Kako je LED rasvjeta proizvodi razvijaju u Japanu

04.05.2014.

Kanali prodaje LED rasvjeta proizvoda pogotovo u kućanstvu LED svjetla uključujući LED svjetla dolje u Japanu trenutno koncentrirana uglavnom u supermarketima , distributera i inženjerske projekte , na koje otpada više od 80 % od kanala distribucije . Udio drugih vrsta kanala je manja od 20 % . Dakle, prije ulaska u japanskom LED tržištu , tvrtke specijalizirane za LED dolje svjetlo i ostali unutarnji i vanjski LED rasvjeta rješenja trebaju pokušati razumjeti i upoznati s tri glavna kanala prodaje .

Japanci LED rasvjeta posebno kućanstvu LED svjetla , kao što su LED svjetla prema dolje i vanjski LED svjetla , uglavnom se koristi za rasvjetu domovima , uredima, tvornicama , poslovnim objektima, prometnicama i sl. , od kojih jeindustrijska potražnja larger.WhenLED dolje svjetlo se koristi u uredi i javni objekti, starija od kućanskih svjetiljki . LED rasvjeta će se postupno povećati u područjima gradnje, reklamne panoe, prometne znakove i druge zahtjeveidućih years.Browsing http://www.lead-lighting.com/products/bid26-1.htm za više informacija o kućanstvu LED dolje svjetlo .

Članak iz http://www.lighting-ledlight.com/index.php/how-is-the-led-lighting-products-developing-in-japan/

Oznake: kućanstvu LED svjetla, unutarnji LED svjetla, LED rasvjeta u Japanu, vanjski LED svjetla, prodajnih kanala LED rasvjeta, mjesto LED svjetla koristi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.