Što je meni ovo trebalo?

petak, 27.02.2009.

Zaustavite Zemlju - silazim!

Ne podnosim drama queens. Hvala na pozornosti i doviđenja.

Ne razumijem što je tako privlačno u kreiranju drame i/ili panike na svakom koraku. Generalno govoreći, zašto neki ljudi imaju potrebu od muhe raditi slona?

Dobro, možda sam ja u nekim stvarima prevelika ladovina i to je opet, s druge strane spektra gledano, također iritantna osobina, ali oprostite mi što ne želim dopustiti razvijanje stresne situacija ako ona nije krajnje nužna. Zašto bih čupala kosu, cvilila, tulila, kukala, plakala i generalno doprinosila povoljnim uvjetima za razvijanje sočnog čira na želucu, ako to nije apsolutno potrebno? A zapravo rijetko kad i jest. Zar nije bolje ostati smirena, pustiti da se situacija malo razvije, sagledati sve kutove i POZORNO saslušati činjenice IZ PRVE RUKE?

Nda. Interesantnije je, valjda, odmah udariti u kuknjavu, zvati Centar za uzbunjivanje i trčati naokolo kao muha bez glave jerbo, OMGdogodioseproblem i nema veze što me Kristina uvjerava da će situacija biti riješena idući dan u jutro, bez posljedica, glavobolje ili nečijeg drugog stanja. Zaboga!

Istina, trivijaliziram ja sad malo što se jednog konkretnog i nedavnog slučaja tiče, priznajem. Situacija jeste bila poprilično nezgodna i potencijalno opasna, ali su postojali čvrsti dokazi da do eskalacije neće doći i sa moje i od strane službene osobe, ali yebeš me ako su ljudi u takvoj (ili sličnoj) situaciji u stanju stati malo na loptu, duboko udahnuti i saslušati.

I ako je dotičnoj drama queen lakše duriti se na mene što sam odbila pasti pod utjecaj njene drame, ako joj je lakše ići od osobe do osobe i nuditi im svoju priču dana kao krvavi križ koji je, eto, morala ponijeti, ako će to biti jedna od priča koja će se vrtjeti on loop još neko vrijeme i biti dio Kristinine urbane legende – so be it. Neka im. Ja ću svoje pogreške priznati, ali se faking ne dam uvući u jadikovke i tračeve. Yebeš me ako dam!

27.02.2009. u 20:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Studeni 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (12)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kud svi, tu i mali Mujo.

Tehnikalije

Ime: Kristina K
Godine: stisle, bome
Lokacija: istočna banana
Ubrojivost: upitna

Nemoralne ponude (ili što već) šaljite na sowicked @ email.t-com.hr
Fotografije ne vraćam.

MSN: one_kristina @ hotmail.com