IPAK NIJE....

Evo, ovaj post je posvećen Keiri koja je nedavno imala rođendan... (iako nema veze sa Keirinim rođendanom). Pusa


Kako me neprestano izbjegavao, a i ja njega pomalo, jer sam bila ljuta, dogovorila sam se sa Dorom da će ga ona pozvati da se nađu na metlobojskom igralištu. I tako je i bilo. Poslije nastave, Dora je rekla Lucasu da ga treba nešto u vezi metloboja, i da se nađu na igralištu. Dora je prva otišla tamo. Lucas je došao do Dore na igralištu.
Lucas: Ej šta si mi trebala pokazati?
Dora: Pa, zapravo ništa.
Lucas: Nego, šta si me onda trebala?
Dora: Nisam ja, nego ona.- mahnula je glavom prema meni
Stajala sam iza Lucasa, i on se okrenuo. Već sam mislila da će pobjeći, no ostao je stajati. Valjda je i on shvatio da moramo razgovarati, i raščistiti to.
Dora: Dobro, idem ja. Dogovorila sam se sa Enikom, Yocelin i Lanom da ćemo pisati zadaću.
Otišla je, i ja sam došla bliže Lucasu.
Ja: Bok!
Lucas: Bok! Leda ja…. –pogledao je u pod
Prekinula sam ga.
Ja: Maggie, odnosno Amanda mi je sve rekla. Samo mi reci tko je ona i ostavljam te na miru.
Lucas: Ali Leda! Ona mi ništa ne znači. Ali ako te baš zanima, Hufflepuffka je. I već mi mjesecima piše pisma i želi da se nađemo. A ja sam joj stalno govorio kako ne želim imati curu. Ali onda si došla ti i sve se promijenilo. S tobom sam htio biti.- nisam g baš tako dugo poznavala, ali mislim da nikad nije tako iskreno govorio, kao sada.
Ja: A zašto ste se onda našli sada? I zašto si je poljubio?
Lucas: Zato jer mi je poslala pismo da želi da se nađemo, da se upoznamo, i da barem znam tko je ona. Rekla je da mi više neće slati pisma jer poštuje moju odluku. I tako sam otišao, jer sam nekako osjećao da joj dugujem barem to.
Ja: A poljubac?
Lucas: Ona je mene poljubila, nisam se ni snašao. A kad sam vidio Maggie pobjegao sam.
Ja: Znači,. Nije ti ona druga cura zbog koje me namjeravaš ostaviti? –pitala sam pomalo nesigurno, jer sam znala da je ovo veoma glupo pitanje
Lucas: Ne! Leda, trenutno si samo ti u mom srcu i tako će i ostati.
Ja: Hvala! I oprosti što sam tako loše mislila o tebi! – osjećala sam se ko glupača
Lucas: Ma nema veze. Oprosti ti meni, jer sam ti to odmah trebao reći.
Ja: Ma naravno da ću ti oprostiti.
Poljubili smo se i krenuli unutra jer je bilo prilično hladno vani.
Prvo smo sreli Lenu I Michaela, koji su također šetali.
Lena: Oooo, drago mi je da ste riješili nesuglasice. Znam da poznaješ Michaela iz viđenja, ali ovo je sad nekako službeno. Michael- Leda.
Ja: Drago mi je! I kako si znala… - pružila sam Michaelu ruku i zbunjeno pogledala u Lenu
Lena: A kako ne bi. Pa Lucas je, ako se ne varam, jedan od najpoželjnijih na školi. – tu je kratko stala i pogledala prema Michaelu da vidi da li njemu smeta što ona tako priča o Lucasu, ali kad je vidjela da se izraz njegovog lica nije promijeni, nastavila je.
A vijest da bi mogao opet biti solo, brzo se širila po školi.
Lucas: Nemoj tako, umislit ću se.
Ja: Da, ionako mu je ego već dovoljno velik.
Nasmijali smo se i Lucas i ja smo nastavili prema društvenoj. Putem smo sreli još i Keiru i Roary. Keira mi je samo dobacila smiješak tipa « drago mi je da nije ništa ozbiljno». I tada sam shvatila da se stvarno vijest o «prekidu» brzo širila školom.
Došli smo ispred portreta debele dame, promrmljala sa lozinku, i ona se pomaknula da možemo ući. U društvenoj nas je prvo vidjela Isabell.
Isabell: Znala sam da nije ništa strašno!
Priključila joj se i Enika.
Enika: Da, i ja sam bila sigurna da će sve biti u redu.
Ubrzo su se svi okupili. Naravno Yocelin, Amanda i Anna su toliko dugo nagovarale Lucasa da im ispriča šta se dogodilo da je on na kraju popustio i počeo pričati. Kad je završio komentari nisu prestajali.
Anna: Pa ti si stvarno nemoguć!
Amanda: I ja bi to mogla reći, iako sam tu tek par dana. A je li bi nam mogao reći njeno ime!?
Svi smo pogledali u Lucasa, koji je od srama skoro pobjegao.
Lucas: dobro dosta o meni.
Yocelin: I ja se slažem. Ajmo rađe razgovarati o Božićnom balu!?
Harry: Već sad? Pa si ti pri sebi!? Bal je tek za mjesec dana.
Yocelin: Da i? Mi na dvoru smo se uvijek mjesec dana ranije pripremali za balove.
Amanda: Božićni bal…? Čula sam nešto o njemu.
Lana: Da, često se održava, i uvijek je super!
Mary: I poželjno je da dođete s partnerom. Zato cure, požurite!
Ja: Ja znam sa kime idem. Valjda…
Lucas me samo blago pogledao i nasmiješio se.
Ron: Ma vi cure ste stvarno smiješne!
Ja: A jel? Pravi se javio! Ajde igraj tamo taj šah i šuti!
Nije se naljutio jer je znao da se šalim. Lucas, Lana i Cornelius koji se sada sve više družio sa nama, razgovarali su o metloboju, opet. Došlo mi je da smislim neku čaroliju kojom bi im barem na tjedan dana onemogućila da govore išta o metloboju. Hermiona je kao i uvijek čitala knjigu. Cady i Ophygenija su igrale eksplozivni puc-puc. A ja sam samo promatrala kako se Kitty i Krivonja igraju, mada je Kitty toliko izmorila jadnog Krivonju da je htio pobjeći. Tada je Yocelin opet skrenula temu na bal.
Yocelin: Baš me zanima tko će svirati.
Dora: Čudnovate sestre, kao skoro svake godine.
Anne: Jedva čekam da nađem nekakvu haljinu.
Cornelius: Ajme i ja. Baš bi htio naći neku lijepu haljinu, boje trule višnje, ali da ne izgledam predebelo u njoj. I da mogu naći cipele koje idu uz nju!- Šetkarao je gore dolje po društvenoj oponašajući Anne.
Svi smo se kidali od smijeha na taj Corneliusov hod, držanje i oponašanje Anne. Stvarno je bio pravi šaljivac. Tada smo promijenili temu i razgovarali o svemu po malo. Enika i ja smo zaključile da smo neka rodbina u 8. koljenu. Lana i Cady su zapale u neku malo žustriju raspravu tko je zgodniji od dečkiju. Ali smo se dobro zabavili. Bilo je kasno, oko ponoći, i svi su već spavali pa smo i mi odlučili otići na spavanje.

19.01.2007. u 10:48
° 40 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Ovo je moja E-mail adresa ako me netko treba:


ledawitch@net.hr

a za MSN i ICQ mozete pitati preko maila

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net


















Faith is believing in something when common sense tells you not to.

Always there...

How many moments in life can you point to and say: "That's when it all changed."

Leda

ovo sam ja Leda Steilles.
-Gryffindor, 6. godina
-emotivna
-zbrkana
-otvorena
-vesela

Haley
Haley Joy Heron
Gryffindor, 6. godina
-vječni optimista
-"štreberica" =D
-rame za plakanje
-utjeha

chad
Lucas Riddle
Gryfindor, 7.godina.
-metlobojski fanatik
-racionalan
-impulzivan
-voljen
-nekad moj
"Tvoja me snaga vrijeđa..."

Lana
Lana Roberts
-Gryffindor, 6. godina
-društvena
-nasmijana
-suosjećajna
-brižna...

Photobucket
Mary Matthews
-Gryffindor, 5. godina
-podrška
-utjeha
-nasmijana
-posebna

Photobucket
Dora Lily Mist
Gryffindorka, 6. godina
-sarkastična
-cinična
-inteligentna
-svoja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Simon Label
Bivši Gryffindor
-smiren
-racionalan
-realista
-jedinstven