Što je meni ovo trebalo?

utorak, 30.06.2009.

Behold: Teh Awesomesauce

Našla sam kombinaciju 3 moje trenutno najdraže stvari na Internetu:

1) Gabrielle, sezona 5.
2) LOLs
3) Awesomesauce

Photobucket

fino

30.06.2009. u 17:23 • 6 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 29.06.2009.

"Dramamine? It *would* help, if I was on a *fucking* boat!"

++ Jučer sam sa Branx vodila vrlo interesantan razgovor o vibromasažerima (kako sam ih morala zvati jerbo joj slovenska tajna služba, izgleda, prisluškuje telefon). Naime, možda niste znali, ali ja sam postala stručnjak na tom polju. Bojim se i pomisliti što to kaže o meni i mom solo statusu kad bolje razumijem i poznajem način na koji djeluju i razmišljaju vibromasažeri nego što poznajem žene.

++ Plus, zašto sam od jednom tako interesantna muškarcima? Kad sam trčala za njima, onomad u mladim danima, nisu me ni pogledali. Sad su me se ufatili ko pijani plota, yebemu miša. Svi bi me, da prostite, ševili, a neki bi me i ženili. Jedan mi je čak rekao da čisto sumnja da sam baš toliko gej koliko kažem da jesam, jer bih mu valjda radije to slagala nego mu rekla da mi se ne sviđa. Lega? Furaj. Toliko fina i pristojna nisam, niti se toliko suzdržavam od povređivanja tuđih osjećaja.

++ Radim s ljudima kojima je potrebna što hitnija stručna pomoć. Ili je možda problem u meni što sam tolika ladovina i neke me stvari jednostavno ne diraju? Istina je da je raditi nedjeljom popodne totalna drkeljana (u nedostatku boljeg opisa), ali nema potrebe da se svi, ili kolektivno samoubijemo, ili da visimo sa lustera.

++ U mom životu postoji jedna misterija. Nit ima direktne veze samnom, nit bi me se po svim pravilima i propisima trebala ticati. Ali kad je tako neodoljivo interesantna i misteriozna, ne mogu si pomoć. Dođe mi da se zlobno smijuljim svaki puta kad (slučajno) sretnem dotične protagonistice gorenavedene misterije ili kad slučajno njihova imena iskoče u razgovoru. Pučanstvo zahtjeva rasplet događaja a ja sam se već pretplatila na VIP mjesta u gledalištu. Kruha i igara, Mr.T. KRUHA I IGARA!

++ Pijem konjske antibiotike jerbo sam poštenski nahladila tur na koncertu Leta 3/ljuljanju uz neartikulirane zvukove u Malom Teatru pa onda onako vruća izašla na kišu. Tako mi i treba.

++ Malo sam izbedirana što je Inženjerka inzistirala na tome da sama odgleda kraj Xena serijala. Kaže da je plakala. A ja sam mogla biti tamo da ju tješim. A nisam. Dovraga i bestraga!

29.06.2009. u 00:49 • 4 KomentaraPrint#

srijeda, 24.06.2009.

Use the Force, little geek!

Gledajući Diggnation danas (i ne, ne samo zato što je Rachel Maddow bila the resident barkeep) otkrila sam još jedan mali gem koji je zagolicao moju fangirl maštu. Naime, radilo se o najavi za Star Wars: The Old Republic, novu kompjutersku igru koja uskoro izlazi. Pošto ja nisam neki fan Ratova Zvijezda niti sam se ikad navukla na kompjuterske igre (onomad, dok je Tomb Raider bio all the rage, probala sam sam ju odigrati, ali sam se više naživcirala nego išta drugo pa sam zaključila da će vrhunac moje gamerske karijere biti i ostati štreberski Sraz - u kojem sam, BTW, isprašila turove svih s kojima sam ikad igrala! - i Brick Shooter), nisam bila upoznata sa cijelim konceptom trailera za nadolazeće igre pa sam, greškom, zaključila da se radi o animiranoj epizodi Ratova Zvijezda i ushićeno cijuknila zbog možebitnog cjelovečernjeg kino užitka. Ali, meh, bila sam u krivu. Rekoh, šteta, jer trailer tako moćno izgleda da bih čak i ja, koja pažljivo bira u kakvu će se SF pustolovinu upustiti, spremno pohitala u kino u svojem najboljem geek izdanju.

Behold, the animated awesomesauce koji, nažalost, neću gledati na velikom ekranu, a baš bih voljela.



A ako se itko pita kako napreduje moja pustolovina u Međuzemlju/D'Hari... Tragač za Istinom je upravo pao u ruke Gospodarice Denne i najgore brutalnosti mogu početi. Toliko o tome da mi je Kahlan Amnell najdraži lik kad svu moju odanost ukrade samo jedan i najmanji spomen na Mord-Sith. I'm a sell out, and I'm proud! Totalno se veselim drugoj knjizi!

Geek, out.

24.06.2009. u 14:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (12)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kud svi, tu i mali Mujo.

Tehnikalije

Ime: Kristina K
Godine: stisle, bome
Lokacija: istočna banana
Ubrojivost: upitna

Nemoralne ponude (ili što već) šaljite na sowicked @ email.t-com.hr
Fotografije ne vraćam.

MSN: one_kristina @ hotmail.com