Majka božja štedna

06 listopad 2013


Na najavljeno uvođenje fiskalizacije na djelatnosti crkve i ostalih obrta u domeni natprirodnog i mističnog ekspresno je reagirao vrh hrvatske katoličke crkve, te je preuzvišeni gospodin nadbiskup posjetio ministra financija. Da mu predoči svoje viđenje cijele stvari oko fiskalizacije. Uz još neke dodatke...

-Hvaljen Isus!
-Dobar dan. Izvolite.
-Ja sam došao, u ime Duha svetoga, da razjasnimo neke stvari po ovom našem pitanju...
-Kojem vašem pitanju?
-O ovom pitanju oporezivanja naše djelatnosti. I imovine, koliko imam čuti...
-Nema tu nikakvih pitanja niti nejasnoća. Porez je porez i plaćati će ga svi.
-Naravno, naravno. Ali mi nismo svi...
-Nego što ste? Duhovi? Casper i družina?
-Mi smo Sveta Majka Crkva.
Ima li ta vaša majka prihode?
-Ima, ali to je nešto drugo...
-Kako drugo?
-Dozvolite da vam objasnim. Naše djelatnosti nisu isto što i ostale. Tako ni naši prihodi nisu isti kao i prihodi od ostalih djelatnosti.
-Kako nisu?
-Nisu.
-A što su izvori vaših prihoda?
-Širenje milosti božje i blagoslov svetim duhom.
-Znači, trgovina i usluge.
-Molim vas da me ne vrijeđate, ni mene ni moj nauk.
-Kako vas vrijeđam?
-Mi ne prodajemo mrkve i luk niti točimo pivo.
-Pa, koliko se sjećam, dajete ljudima one male krekere...
-Molim vas, gospodine ministre.
-Oprostite. Nego što vi radite?
-Mi dajemo duhovnu utjehu.
-Uz naknadu u čvrstoj valuti.
-Koliko je Duh sveti duhovno biće, toliko mi nismo. Mi svećenici moramo od nečega živjeti.
-Nitko vam to ne osporava. Platite porez kao i svi drugi i prodajte utjehe koliko vam volja.
-Molim vas, ne ponašajte se kao i vaši prethodnici, iz mračnih prošlih vremena!
-Kakvih mračnih vremena? Što vam je netko uveo redukcije struje?
-Znate vi dobro što ja mislim!
-Ne znam, recite mi vi.
-Kad ćemo tako razgovarati, onda dobro! Vi nama uvedite porez- mi ćemo tražiti povrat sve naše imovine!
-Kakve imovine?
-Imovine koju su nam oteli komunisti! U vrijednosti nekoliko desetaka milijardi!
-Opa! A odakle vam tolika imovina? Mora da ste puno utjehe za nju podijelili.
-Molim vas, ne omalovažavajte mene i moj nauk!
-Ma vi sami sebe omalovažavate! Mislim da onaj na kome vi temeljite svoj nauk nije po svijetu konfiscirao imovinu u ime svoje ili svojega nauka, nego propovijedao solidarnost, milosrđe i suosjećanje.
-Šta vi o tome znate!? Vi ste isti kao i oni vaši nakon četrdeset pete!
-A jeli?
-Oteli ste teškom mukom pribavljenu imovinu i blago svete majke crkve, a sada biste nas natjerali da vam predočimo račune, da vidite koliko novaca danas zarađujemo na račun naše milosti i odricanja! E neće ići!
-E račune ćete bogme izdavati!
-Onda ćemo na sudu tražiti povrat sve naše imovine. Imamo svjedoke i dokumente što je sve naše bilo. Vidjeti ćete već, s kim se kačite!
-Hoće li vam svjedoci u španjolskim čizmama svjedočiti?
-Ne dozvoljavam da se tako razgovara sa mnom!
-Samo vas pitam.
-I još nešto! Evo, ovdje imam dokumente, država nam je dužna momentalno isplatiti naknade i poticaje za primjenu zelenih energija i energetsku učinkovitost!
-Molim!?
-Evo, sve tu piše. Potpisano i potvrđeno!
-Što vam je to?
-Evo, uvezli smo 800 000 svjetlećih gospinih kipova, koje ćemo nakon blagoslova, uz dostojni milodar, podijeliti vjernicima.
-I kakve to veze ima sa nama ili energetskom učinkovitošću?
-Svi koji će kupiti gospin kip, neće trebati paliti svjetlo, a i smanjiti će se zagađenje okoliša.
-A jeste li vi platili porez na uvoz te robe?
-Mi smo vjerska institucija, ne podliježemo takvim zakonima.
-Krasno. Sad znači, država treba vama platiti što ćete vi prodavati svjetleće kipove. I to još iz uvoza.
-Mi nećemo ništa prodavati, nego ćemo svakom Hrvatu i katoliku omogućiti da kupi autentični kip bogorodice, kakav svijetli u Međugorju.
-Pa, zar su ti svi kipovi iz Međugorja?
-Nisu, sa Tajvana su. Ali je na njih posredstvom duha svetoga prenesen naš blagoslov sa svjetlećeg kipa u Međugorju. Znam, i meni je malo teško to sve pratiti.
-Aha. I sada će sve Bogorodice svijetliti i štedjeti narodu struju.
-Kada već vi ne pomažete narodu, onda ćemo mi! I čuvamo energiju i okoliš!
-Eto ti ga na.
-Amen!

Oznake: spoznaja duha svetoga

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.