Afganistan Bananistan, Mbwana-Mbwana, baš me briga. Javljali su se povremeno dopisnicama, dobro im je išlo, provizija raste, još planiraju otvoriti vlastiti biznis, mada, pod ugovorom su sa mnom i sa Mauriceom do kraja stoljeća… to ćemo još vidjeti, djeco…
Razbizubila je, kako je javila, skupila "curke" i sad jašu nebom u potrazi za palim ratnicima.
Naravno, jasno je da nisu nikakve Valkire, i Valkire su već uložile službeni prosvjed pred Komisijom za Zaštitu Digniteta Mitoloških Bića, ali će se prva sjednica održati tek za dvadeset godina, kada se predsjedavajući, Kerber, probudi iz sna i kad tajnik Stalnog Vijeća, Kiklop, pronađe naočale. Do tada, Razbizubila sa svojim "babama" zajebava pošteno poginule ratnike i na prevaru ih vodi u pakao.
Tako sam konačno mogao porazgovarati sa mojim dragim suradnikom:
- Maurice… znaš… meni tu nešto smrdi…
Njuškajući malo:
- Ne znam… i meni…
Sad sam ja njuškao:
- Ma neee… ne tvoje noge… čekaj… da… tvoje noge očajno smrde. Da bar opereš kopita.
- Papke.
- Kopita.
- Ma, papke.
- Pa nisi svinja-čovjek nego čovjek-jarac, Maurice, daj se urazumi!
- Ahaaa… i sad mi to veliš… pa pored tebe živog
- Živog?
- No, ne skači na svaku riječ… pored tebe nitko ne može ostati normalan, čak su nam i šefovi malo smaknuli u zadnje vrijeme…
- I ti si to primijetio?
- Pa jasno! Šef koji je nekoć bio Kontrašef i Kontrašef koji bijaše Šef i obrnuto… ludi su do daske… nikad luđi! Jučer je Kontrašef naredio da se dvije opatice otpreme u pakao, a Šef je tražio Uvjerenje o Griješenju prije nego ih pusti…
- I?
- A, još su gore, u Čekaonici… posjeduju Nalog za Pakao, zajedno sa ovjerenom Otpremnicom i potpisanim Tovarnim listom, ali će se, izgleda, morati izvući kroz Popis škarta…
- Hej, Maurice… o čemu ti to pričaš? O špediciji ili o Paklu?
- Pa o Paklu… samo što je to u zadnje vrijeme postala takva štala da mi je isto k'o da pričam o špediciji.
- Da, no, tu negdje se motaju i moje tlapnje i to da smrdi…
- Šmrk… šmrk…
-…U prenesenom smislu…
- A tko ga je prenio?
Mauriceova naivna faca me uvijek natjera u plač… od smijeha. Kako taj đavolak sve doslovce shvaća, to je naprosto preslatko., ali me isto tako preslatko baci iz takta k'o i getribu iz motora kad se krivo promijeni brzina.
- Bzzzzzzz, škrgut… Maurice… nitko nije prenio smisao, bio im je pretežak – da, i ja znam potpiriti njegovo shvaćanje podbadanjem… to je jače od mene.
- Kome? I koliko je težak? – sad već vidim da me prokužio… pa podbada on mene…
- Piše ti na Računu za Uslugu…
- Gabriel? – sad je pomalo i Maurice počeo izlaziti iz takta, sa tričetvrtinskog je prešao na Ŕ-četvrtinski.
- Mhm?
- Ti to mene?
- Naveliko… kako si pogodio?
- A, znaš me, k'o prstom u pekmez.
- A, da… k'o prstom u… govno? Nego, što ti mene danas vrtiš unaokolo, a meni sve smrdi, pa čak i to tvoje ponašanje.
- Kako to misliš?
- Imam dojam da ova dva naša geliptera…
- Tko, Gargamel i Azriel?
- Inače, dripci se zovu Garmozel i Bezimel, ali ne radi se o njima…
- Nego?
- O Šefu i Kontrašefu…
- Molim!!!
- Koga?
- Gabriel… ne zajebavaj. Kako to misliš o Šefu i Kontrašefu… što je s njima?
- Mislim da nisu ono za što se izdaju.
- Kako?
- Razmisli.
- Ne… ne znam na što ciljaš.
- Maurice, nas petoro je žrtva prevare.
- Aj, krasnih li žrtava…
- Gledaj, što misliš, zašto otprema u raj toliko sliči na otpremu u pakao… samo ne smrdi po sumporu nego po tamjanu… nadalje, do sada sam u raj otpremio devetnaest lopova, četiri kockara, sedam žderonja… nije li to malo čudno? Mislim, ono, smrtni grijeh i to… a čini mi se da i kod tebe… ma daj Maurice… zbroji 2 i 2, gdje ti je mašta?
- 2 i 2 su 8… eto… maštam… Da, zbilja, ja u zadnje vrijeme u pakao otpremam nevinu djecu, svećenike… zbilja nešto ne valja.
- Velim ti… imamo posla s prevarantima svoje vrste…
U tom je trenutku soba u kojoj smo sjedili postala svjedokom vrlo zanimljivog vizualno-auditivno-olfaktivnog fenomena.
Naježile su mi se sve dlačice koje sam imao i one koje nisam, zasmrdio je sumpor, a crvena tama i jarka svjetlost su se izmjenjivali kao u disku stroboskop. Munje su počele sijevati, iz poda je počela izbijati vatra. Odnekud je doplovio miris tamjana pa smo imali H2S-tamjanizaciju, što je poprilično zanimljiv smrad jer grize pluća, onome, naravno, koji ih još ima (cinizam uperen protiv tebe idiotsko piskaralo). Svuda oko nas je zujalo k'o da lete muhe
I Maurice i ja smo mahali rukama, ali te muhe su valjda bile nekakvi muhopterixi jer se nisu dale otjerati. Nije to sve skupa dugo trajalo, a kad se situacija razbistrila, nasred sobe je stajao jedan uredski stol, dvije stolice i četiri lika, vrlo poznatih fizionomija.
Naravno, bili su tu Šef i Kontrašef, sjedeći na stolicama, ali iza njih…
Ne znam prvo kako opisati likove koji su veličinom daleko nadmašivali veličinu same Zemlje, a opet su stali u tu kancelariju, mislim, to je nešto… ma, to je čista metafizika potkrijepljena stereotipima.
- Maurice, Gabriel – progovori skoro podzvučnim glasom ogromna bijela spodoba čija je aureola isijavala blještavo svjetlo i grijala kancelariju – mislim, stereotip nad stereotipima.
Obojica smo, zapravo, zanijemili, jer – do sada smo čuli da se tom gospodinu obraća samo u molitvi, i to na vrlo eterično-ezoteričan način kojeg nismo mogli shvatiti niti Maurice, a niti ja, i nekako nam nije niti na kraj pameti bilo da progovorimo ma i jednu riječ.
Tako nekako slično, samo uz višu tenziju, reče i ogromna crna spodoba.
- Vas dvojica… vi… vi… vi ste ono što mislim da jeste?
- Za razliku od nekih ovdje – reče Bijeli pogledavši prijekorno Šefa – ja se telepatijom služim samo uz prijeku potrebu i u nuždi, to, prijatelju?
- Ja? Moja telad ne pati.
Čekaj, tko je ovo – Lucifer glavom ili tata Krpić?
- Gabriele, dopusti da se predstavim – Lucifer Krpić, tebi na usluzi.
Sjeo sam na pod. Osjećao sam se kao da sam od hladetine koja dugo, dugo, dugo vremena već nije vidjela unutrašnju stranu vrata dobro ohlađenog frižidera.
Maurice je blenuo otvorenih usta, očiju, ušiju, nosa, grla, čmara, što sve taj nije otvorio:
- Ali, ali… ali… ali, ali… ali, ali, ali…
- Maurice, dopusti da se ja tebi predstavim – Gabriel Anđelković, tebi na usluzi.
- Huh – rekoh – već sam mislio da su zaista došle "Glavešine".
- Ne Gabriele, imenjače moj, ne… glavešine nikada ne dolaze. Zapravo, pardon, glavešina. Dolaze samo najistaknutiji predstavnici obiju sukobljenih strana – Dobra i Zla, Raja i Pakla, Lijevog i Desnog, Gore i Dole… ukratko, predstavnici Neba i Zemlje. U ovom slučaju Lucko i Gaber, vama na usluzi.
- A tko su onda ova dvojica? – pokaže Maurice na dotadašnje Šefa i Kontrašefa.
- Manje važno. Da zadovoljim znatiželju – bijedni đavoli. – reče Lucifer.
- Da se razumijemo, imamo ovlasti sa Najvišeg Mjesta da u Ime Njegovo raskidamo, sklapamo, rastavljamo, sastavljamo, jebemo pa zaudaramo sve što su ova dva kripla napravila u zadnjih mjesec dana.
- Uglavnom, smatrajte nas Revizijom.
Sjeo sam i po drugi put, iako prvi puta nisam baš ustao.
- Znam da se ponavljam – rekoh – ali, Maurice, najebali smo.
- Jesmo, najebali smo.

31.10.2006. u 22:06 • 21 razmatranjaŠtampaLinkaj!

<< Arhiva >>

Blog je zaštićen Copyrightom. Svako neovlašteno korištenje, kopiranje, reprodukcija i služenje sadržajima ovog bloga bez pismene dozvole autora smatra se kršenjem autorskih prava.
Ovaj je blog neprikladan za mlađe od 18 godina jer sadrži potencijalno štetne i uznemirujuće sadržaje neprimjerene maloljetnim osobama. Pristup maloljetnicima dopušten je samo uz dopuštenje i nazočnost roditelja.
Također se umoljavaju persone posebno osjetljive na blasfemiju, izrugivanje vjere, poigravanje vjerskim osjećajima, netrpeljive prema psovanju, uopće, sve persone koje umjesto sranje govore velika nužda, da se ne čude ako koji post bude neprimjeren i za njih. Na volju Vam je čitati, ali bili ste unaprijed upozoreni...

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (2)
Veljača 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2015 (1)
Listopad 2014 (1)
Prosinac 2013 (2)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (3)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (2)
Rujan 2011 (1)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (8)
Travanj 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)

E... daj... upucaj komentare

Copyright © 2006/2012. by MadDog Shüythee
Design © 2007. by Zlica and MadDog.

Tematske i netematske pripomene

Kontakt: MadDogSh glavom i mailom

Komentari koji imaju pretenziju biti samo ascii art biti će obrisani. Hvala.




Smajli alley

sretan"Zapravo najbolji dokaz da postoji inteligentni život u svemiru je da ga mi još nismo pronašli" by Nessa

thumbup Za sve one koji žele pogledati što sve ljudski um ima spremno u kojekakvim skrovitim mjestima. Otkačeni nakit Rozo-Oke/a...

rolleyesČitaj i pusti da drugi čitaju… © by Nessa
bangIznenađenje je majka mudrosti i kamen temeljac sranja © by Azagtoth
roflKojom rukom bog briše dupe? rukom pravde ili ima anđela pomagača? © by MadCookie
yesKvalitetna knjiga je ona kojoj se ne primjećuju stranice :-))© by ZlicaOdOpaka
(edit: yours trooly a.k.a MadDog Shüythee)



... a dalje su samo pilići i pokoja izgubljena ofca ...