Lilianke

nedjelja, 05.01.2020.

javljanja





1:24!!!!


slika je explanatory




















































- 15:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

javljanja





'Drži me za stopala!!'




1:24!!!!


slika je self-explanatory








Dok smo bili na putu, bezbroj puta se javilo poklapanje brojeva, barem deset -petnaest puta,
više nije bilo normalno.










Sanjala sam svoju kuću,
oko nje se prostirao vrt
i povišene gredice,
sve je bilo u neredu
ali predivno bujno
bilo je brdo lukovica
zdravih, čistih
spremnih za sađenje,
brdo sadnica mladih cvjetnica,
kao da je rasadnik,
nevjerojatno plodno, bujno, raznoliko,
moje vlastito,
i
imala sam se uhvatiti posla. :))
















Sanjala sam ga noćas
držala za lice i ljubila, dok je on govorio
'ma dobro, dobro'
pomirljivo je trpio moje izljeve
i svojatanje
stalno sam ga morala čekati
(u snu)
i čudila sam se što ne dolazi
nego još ima za obaviti i to i to i to
dok ga ja čekam,
i stalno je bilo neizrečeno ono da 'naravno da smo skupa'
i 'naravno da dolazim'
ali' čekaj, imam stvari za obaviti prije....'



























































- 15:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.