Porvoo

četvrtak , 29.03.2018.



Idemo 50ak kilometara dalje od Helsinkija do gradića koji se zove Porvoo, odnosno prvoga grada u koji sam se zaljubila i zbog kojega sam poželjela posjetiti Finsku :)



Porvoo je jedan od najstarijih finskih gradova, a prometna veza s Helsinkijem je prilično dobra tako da je idealan za jednodnevni izlet ukoliko se nađete na tom potezu. Ako bacite pogled izdaleka, odmah ćete uočiti i njegovu glavnu znamenitost...



...a to je katedrala. Ako vam ovo nije poznato, sigurno vam je poznat barem vozač Formule Mika Häkkinen, koji se ovdje vjenčao:)



Iako mnogima manje poznat, Porvoo je povelju o statusu grada dobio još davne 1346. zahvaljujući tome što je bio jedan od glavnih središta trgovine. Danas se jasno može vidjeti stari i novi dio grada.



Bacimo pogled i na jedan od izloga...



...i idemo dalje.



Ono što ovaj grad čini posebnim su specifične drvene kućice crvenkaste boje...



..koje su pod zaštitom UNESCO-a, ali i prepoznatljivi simbol grada..



Iako sam svoju idealnu drvenu kućicu zamišljala negdje na osami u šumi, s nekakvim jezerom u blizini...ove su me ipak osvojile koliko god bile zgusnute i jednostavne :)



Ovo preko puta nije ni blizu finske šume, ali ipak predstavlja prvi šumski puteljak koji sam ugledala u Finskoj pa me ni blato nije spriječilo da se popnemo i vidimo ostatak ljepote koju nudi ovaj mali gradić.



Još jednom bacimo pogled...



ili dva prema dolje...



i nastavimo šetnju...



...dok ne pogledamo gradić očima umjetnika. Albert Edelfelt je bio poznati finski slikar, a rodio se u ovom gradiću koji ga je inspirirao u mnogim djelima. Baš me razveselilo što smo neočekivano naletjeli na ovo u šetnji...



Volim šume, kamenje, mahovinu...



...pa nije čudno da me ova šetnja toliko usrećila :)



Od sutra sam na putu thumbupwavezujopjevapartyyes tako da vas ostavljam neko vrijeme da uživate u ljepotama ovog čarobnog gradića, a vaše blogove ću nastojati pratiti koliko stignem :)




Oznake: Porvoo Finska

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.